Shoutbox 0 nowych PW 



 
Reply to this topicStart new topic
> Big brake S3 8L, TT, MK4
dany_47
post Sun, 09 Jun 2019 - 08:45
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 12 November 2016
Skąd: Stolica





Panowie, niby temat prosty i już znany.

Wiadomo, przod- 6 tłoków z Porsche, tarcza MK4 R32 i po temacie.

Tyl wymyśliłem sobie, że przełoże tarcze które mam aktualnie z przodu (312mm) ze znikomym przebiegiem ale jaki do tego zacisk żeby ręczny zachowac bez kombinacji?
Nie chcę hydro łapy zakładać bo auto ma jak seria wyglądać w środku.

No i serwo muszę zmienić. Wkładać serię czy jakiś upgrade robić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Jun 2019 - 08:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
16vg60
post Sun, 09 Jun 2019 - 08:49
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Ale ze co ,4 pot chcesz na tyl ze piszesz o hydrolapie ?
Jeśli na tyle 312mm to daj zacisk z t5 i tyle w temacie,zachowasz reczny na linkę b3z zbędnych kombinacji


--------------------
AUDI
RS4 B5 440Ps,Sportec,Big Brake 8pot,Wagner,BC Racing...
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_47
post Sun, 09 Jun 2019 - 09:50
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 12 November 2016
Skąd: Stolica





4 tłoki z tyłu to dla mnie strata pieniędzy, tył nie hamuje aż tyle żeby tam pchać tam 4 tłoki z Porsche.
O hydro łapie wspomniałem bo gro zacisków które oglądałem pod moje auto na tył miało ręczny hydrauliczny. A nie chce kombinować jak ją dołożyć w środku żeby to jakoś wyglądało.

T5 z jakiejś konkretnej wersji silnikowej czy wszystkie miały ten sam zacisk?

Pompę hamulcową mam nową.
serwo muszę zmienić bo zapewne nie przejdzie testu szczelności, odnośnie serwa to jeszcze myślę czy zakładać nową serię czy od czegoś innego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Sun, 09 Jun 2019 - 10:24
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





Żeby byly pod tarcze wentylowane ,bo wystepowaly tez lite
Adapery chyba user od seata leona r36 turbo mial w sprzedaży

Podejrzewam ze seryjne serwo obleci jesli sprawne bo w s3 miałem bbk na 6pot i nie bylo problemu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czerniel2
post Mon, 10 Jun 2019 - 14:27
Post #5


User
Dołączył: Sat, 19 September 2015
Skąd: Bydgoszcz





seryjne serwo spokojnie ogarnie
te zaciski z t5 mają bardzo zbliżoną siłę ścisku co zaciski z s3 8l - jedynie zyskasz na dźwigni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Thu, 13 Jun 2019 - 21:13
Post #6


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





Witam a s3 8l jakie ma heble? Jestem posiadaczem bory sedan 2.8 vr6 4motion jako tako dupowoz na codzień ale wiadomo heble nigdy za duże co oprócz zestawu z r32 golf podejdzie p&p lub w miarę p&p?
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dany_47
post Thu, 13 Jun 2019 - 23:31
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 12 November 2016
Skąd: Stolica





312/256 wentylowane obie osie.

P&P z Leona cupra 1M 4tloki z przodu na tarczy 323mm

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartektrn
post Fri, 14 Jun 2019 - 20:22
Post #8


User
Dołączył: Thu, 10 July 2014





CYTAT(dany_47 @ Thu, 13 Jun 2019 - 23:31) *
312/256 wentylowane obie osie.

P&P z Leona cupra 1M 4tloki z przodu na tarczy 323mm

Wtedy tarcze klocki też wszystko z leona?
Osłony moje zostają?

Dzięki za info już szukam
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 18 June 2019 - 01:02