![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Ten akumulator cisnienia wrocil na swoje miejsce czy wywalony?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Akumulator nanswoim miejscu znowu..byl pomijany ale nic kompletniento nie zmienialo
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Powiem ci tak, mozliwe jest zepsucie sie: pompki ( ale uwazam ze to nie to ), wysprzeglika, wlasnie tego akumulatora, ale tez przewodu zasilajacego pompke ( ten miedzy zbiorniczkiem ham a pompka sprzegla, mialem jeden czy dwa przypadki ze rozlazla sie guma ) albo elastyczny przewod ( jesli jest gdzies ) do wysprzeglika
Pracowalem w aso kia ponad 11 lat, ale takiej historii nie mialem... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Skrzynie zwal i wymień centralny operator sprzęgła. Zaciąga w nieokreślonych warunkach powietrze i wpada. Miałem taką brerę kilka lat temu. Aso klienta olało po wymianie pompki. Powiedzieli, że siłownik na pewno nie. Zwaliliśmy skrzynię wymieniliśmy na nowy i temat ustał.....Tu masz to samo..
Płyn nie wycieka, bo ciśnienie dociska i doszczelnia uszczelnienia jednakże po puszczeniu pedału zasysa czasami niewielką ilość powietrza. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
raz miałem corsę z takim objawem. Pierwsza nietrafiona diagnoza na wysprzęglik (zintegrowany z łożyskiem oporowym). Potem wpadła używana pompka sprzęgła i ustało.
Także chyba loteria, który element puszcza. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Skrzynie zwal i wymień centralny operator sprzęgła. Zaciąga w nieokreślonych warunkach powietrze i wpada. Miałem taką brerę kilka lat temu. Aso klienta olało po wymianie pompki. Powiedzieli, że siłownik na pewno nie. Zwaliliśmy skrzynię wymieniliśmy na nowy i temat ustał.....Tu masz to samo.. Płyn nie wycieka, bo ciśnienie dociska i doszczelnia uszczelnienia jednakże po puszczeniu pedału zasysa czasami niewielką ilość powietrza. Jest nowy oryginalny raz miałem corsę z takim objawem. Pierwsza nietrafiona diagnoza na wysprzęglik (zintegrowany z łożyskiem oporowym). Potem wpadła używana pompka sprzęgła i ustało. pompa jest juz 3Także chyba loteria, który element puszcza. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Czyli co?? Wszystko wymienione i dalej lipton??
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Bez jaj, przecież to jest prosty układ, jeżeli wszystkie elementy układanki są nowe to coś jest źle założone/nieszczelne. Zamiast wymieniać kolejną pompę niech ktoś to przejrzy.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez jaj, przecież to jest prosty układ, jeżeli wszystkie elementy układanki są nowe to coś jest źle założone/nieszczelne. Zamiast wymieniać kolejną pompę niech ktoś to przejrzy. W tym rzecz ze kazdy wezyk przejrzany..caly uklad od gory do dolu.. Jako ciekawostke dodam ze dzisiaj mamy ok 17-18 stopni i jest pochmurno i dzisiaj pedal wpada tylko za pierwszym razem i tylko do polowy.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Objawy identyczne jak wyciek
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 April 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Jak dobrze, że to nie temat na moim warsztacie. Nie daj bóg po kimś jeszcze;/
Powodzenia życzę ja gdybać nie będę... |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 28 June 2009 ![]() |
Miałem identyczną akcję w A3 8P - winnym okazał się wysprzęglik zintegrowany z łożyskiem oporowym. Pierwszy typ to również była pompa sprzęgła, po wymianie spokój był na 2 tyg (jak sądzę był to czysty przypadek). Akcje z wpadaniem pedału do połowy również występowały, im cieplej tym gorzej. Zrzuciłem skrzynię, wjechał nowy wsprzęglik i po problemie.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
może jakaś wadliwa seria poszła wysprzęglików czy pomp, bo inaczej to nei wiem jak to wytlumaczyć.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
I Chyba sie nigdy nie dowiemy...zrobilo sie zauwazalnie chlodniej i problem sam z siebie ustapil..ot tak..?!?!?!?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Płyn słaby? Zawsze taki sam wlewany? Pewnie się gotowal
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 June 2009 ![]() |
plyn ate zgodny z zalecenaimi prpducenta..no ale jakby sie gotowal to na hamulce tez by mial wplyw bo to na jednym ukladzie..w kazdym badz raazie problem ustapil sam z siebie i nie powrocil od dawna Taka zagadkę Ci zadam, dlaczego w samochodzie z uszkodzona pompa wody płyn gotuje się tylko w bloku, a w chłodnicy już nie? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:09 |