Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Co po 335i ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
Stron: 1, 2
global7teen
Cześć,

Sprzedałem 335i E92 i od dwóch tygodni nie mam alternatywy na dupowóz z charakterem.
Czego szukać po 2010 roku, do jazdy na co dzień?

Cel:
-4/5 drzwi
-minimum 200 KM
-minimum 2010 rok
-nie męczący zbytnio w trasie (przynajmniej dźwiękiem)
-budżet do. 60 tys. PLN z naciskiem na 50
-benzyna lub diesel najlepiej z sprawnym automatem

Początkowo rozglądałem się za 328i F30 ale chyba przewartościowane modele, to już nie to samo BMW co kiedyś. F10 w tym budżecie to ulepy lub 520d zatem też odpada.

Czekam na propozycje, może mnie zainspirujecie.
Rufios
Dlaczego sprzedales 335i?
global7teen
Bo dwa lata z jednym samochodem to za długo.
Fajny, poprawny samochód.
monev
Może Jag XF?
Honada
Ciężki temat, bo założenia najlepiej spełnia 335i wink.gif Może spróbuj przejechać się Focusem ST 2.0 EB 250 KM. Charakter ma, zwłaszcza mega ostre prowadzenie. Osiągi dobre, ale czy to będzie lepszy wybór niż 335i? Sam ocenisz.
kinko
Z BMW raczej nie ma nic ciekawego w tym budżecie, trzeba dorzucić 30-40k do M3. Pozostają auta wymienione na dole, aczkolwiek nie widzę tu żadnego pewniaka.
S4 B8 i S3 8P szybkie i dobrze wykonane nudy
Golf 6R j/w
Focus ST niby spoko, ale krok w tył osiągami po 335i
Volvo S60 T5 i T6 - niby fajne, ale volvo ma bardzo uspokajający charakter tongue.gif
Daj znać co wybierzesz bo mam podobną rozkmine.
rwtnt
Ok ale za 50-60tys nie kupi się s4 b8, które miałoby ręce i nogi. Miałem s3 8p i auto z dsg tutaj akurat miałoby sens. W tym budżecie mamy tylko 335 i s3 8p, ale ładne egzemplarze i tak będą naciągały ten budżet. Za 50 tys... marne szanse.
kompot
Takie Infiniti wisi na allegro, co to warte - nie wiem, ale ogólnie stworzyłeś sobie niezły problem smile.gif
stefdeath
Może Nissam 370Z / Infiniti G ? RWD + ponad 300KM
Plus kilka modów u Coobcia biggrin.gif
Ewentualnie Hyundai Genesis Coupe 3.8 v6 ale to raczej rzadkość.
Maciek1234
Założenia idealnie spełnia:

Opel Insignia I

do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). Na trasie nie męczy, w środku komfortowy, dynamiczny i stosunkowo łatwo trafić na samochód z polskiego salonu, z udokumentowaną przeszłością.
bartez90
I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.
Maciek1234
CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:16) *
I w porownaniu do e90 prowadzi sie jak woz z weglem. Charakteru auta zero, badzmy powazni. Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.

nie wiem jakie masz umiejętności kierowcy i czy potrafiłeś wykorzystać potencjał auta, natomiast fakty są takie, że na torze Auto Zeitung Insignia OPC uzyskała czas 1:44, zaś 335iX 1:43. Insignia OPC jest szybsza od aut swojej wielkości, czyli Audi A6 C6 3,0TFSI 300KM, czy Mercedesa W212 350E 306KM.

Poza tym mowa jest o Insignii OPC, a nie 220KM. To różnica jak między 325i, a 335i - subtelna, ale wyczuwalna biggrin.gif
bartez90
Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i.
Tommo
CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:11) *
Przypominam Ci że pisałeś także o 2.0t 250 KM, trochę śmiesznie akurat tą wersję porównywać do 335i.


Ale spełnia wszystkie założenia potrzebującego.

Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca?
Maciek1234
pozwolę sobie ciebie zacytować:
CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:11) *
Jezdzilem insignia 2.0t 220KM, mul straszny, bo auto bardzo ciezkie. Seryjne 335i bedzie sporo szybsze niz opc.


Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów.

Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące.


CYTAT(Tommo @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:38) *
Czy to prawda że wersja OPC jest bardzo sztywno zestrojona i na co dzień męcząca?

tam masz amortyzatory o zmiennej sile tłumienia i system FlexDrive. W Insigni II to wszystko działa to bardzo dobrze. Na torze w trybie Sport uzyskujesz bardzo dobre czasy (poziom F30 330iX), natomiast w trybie Tour nie zauważasz nierówności na krajówkach. W Insigni I jest dołożony jeszcze ostrzejszy tryb OPC i ten tryb na pewno męczy na codzień. Ale od czego są inne tryby.
bartez90
Więc zacytuję także Ciebie:

CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 09:58) *
Założenia idealnie spełnia:

Opel Insignia I

do wyboru - albo troszkę starsze OPC 325KM (rocznik około 2012), albo 2,0 turbo 250KM (rocznik około 2015). dynamiczny


Wersja 2.0t też jest dynamiczna wg Ciebie?
To mamy inną definicję pojęcia "dynamiki"
yotomeczek
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 11:41) *
pozwolę sobie ciebie zacytować:


Ale w sumie się nie dziwię takim opiniom - dawno temu, dziennikarze stwierdzili, że Insignia jest ciężka i nie jedzie, napisali to w popularnych gazetach i się rozniosło. Potęga mediów.

Tymczasem wychodzi, że ta Insignia wcale taka zła nie jest, czasy na torze, gdzie można dociągnąć do limitów zawieszenia, są bardzo satysfakcjonujące.
...


To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę.
Maciek1234
CYTAT(yotomeczek @ Mon, 03 Jun 2019 - 13:22) *
To że kręci przyzwoite czasy na torze nie musi być sprzeczne z tym że jako daily nie jedzie. Wystarczy że nie ma kopnięcia z niutem (może być łagodnie narastający żeby napędy dłużej pożyły) i nie będzie "jechać". Najlepszym wyznacznikiem są plecy kierowcy - bo co z tego że stoper mówi że idzie jak wściekłe auto a kierownik nic tego nie czuje? Ja miałem w Saabie 2.0T - 185KM nic nie jechało a 230KM już cieszyło gębę.
masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX biggrin.gif Za to jak wsiądziesz w karta 10-20KM - no banan nie schodzi z gęby biggrin.gif

Tak, w Oplach charakterystyka silników jest quasi-atmosferyczna. Nie masz kopnięcia, wszystko idzie równo i faktycznie masz wrażenie, że to auto nie ma przyśpieszenia. Do tego masz dosyć duże rozstawy kół i osi, auto jest ciężkie i to wszystko oszukuje zmysły. Też mam wrażenie, że mój samochód w zasadzie nie przyśpiesza. A potem się łapię na tym, że na A2 ciągnę się równo za Panamerą +200kph laugh.gif Osobiście lubię taką izolację od świata zewnętrznego i przyśpieszeń podczas normalnych podróży. Do szaleństw na torze służą lekkie, przystosowane do tego konstrukcje. Tę izolację można postrzegać jako wadę Insigni, tu jest pełna zgoda.
_adams_
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:34) *
masz rację. Moja Insignia po torze jeździ po prostu nudno, przewidywalnie, można radia słuchać, a jak spojrzysz na czasy, to są lepsze niż w 911, czy 330iX biggrin.gif



Grubo pojechałeś... laugh.gif
bartez90
Zaraz wyjdzie ze ta Jego insignia leje vette i lambo, jednemu z lewej, drugiemu z prawej. Ja rozumiem za kazdy swoje chwali, ale to pomalu posmiewisko zaczyna sie robic.
Maciek1234
CYTAT(_adams_ @ Mon, 03 Jun 2019 - 13:44) *
Grubo pojechałeś... laugh.gif

