![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Opla nie ma jak bronić, Insignia cierpi na nadwagę i nieefektywne konie, OPC mocy nie trzyma tak naprawdę, nawet w manualu to rower na pedały i tyle, RL potwierdza.
Zobaczcie ile robi Insignia 2.0t w automacie 220hp do setki na RL, cyrk. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
OPC zamula przeokrutnie
Tu np. Audi w dieslu i 5,5 do paki https://youtu.be/OSfGEmSiyJA -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
Opla nie ma jak bronić, Insignia cierpi na nadwagę i nieefektywne konie, OPC mocy nie trzyma tak naprawdę, nawet w manualu to rower na pedały i tyle, RL potwierdza. Zobaczcie ile robi Insignia 2.0t w automacie 220hp do setki na RL, cyrk. Tu nikt nie neguje opla jako calosci i twierdzi, ze to zle auta, bo wg mnie moga spokojnie w wielu aspektach konkurowac w swoich klasach na rynku. Natomiast np insignia, astra to ciezkie, zamulone auta, ktore potrzebuja o wiele wiekszej mocy niz konkurencja zeby to jakos jechalo. Mialem okazje jezdzic insignia 2.0t 220KM i to byl mul straszny. Zarowno subiektywnie (odczucia i wrazenia z jazdy), jak i obiektywnie (czasy przyspieszen i elastycznosci) mialem wrazenie ze jade autem majacym ok 180 KM. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
OPC zamula przeokrutnie a czasy 80-120 mają takie same Tu np. Audi w dieslu i 5,5 do paki https://youtu.be/OSfGEmSiyJA ![]() ![]() Uwielbiam takie gadanie no ale mój na torze jest szybszy !! Tylko że skoro to ma być daily to raczej interesuje mnie czy na światłach mnie objedzie passat w gnojówce czy nie. myślałem, że ludzie już dawno wyrośli z tego typu zabaw. Cóż, na światłach tak naprawdę nawet nie wiesz, czy ktoś się z tobą ściga, natomiast wypad dailym na tor to w dzisiejszych czasach nie jest coś niezwykłego, czy niedostępnego - a masz pewność, że wszyscy jadą po jak najlepszy czas.W dzisiejszych czas, start spod świateł, to włączenie Launch Control i puszczenie hamulca, gdy pojawi się zielone światło. Resztę załatwia komputer. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#45
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
w rozpatrywanym budżecie, można kupić jakąś połowę takiego Audi A6, natomiast Insignię OPC - całą. Myślę, że cała Insignia OPC, będzie jeździła lepiej niż pół Audi A6 (nawet mimo faktu, że jest znacząco lżejsza)
![]() Cel:
-4/5 drzwi -minimum 200 KM -minimum 2010 rok -nie męczący zbytnio w trasie (przynajmniej dźwiękiem) -budżet do. 60 tys. PLN z naciskiem na 50 -benzyna lub diesel najlepiej z sprawnym automatem (...) Czekam na propozycje, może mnie zainspirujecie. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Maciek...nie przebijesz muru z namalowaną biało-niebieską szachownicą na tym forum, nie jeden już próbował.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
OPC to kawał ciężkiego szmelcu. Po 60kkm dynamicznej jazdy cały napęd z przodu wali, skrzypi i jęczy, zamiast 325 koni realnie masz moze z 280 do dyspozycji, prowadzi się jak wóz z węglem, ma niby recaro ale najgorszą wersję w jakiej siedziałem, po trasie do wawy nienawidziłem tego auta. Wisienką na torcie jest ten pierdulony automat który nigdy nie wie czego chce! Tak złej pracy skrzyni biegów nie widziałem nigdy nigdzie.
Także uważam że w tym temacie nigdy nie powinna zostać wymieniona, ale kolega już udowodnił bycie hejterem dla BMW i miłośnikiem insigni na torze ( ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
... Wisienką na torcie jest ten pierdulony automat który nigdy nie wie czego chce! Tak złej pracy skrzyni biegów nie widziałem nigdy nigdzie. ... Przejedź się Smartem 450 ![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
a czasy 80-120 mają takie same ![]() ![]() myślałem, że ludzie już dawno wyrośli z tego typu zabaw. Cóż, na światłach tak naprawdę nawet nie wiesz, czy ktoś się z tobą ściga, natomiast wypad dailym na tor to w dzisiejszych czasach nie jest coś niezwykłego, czy niedostępnego - a masz pewność, że wszyscy jadą po jak najlepszy czas. W dzisiejszych czas, start spod świateł, to włączenie Launch Control i puszczenie hamulca, gdy pojawi się zielone światło. Resztę załatwia komputer. Czyli przez 360 dni w roku bedę przez szybkę na światłach mówił no ale wiesz na torze nie masz szans, a potem pojade 2x do roku na tor a tam spotkam torowe wydumki które i tak mnie zrobia ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 October 2012 Skąd: Bytów ![]() |
A Fusion/Mondeo 2.0 ecoboost?
