Bazą jest Nissan 370Z gt edition 2012.
Auto w pełni streetowe – celem był jak najbardziej OEM look co w tej budzie przy dwóch turbinach jest naprawdę ciężkie. Miejsca pod maską jest jak na lekarstwo i upchnięcie tego wszystkiego żeby nie rezygnować z takich udogodnień jak spryskiwacze czy seryjne zamki od maski jest bardzo trudne Zestaw turbo w całości był budowany i strojony w DKCustoms.
Silnik:
- całkowita seria
Twin Turbo kit by DKCustoms:
-2x GT2871R – chińskie na ślizgu AR 0.64
-2x wastegate tial 38mm
-2x bov properfect 35mm
-wtryski OEM GTR 570ccm
-intercooler turboworks (dwa zaspawane w jeden)
-orurowanie turbo → intercooler – 2.25” nierdzewka
-orurowanie filtry → turbo – 2.5” nierdzewka
-orurowanie intercooler → przepustnice – 2.5” nierdzewka
-spacer pod miskę olejową (ok. 1.2l pojemności więcej) DKCustoms
-spacer pod łapy silnika DKCustoms
-filtry powietrza 2x simota pociągnięte w zderzak
-odmy wpuszczone w oil catch can i dalej w dolot przed turbo
-pompa paliwa 320lph – do zamontowania przy najbliższej okazji
Układ wydechowy:
-Custom kolektory by DKCustoms
Lewy kolektor jest tutaj mega wyzwaniem bo miejsca przez drążek kierowniczy, rozrusznik itd. jest naprawdę mało.
Z prawej strony jest o niebo lepiej:
Przewody paliwa zostały relokowane do przodu – seryjnie wypadały akurat w miejscu gorącej strony turbo.
-Downpipe 2.5” ze screamerami, reszta wydechu seria (póki co):
Chłodzenie:
-chłodnica oleju skrzyni 13rzędów
-chłodnica oleju 30 rzędów i podstawka mocal z termostatem czekają na montaż (oby jak najszybciej bo silnik się potwornie grzeje)
-programowa zmiana uruchamiania się wentylatorów (uruchamiają się wcześniej)
-relokacja chłodnicy wspomagania
Zawieszenie:
-Tein Street flex Z przód -2.5cm, tył -2cm ustawione dość komfortowo (prowadzenie i tak znaaaacznie na + w porównaniu do serii)
Elektronika:
-MAPSensor od Nissana GTR
-Strojenie na RaceRom Ecutek by DKCustoms. Póki co jedna mapa na paliwo 98 i całe mnóstwo fail safe’ów na wypadek gdyby coś poszło nie tak
Body:
-zderzak nismo v2 czeka na lakierowanie
-progi maxton czekają na lakierowanie
Osiągi i moc:
Auto nie było jeszcze na hamowni ale patrząc na osiągi szacuje na jakieś ~450km
100-200 – mierzone tylko raz pewnie da się lepiej
Rolka od 80km/h z seryjną 370Z Nismo
Kilka zdjęć z budowy: