![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Bazą jest Nissan 370Z gt edition 2012.
![]() Auto w pełni streetowe – celem był jak najbardziej OEM look co w tej budzie przy dwóch turbinach jest naprawdę ciężkie. Miejsca pod maską jest jak na lekarstwo i upchnięcie tego wszystkiego żeby nie rezygnować z takich udogodnień jak spryskiwacze czy seryjne zamki od maski jest bardzo trudne ![]() Silnik: - całkowita seria Twin Turbo kit by DKCustoms: -2x GT2871R – chińskie na ślizgu AR 0.64 -2x wastegate tial 38mm -2x bov properfect 35mm -wtryski OEM GTR 570ccm -intercooler turboworks (dwa zaspawane w jeden) -orurowanie turbo → intercooler – 2.25” nierdzewka -orurowanie filtry → turbo – 2.5” nierdzewka -orurowanie intercooler → przepustnice – 2.5” nierdzewka -spacer pod miskę olejową (ok. 1.2l pojemności więcej) DKCustoms -spacer pod łapy silnika DKCustoms -filtry powietrza 2x simota pociągnięte w zderzak -odmy wpuszczone w oil catch can i dalej w dolot przed turbo -pompa paliwa 320lph – do zamontowania przy najbliższej okazji Układ wydechowy: -Custom kolektory by DKCustoms Lewy kolektor jest tutaj mega wyzwaniem bo miejsca przez drążek kierowniczy, rozrusznik itd. jest naprawdę mało. ![]() Z prawej strony jest o niebo lepiej: ![]() Przewody paliwa zostały relokowane do przodu – seryjnie wypadały akurat w miejscu gorącej strony turbo. -Downpipe 2.5” ze screamerami, reszta wydechu seria (póki co): ![]() ![]() Chłodzenie: -chłodnica oleju skrzyni 13rzędów ![]() -chłodnica oleju 30 rzędów i podstawka mocal z termostatem czekają na montaż (oby jak najszybciej bo silnik się potwornie grzeje) -programowa zmiana uruchamiania się wentylatorów (uruchamiają się wcześniej) -relokacja chłodnicy wspomagania Zawieszenie: -Tein Street flex Z przód -2.5cm, tył -2cm ustawione dość komfortowo (prowadzenie i tak znaaaacznie na + w porównaniu do serii) ![]() Elektronika: -MAPSensor od Nissana GTR -Strojenie na RaceRom Ecutek by DKCustoms. Póki co jedna mapa na paliwo 98 i całe mnóstwo fail safe’ów na wypadek gdyby coś poszło nie tak ![]() Body: -zderzak nismo v2 czeka na lakierowanie -progi maxton czekają na lakierowanie ![]() Osiągi i moc: Auto nie było jeszcze na hamowni ale patrząc na osiągi szacuje na jakieś ~450km 100-200 – mierzone tylko raz pewnie da się lepiej ![]() Rolka od 80km/h z seryjną 370Z Nismo Kilka zdjęć z budowy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Wiecej dmuchane nie będzie?
Spawy trochę straszą. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
W tym sezonie doładowanie zostaje na takim poziomie. Myślę, że przez zimę wzmocni się silnik i skrzynię i na przyszły sezon będzie można dmuchnąć coś więcej. Chwilowo jeszcze i tak nowej mocy jest wystarczająco
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Z rozpędu wyszedł mi drążek kierowniczy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 01 May 2009 ![]() |
jestem ciekawy jak by to jechało z dłubnietym wolnossakiem (stocker 4.3) https://www.youtube.com/watch?v=Upnt0B88PzE
-------------------- A3 8V CTNC stage 3 - 414ps 544nm
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Wszystko jest do sprawdzenia
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 August 2011 ![]() |
datsun - pytanie z innej beczki: myślę żeby sobie sprawić 370Z i zostawić w oryginale i na długo zostać z tym autem. Czego najlepiej szukać, jaka wersja, jaka skrzynia, roczniki, czego unikać, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie poza oczywistymi sprawami?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Zależy do czego szukasz
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 August 2011 ![]() |
Zależy do czego szukasz ![]() Auto ma być do chuchania, dmuchania i trzymania w garażu pod kocem, a poważniej jako żwawy weekendowy połykacz kilometrów na autostradzie. Nie mam nic do automatów i bardzo lubię. Raczej będę patrzył na stan ogólny a nie na to jaką ma skrzynię. Pytanie czy auto jest sensownie wyciszone aby robić trasy autostradowe przelotowo 150km/h i nie wysiąść zmęczonym po 300km? Czy w przedlifcie (bo ten mi się podoba bardziej) da się poprawić tą uszczelkę magistrali olejowej? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Większość aut gdy ma seryjny wydech a nie wydumany przelot jest cichych. No może oprócz malucha. Będziesz trzymał się serii będzie cicho.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 November 2009 ![]() |
Dla mnie tylko automat, jeździłem tym autem jak był jeszcze N/A i wcale nie powiedziałbym ze ta skrzynia tak mocno odstaje od dsg a dsg akurat posiadam sam. Fakt jest jeszcze na konwerterze a nie na dwóch sprzeglach ale jest to zupełnie inna charakterystyka niż w zwykłych automatach typu e90 2.0d jak na zwykły konwerter skrzynia jest naprawdę szybka i daje rade
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
fajny projekt , jak jest z trakcją ? bo ja w 350z mam ogromne problemy, co do skrzyni zakładaj ZF 8hp 70 8 biegów transbreyk ja na niej jeżdzę 3 rok i sobie chwale
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Jeśli chodzi o głośność to nie wydech jest problemem (jest duuużo za cichy) a wytłumienie nadkoli. Przy wyższych prędkościach jest dość słyszalny szum ale umówmy się to nie duże GT
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Federal a Michelin to dwa światy. Budżetowy kontra topowy. Jakbyś fiata do Porsche porównywał.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
To chyba faktycznie będzie trzeba je wypróbować chociaż ceną trochę zabijają
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2018 ![]() |
Cześć,
Widzę, że wątek umarł niedługo po tym jak się otworzył ![]() Jestem na etapie rozważania turbo w swojej Z, a jednym z potencjalnych setów jest właśnie 2x GT2871R .64. Czy jesteś zadowolony z tych turbin? Założyłbyś je ponownie w swoim projekcie? Posiadasz może jakiś wykres, aby pokazać jak one budują moment obrotowy? Najbardziej zależy mi na dole, którego zdecydowanie w Zetce brakuje. W pierwszym podejściu chciałbym skupić się na mocach 400-450KM, a docelowo pewnie max. 600-650 po wymianie korbowodów. Będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź w temacie ![]() Pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Hej,
marny ze mnie pisarz to i nie ciągnąłem wątku ![]() Zmian przez ostatni rok było na prawdę dużo m.in. wleciał kuty piec, pełen wydech true dual i wizualnie nowe koła i zderzak nismo. No i jesteśmy właśnie w trakcie swapu skrzyni 8HP - nie trzeba będzie się tak mocno pilnować jeśli chodzi o moc ![]() Osobiście polecałbym chyba rozmiar mniejsze niż moje czyli GT2860rs - kolega Kacper je miał u siebie w poprzednim setupie i generowało to tam ~750km więc na ten target większych nie trzeba ![]() Ale nawet te 2871 wstają mega szybko, o ile dobrze pamiętam na 3b full boost czyli 0.5-0.6b miałem przy 2600-2800. Co do mocy to u mnie właśnie tyle było na seryjnym piecu, mocno ścięte górą wychodziło 420KM/500NM. Jeśli myślisz o zmianie samych korbowodów to lepiej już zakuć cały silnik ![]() Polecam Ci i tak odezwać się do Daniela z DKCustoms przerobił już kilka takich zetek i najlepiej doradzi co i jak z twin turbo. ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 29 November 2018 ![]() |
Dzięki wielkie za odpowiedź i wskazówki!
Wszystko wskazuje na to, że GT2871r odpowiedzą na moje potrzeby. Jeśli pełen boost da się osiągnąć poniżej 3000 obrotów, to idealnie ![]() Rozglądałem się za GT2860rs i szczerze są w obrębie moich zainteresowań, ale chyba zacznę od niższego pułapu cenowego, żeby pospinać wszystkie wydatki związane z turbieniem. Bardzo ładna felga - co to za model? Bardzo przypomina z tej perspektywy Forgestara F14, którego chętnie bym u siebie włożył, ale obecnie jest poza zasięgiem finansowym ![]() Zderzak Nismo leży jak trzeba! Wchodzi P&P do przedlifta? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 November 2018 ![]() |
Felga to piękne i cenione japan racing JR29
![]() Co do zderzaka to i tak i nie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 17:57 |