2 sprzęgłowy automat, chyba całkiem sprawny, 240KM w serii a pewnie da się zrobić koło 300 bez wielkich zmian. Nie będzie to nigdy 300 konne RWD z zacięciem sportowym a jeśli już padła propozycja Insignii toFordy chyba zawsze prowadziły się najlepiej w swoich klasach. -------------------- Laguna 3 2.0dci
E36 323i |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Przejedź się Smartem 450 ![]() W oplu skrzynia nie jest jakaś wolna, ona po prostu ciągle redukuje i ciągle wrzuca spowrotem wyższy bieg, nie można wręcz normalnie przyspieszyć bo najpierw zrzuci 2 biegu, potem natychmiast wrzuci jeden go góry, pojedziesz chwile i wraca do biegu od którego zaczynałeś !! Kto to programował.... |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jestem całkowicie nieobiektywny, zdecydowanie szukalbym Lexusa IS350 XE20. 300+, celująca bezawaryjnosc, ponadprzeciętne wykończenie. W porównaniu z BMW będzie to kanapa, do tego 350-tka to przeważnie US&A więc warto gruntownie zweryfikowac CARFAX. Za 50k+ zł są fajne sztuki.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
Prawie wszystkie 4 cylindrowe turbo, będą rozczarowaniem po r6 turbo.
Wolnossace r6, to będzie odczucia, ze to nie jedzie. Poszukaj jakiego fajnego v8, póki jeszcze eko terrorysci ich nie ukatrupili. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 September 2005 Skąd: WB ![]() |
Też bym brał Lexusa. Ewentualnie Impreze GH .
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Impreza jako samochód niemęczący w trasie to chyba bardziej do Dowcip! Rewelka! Zaraz obok OPC lejącej 911.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Oczekiwania trochę są sprzeczne(budżet) . W okolicy 60k masz na oto... A6 3.0 biTDi z obitym pyskiem, za 63 A4 B8 2.0T DSG. Tańsze A5 3.0TDi (mało awaryjny) za 50k, Merc E za 51k, Passaty itd. Nie ma sensu zresztą wymieniać co możesz kupić - wsiądź i pojeździj każdym autem które spełnia założenia i sam oceń.
Ale rozumiem że ma być BMW - tu cała gama 5 3.0d za 50+k, z ogromnymi przebiegami i kosztami do poniesienia. Jedna 3 3.0d i jedna 335i za 52k ![]() Dlaczego sprzedałeś tamto 335i? -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Oczekiwania trochę są sprzeczne(budżet) . W okolicy 60k masz na oto... np. Insignię, z krajowego salonu, z udokumentowaną i weryfikowalną przeszłością. ![]() Dlaczego sprzedałeś tamto 335i? Zwykle powód jest taki sam - nieprzewidziane, kosztowne awarie i koszty użytkowania związane z nieznaną przeszłością auta. Ale w tym przypadku na pewno było inaczej ![]() Off top konkretny się zrobił, ale jak już tak to pokaż Maciek jak objeżdżasz te Purchawkę swoim Oplem i dizlu nie wiem, jak zachowuje się diesel, wiem, jak zachowuje się benzyna![]() http://www.zeperfs.com/en/duel6755-305.htm cięższa, słabsza, wolniejsza Insignia na torze spokojnie dotrzymuje kroku 911. Kierowca na spokojnie zrobi różnicę. Jak ktoś dociekliwy, to może sobie poszukać na zeperfsie, jak sobie radzi na torze Insignia I OPC. Takie auto dla kierowcy, który oprócz wciskania gazu do dechy, chciałby wydajnie skręcać i hamować autem. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 ![]() |
Dobrze że porównujesz tylko z 20 lat starszą 911, a nie na przykład 30 lat starszą 964...
![]() ![]() |
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#60
|
![]() |
To jest robienie z siebie pajaca, chyba każdy tutaj traktuje porównania tej wspaniałej insigni OPC z 911tką w kategoriach komediowych.
Przykre tylko, że zrobił pośmiewisko z tematu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 21:53 |