![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
ds4 to krowa przy 207
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Czyli taki zdrowy 1.6THP w C5 z ostatnich lat nie powinien być jakąś miną jeżeli mam potwierdzone serwisy a najlepiej tuż po rozrządzie lub sam to zrobię?
Zwłaszcza, że 2.0HDI z tego samego roku 2013-2016 jest średnio droższe o 10tyś zł od 1.6THP a należy zakładać, że pakiet startowy w obydwu będzie trzeba zrobić. Dobrze kalkuluje czy o czymś jeszcze nie wiem? -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
W C5 III na początku produkcji był jeszcze 3.0 V6 211KM : jeden jedyny w ogłoszeniach w PL ![]() https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-c5-3-...l-ID6C0bJB.html I to jest jedyny własciwy silnik do tego auta. Mocny, elastyczny, bardzo trwały, bezawaryjny. 1.6thp to mega gniot. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Te V6 ma jakiś czek na endzinu. Zresztą miałem kiedyś takie wozy i tam antipedelution fault to normalna sprawa. Podejrzewam, że gość rozwiąże temat tulejkami, więc jak ktoś będzie chciał kupić tą furę to niech go zapyta na kanale co to za tulejki ![]() Zrobiłem 600 tys km samochodami z tymi silnikami i check engine wystąpił mi jedynie kilka razy, co jak na ponad pół mln km i kilka dość starych aut to nie dużo. U mnie check zawsze zapalał się gdy padała cewka. W warunkach normalnej jazdy nigdy mi sie check nie zapalił. Faktycznie wiele aut z tym v6 ma problemy z palącym sie checkiem - w 99,9% odpowiadają za to zużyte katalizatory. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Może ktoś rozwinąć gniotowatość 1.6thp? Co i czemu pada, jak zapobiec jeżeli się da.
To byłaby dobra baza pod rozmowy i oględziny przy aucie dla mnie i innych chętnych. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Ciekawy atykul. Mozna sie dowiedziec, ze lancuch rozrzadu sie rozciaga ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
No bo się rozciąga.
http://www.motogen.pl/Wymiana-lancuszka-ro...cza-2,5256.html |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czyli jednak z gumy robia.
Lozysko jak dostaje luzu to pewnie dlatego, ze sie kulki kurcza. Polska jezyk to jednak trudna jest. Widzialem dzisiaj na ulicy c5 III kombi i mi sie przypomnialo, ze citroen chowa kola w nadkola jakby sie wstydzil felg. Proponuje korekte et. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Może ktoś rozwinąć gniotowatość 1.6thp? Co i czemu pada, jak zapobiec jeżeli się da. To byłaby dobra baza pod rozmowy i oględziny przy aucie dla mnie i innych chętnych. Każdy w tym wątku odradza Ci tą srakę thp a ty nadal swoje. Naprawdę jest wiele lepszych silników tej budzie, ba, ten jest chyba najgorszym z możliwych wyborów. Co tak Cię ciągnie do tego motoru? Pytam z ciekawości, masz jakąś sprawdzoną sztukę? |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
W tym thp to nawet umiejscowienie filtra oleju jest spierniczone. Jak go wyciągasz to zalewa Ci turbo i silnik . Jeszcze cewki lubią padać, są takie same jak w m54 i innych bmw
![]() ![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
CYTAT Mozna sie dowiedziec, ze lancuch rozrzadu sie rozciaga Bi sie rozciąga - po to ma napinacz ze spręzyną albo odśrodkowe przeciwagi na oczkach. Wszystkie łańcuchy sie rozciagają - i te w motocyklach i te w piłach i te rozrządu. Nawet te w rowerach - tylko tam siły najmniejsze i najmniej to widać. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czyli nie ma naciagacza, ale napinacz, a jednak sie rozciaga. OK niech rozciaga. Polski jezyk trudny, a zrozumienie istoty wydluzania sie lancucha wraz ze zuzyciem jeszcze trudniejsze. Wiadomo wobec tego do kogo adresowane sa te artykuly.
Nie powiedzialbym jako rowerzysta, ze tam sily sa male w relacji do konstrukcji lancucha. Natomiast stal stosowana w rowerach jest jakas dziwna poniewaz olej powoduje, ze sie wolniej rozciaga ![]() -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Każdy w tym wątku odradza Ci tą srakę thp a ty nadal swoje. Naprawdę jest wiele lepszych silników tej budzie, ba, ten jest chyba najgorszym z możliwych wyborów. Co tak Cię ciągnie do tego motoru? Pytam z ciekawości, masz jakąś sprawdzoną sztukę? Nie mam konkretnej sztuki. Pytam, bo nie dostałem konkretów do tego momentu. Samo info, że łańcuch się wyciąga tylko znałem i nic więcej. Więc zakładałem, że wymieniając łańcuch mam spokój na ok 100kkm. Stąd dopytywanie. 2.0hdi znam i wiem, że jest ok, ale chciałbym benzynę. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Mimo delikatnej, niczym nie spowodowanej, a wiec bezsensownej awersji do lpg z mojej strony, szukałbym 3.0v6, gazował i cieszył się super wygodnym autem, z mega prostym i raczej bezawaryjnym silnikiem. Do miasta w zupełności wystarcza i na trasie daje komfort podrozowania z w miare wysokimi predkosciami. Tylko jest ogromny problem z zakupem takiego auta, bo tak jak pisałem, samochody z tymi silnikami schodzą bardzo szybko. Silnik jest cichy, nie wibruje, ma przyjemny dźwięk idealnie pasuje roli napedzania wygodnego auta.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ma ktoś doświadczenie jak w takim c5 sprawdza się 2.2 hdi 170km? Ogólnie brać hydroactive czy zwykłe zawieszenie? Komfort wiadomo, a prowadzenie?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W tym thp to nawet umiejscowienie filtra oleju jest spierniczone. Jak go wyciągasz to zalewa Ci turbo i silnik . Jeszcze cewki lubią padać, są takie same jak w m54 i innych bmw ![]() ![]() HPFP. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Zmieniana była, bo po kilku godzinnym postoju ledwo odpalał ciśnienie dawał przez pierwsze kilkanaście sekund ledwo 20 bar. To szarpanie logowałem i ciśnienia paliwa było okej.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Dzięki za opinie. 1.6thp raczej odpuszczę. Wiem to co chciałem wiedzieć.
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:44 |