Na łódzkim torze to jest regułą, że technika jazdy to podstawa. 90-konny Civic, czy Seicento 1,1 (oczywiście odpowiednio przygotowane) kręcą czasy na poziomie 260-konnej Insigni biggrin.gif Insignia jest autem bardzo wiele wybaczającym, tuszującym braki w technice, w odróżnieniu od np. Porsche 911, gdzie po prostu trzeba być bardzo dobrym kierowcą, żeby uwolnić potencjał. I dlatego pojawiają się takie kwiatki, które na pierwszy rzut oka wydają się niemożliwe.

tutaj macie C2 vs jakaś Beemka 3
https://www.youtube.com/watch?v=_yFwRWF5lbU

jak ktoś nie jeździ po torach, to faktycznie stwierdzenie, że o wiele słabszy samochód robi lepsze czasy, jest powodem do śmiechu biggrin.gif
bartez90
A co ma piernik do wiatraka i wrzucanie filmików z małym i zwinnym c2, czy pisanie o sc lub civicu? Klocowata 5-metrowa insignia też pokona małe i zwinne i do tego szybsze 911?
Tu widać jak Twoja ukochana insignia jest "szybka":
https://www.youtube.com/watch?v=DvUzlCU_O90
Maciek1234
pewnie nadrabia na zakrętach, bo na torze Auto Zeitinga jest 2 sekundy szybsza na okrążeniu względem 330d E90.

Ale OK, jak kogoś satysfakcjonuje taka jazda od świateł do świateł, to beemka będzie lepszym wyborem.
kinko
maciek obudz sie, zesrales sie
yotomeczek
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 12:57) *
Na łódzkim torze to jest regułą, że technika jazdy to podstawa. 90-konny Civic, czy Seicento 1,1 (oczywiście odpowiednio przygotowane) kręcą czasy na poziomie 260-konnej Insigni biggrin.gif Insignia jest autem bardzo wiele wybaczającym, tuszującym braki w technice, w odróżnieniu od np. Porsche 911, gdzie po prostu trzeba być bardzo dobrym kierowcą, żeby uwolnić potencjał. I dlatego pojawiają się takie kwiatki, które na pierwszy rzut oka wydają się niemożliwe.

tutaj macie C2 vs jakaś Beemka 3
https://www.youtube.com/watch?v=_yFwRWF5lbU

jak ktoś nie jeździ po torach, to faktycznie stwierdzenie, że o wiele słabszy samochód robi lepsze czasy, jest powodem do śmiechu biggrin.gif


Łódzki tor jest raczej specyficzny - bardzo ciasne zakręty i króciutkie proste - tam masa się liczy i jak szybko w zakrętach można autem pojechać.
MisioLBN
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 03 Jun 2019 - 14:18) *
pewnie nadrabia na zakrętach, bo na torze Auto Zeitinga jest 2 sekundy szybsza na okrążeniu względem 330d E90.

Ale OK, jak kogoś satysfakcjonuje taka jazda od świateł do świateł, to beemka będzie lepszym wyborem.

Uwielbiam takie gadanie no ale mój na torze jest szybszy !! Tylko że skoro to ma być daily to raczej interesuje mnie czy na światłach mnie objedzie passat w gnojówce czy nie.
_adams_
Off top konkretny się zrobił, ale jak już tak to pokaż Maciek jak objeżdżasz te Purchawkę swoim Oplem i dizlu cool.gif Poka, poka...
global7teen
Podsumowując:

-Jag XF - rozważam ale silniki chyba nie są jakieś cudowne 2.0T, obawiam się, że auto ma nastawy mocno "leniwe", w trasie może być ale czasami lubię wyprostować prawą nogę tak dla przyjemności,
-Focus ST - technicznie OK, tylko zbyt odpustowy wygląd, chyba się starzeję...
-Insignia - no nie koniecznie, opel nigdy mi nie leżał chociaż OPC na torze odpycha się całkiem sprawnie jak na swoje gabaryty, strasznie zjada opony na torze,
-Infiniti - hmm... ciągnie mnie na wymioty jak widzę środek tego auta, nie, po prostu nie,
-S3- małe i ciasne
-S4 - spoko, tylko budżet nie pozwala
-Volvo s60 - rozważam T5, nigdy nie jechałem ani nie siedziałem, można poszukać czegoś nieulepionego

Czekam na dalsze propozycje, fakt pozbywając się zdrowej 335 stworzyłem sobie niemały problem smile.gif
Wretched
Czy są jakieś konkretne przesłanki dlaczego opel jest zawsze traktowany jako taka pod marka? Żeby nie było obecnie jeżdżę hyundaiem.
TeddyBear
CYTAT(kinko @ Mon, 03 Jun 2019 - 14:51) *
maciek obudz sie, zesrales sie


https://www.youtube.com/watch?v=3zychOHm_ik
bartez90
No tak, 6.9s super osiagi. W b6 1.8t Q @ 240 KM mialem 6,6s, a to przeciez taki zwyklak. Jedyne 85hp roznicy.
ledziu
CYTAT(bartez90 @ Mon, 03 Jun 2019 - 20:06) *
No tak, 6.9s super osiagi. W b6 1.8t Q @ 240 KM mialem 6,6s, a to przeciez taki zwyklak. Jedyne 85hp roznicy.


Tia na 100% ta różnica oznacza fajniejszość, szybkość i frajdę wink.gif ja bym jeszcze podał ile ma na liczniku żebyśmy doszli do właściwego poziomu określania szybkości auta laugh.gif
Misior
Tylko że na tym filmie kierownik to chyba ruszać nie umie. Napęd na 4 koła i szkoda, że nie z wolnych obrotów rusza.
kinko
CYTAT(global7teen @ Mon, 03 Jun 2019 - 17:42) *
Podsumowując:

-Jag XF - rozważam ale silniki chyba nie są jakieś cudowne 2.0T, obawiam się, że auto ma nastawy mocno "leniwe", w trasie może być ale czasami lubię wyprostować prawą nogę tak dla przyjemności,
-Focus ST - technicznie OK, tylko zbyt odpustowy wygląd, chyba się starzeję...
-Insignia - no nie koniecznie, opel nigdy mi nie leżał chociaż OPC na torze odpycha się całkiem sprawnie jak na swoje gabaryty, strasznie zjada opony na torze,
-Infiniti - hmm... ciągnie mnie na wymioty jak widzę środek tego auta, nie, po prostu nie,
-S3- małe i ciasne
-S4 - spoko, tylko budżet nie pozwala
-Volvo s60 - rozważam T5, nigdy nie jechałem ani nie siedziałem, można poszukać czegoś nieulepionego

Czekam na dalsze propozycje, fakt pozbywając się zdrowej 335 stworzyłem sobie niemały problem smile.gif


S60 jeździłem tylko D5 i T3 i porównując go do e90 m pak spostrzeżenia następujące: równie ciasny, fotele bardzo wygodne, ale gorzej trzymające w zakrętach, fajny automat (klasyczny, bez szarpania itd., aczkolwiek w miarę szybki), nie zachęca do szybkiej jazdy, porównywalnie lub lepiej wykonany środek, zawieszenie bardziej komfortowe i skłonne do przechyłów, o wiele lepszy wizerunek (e90 stało się takim e36/a3/golfem 4 pod koniec drugiej dekady).

Jak na S4 nie starczy to możesz poszukać A6 3.0 TFSI, nie ma ich zbyt wiele, ale może warto się zainteresować, bo motor ten sam.
bartez90
CYTAT(ledziu @ Mon, 03 Jun 2019 - 20:47) *
Tia na 100% ta różnica oznacza fajniejszość, szybkość i frajdę wink.gif ja bym jeszcze podał ile ma na liczniku żebyśmy doszli do właściwego poziomu określania szybkości auta laugh.gif


A co za frajda i fajniejszość jest z jazdy tym klocem liczącym prawie 5m długości i ważącym 2 tony (z kierowcą)? A porównywać tego kloca pod względem prowadzenia z e90 335i czy 911tka? Komuś chyba mózg z dupą sie miejscami zamienił.
Ani to zwrotne, ani zwinne, ani jak widać szybkie bo dużo słabsze auta spod świateł go porobią, ale fakt na pewno stabilne jak czołg biggrin.gif laugh.gif
monev
Wymagania z pierwszego posta spełnia też Lex IS 350, tylko u nas w tej konfiguracji zajebiście słabo dostępny, często z USA itp. więc raczej jako ciekawostka niż realna propozycja. Ma to też taki plus że na pewno jest mniej oklepany w porównaniu do Audic, Opli, Volviaków itp.
As_
a paserati 3,6?
albo alltrack 2.0 i jakiś grubszy mod?

Chociaż jako następca 335 to bez sensu

To może 545 albo 550 będzie przynajmniej ładnie bulgotać tylko że to już zabytek ...

kompot
XF akurat prowadzi się bardzo dobrze, a Insignię tez chciałem polecić, no ale chyba jednak nie po E9x ze względu na prowadzenie.
Mis
Jaga 2.0t to ecoboost Forda.
MadeInPoland
Takie tematy sa zawsze zabawne. Skoro gosc mial 335 to wiadomo, ze naturalnym 'upgradem' jest m3.
Co do insigni to silnik turbo kazda malpa wie ze jak zgrzany to i z bieda 7s zrobi, a tu widac wyrocznia i fachury sie zlecialy. Nie bronie opla bo nie mialem i nie mam, ale jezdzilem niejednym i przyznac trzeba ze fajne niedoceniane samochody.
Mis
Opla nie ma jak bronić, Insignia cierpi na nadwagę i nieefektywne konie, OPC mocy nie trzyma tak naprawdę, nawet w manualu to rower na pedały i tyle, RL potwierdza.
Zobaczcie ile robi Insignia 2.0t w automacie 220hp do setki na RL, cyrk.
yotomeczek
OPC zamula przeokrutnie
Tu np. Audi w dieslu i 5,5 do paki https://youtu.be/OSfGEmSiyJA
bartez90
CYTAT(Mis @ Tue, 04 Jun 2019 - 00:13) *
Opla nie ma jak bronić, Insignia cierpi na nadwagę i nieefektywne konie, OPC mocy nie trzyma tak naprawdę, nawet w manualu to rower na pedały i tyle, RL potwierdza.
Zobaczcie ile robi Insignia 2.0t w automacie 220hp do setki na RL, cyrk.

Tu nikt nie neguje opla jako calosci i twierdzi, ze to zle auta, bo wg mnie moga spokojnie w wielu aspektach konkurowac w swoich klasach na rynku.
Natomiast np insignia, astra to ciezkie, zamulone auta, ktore potrzebuja o wiele wiekszej mocy niz konkurencja zeby to jakos jechalo. Mialem okazje jezdzic insignia 2.0t 220KM i to byl mul straszny. Zarowno subiektywnie (odczucia i wrazenia z jazdy), jak i obiektywnie (czasy przyspieszen i elastycznosci) mialem wrazenie ze jade autem majacym ok 180 KM.
Maciek1234
CYTAT(yotomeczek @ Tue, 04 Jun 2019 - 01:37) *
OPC zamula przeokrutnie
Tu np. Audi w dieslu i 5,5 do paki https://youtu.be/OSfGEmSiyJA
a czasy 80-120 mają takie same laugh.gif no, ale przecież OPC zamula przeokrutnie laugh.gif

CYTAT(MisioLBN @ Mon, 03 Jun 2019 - 17:49) *
Uwielbiam takie gadanie no ale mój na torze jest szybszy !! Tylko że skoro to ma być daily to raczej interesuje mnie czy na światłach mnie objedzie passat w gnojówce czy nie.
myślałem, że ludzie już dawno wyrośli z tego typu zabaw. Cóż, na światłach tak naprawdę nawet nie wiesz, czy ktoś się z tobą ściga, natomiast wypad dailym na tor to w dzisiejszych czasach nie jest coś niezwykłego, czy niedostępnego - a masz pewność, że wszyscy jadą po jak najlepszy czas.
W dzisiejszych czas, start spod świateł, to włączenie Launch Control i puszczenie hamulca, gdy pojawi się zielone światło. Resztę załatwia komputer.
bartez90
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 04 Jun 2019 - 08:02) *
a czasy 80-120 mają takie same laugh.gif no, ale przecież OPC zamula przeokrutnie laugh.gif

Taaa, i ponad 50 KM różnicy na korzyść tego wspaniałego OPC. Chyba to jakieś ułomne, chorowite konie.
Maciek1234
w rozpatrywanym budżecie, można kupić jakąś połowę takiego Audi A6, natomiast Insignię OPC - całą. Myślę, że cała Insignia OPC, będzie jeździła lepiej niż pół Audi A6 (nawet mimo faktu, że jest znacząco lżejsza) biggrin.gif ech te 'dyskusje' na poziomie...

CYTAT(global7teen @ Sat, 01 Jun 2019 - 18:58) *
Cel:
-4/5 drzwi
-minimum 200 KM
-minimum 2010 rok
-nie męczący zbytnio w trasie (przynajmniej dźwiękiem)
-budżet do. 60 tys. PLN z naciskiem na 50
-benzyna lub diesel najlepiej z sprawnym automatem
(...)
Czekam na propozycje, może mnie zainspirujecie.
Tommo
Maciek...nie przebijesz muru z namalowaną biało-niebieską szachownicą na tym forum, nie jeden już próbował.
KrisC
OPC to kawał ciężkiego szmelcu. Po 60kkm dynamicznej jazdy cały napęd z przodu wali, skrzypi i jęczy, zamiast 325 koni realnie masz moze z 280 do dyspozycji, prowadzi się jak wóz z węglem, ma niby recaro ale najgorszą wersję w jakiej siedziałem, po trasie do wawy nienawidziłem tego auta. Wisienką na torcie jest ten pierdulony automat który nigdy nie wie czego chce! Tak złej pracy skrzyni biegów nie widziałem nigdy nigdzie.

Także uważam że w tym temacie nigdy nie powinna zostać wymieniona, ale kolega już udowodnił bycie hejterem dla BMW i miłośnikiem insigni na torze ( laugh.gif )
yotomeczek
CYTAT(KrisC @ Tue, 04 Jun 2019 - 08:34) *
... Wisienką na torcie jest ten pierdulony automat który nigdy nie wie czego chce! Tak złej pracy skrzyni biegów nie widziałem nigdy nigdzie.
...


Przejedź się Smartem 450 smile.gif - tam automat to dopiero dramat (zautomatyzowana skrzynia) - zakręty 90 stopni to zanim zredukuje to mijają wieki, przy dynamicznej jeździe w mieście dramat... kick down jest ale również trwa wieki, bo skrzynia musi przemyśleć na jaki bieg zredukować co znowu trwa lata...
MisioLBN
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 04 Jun 2019 - 08:02) *
a czasy 80-120 mają takie same laugh.gif no, ale przecież OPC zamula przeokrutnie laugh.gif

myślałem, że ludzie już dawno wyrośli z tego typu zabaw. Cóż, na światłach tak naprawdę nawet nie wiesz, czy ktoś się z tobą ściga, natomiast wypad dailym na tor to w dzisiejszych czasach nie jest coś niezwykłego, czy niedostępnego - a masz pewność, że wszyscy jadą po jak najlepszy czas.
W dzisiejszych czas, start spod świateł, to włączenie Launch Control i puszczenie hamulca, gdy pojawi się zielone światło. Resztę załatwia komputer.

Czyli przez 360 dni w roku bedę przez szybkę na światłach mówił no ale wiesz na torze nie masz szans, a potem pojade 2x do roku na tor a tam spotkam torowe wydumki które i tak mnie zrobia wink.gif Daily powinien być wygodny w trasie i szybki na światłach. W trasie nie tniesz łuków na granicy przyczepności... ale taki sprint 100-200 się zdarza czy na autostradzie czy innej ekspresówce i tu pojawia się passat w gnojówce i Cie robi. A daily na tor jeżeli nie jest to rs3 czy rs6 to i tak jedziesz po fun a nie czasy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.