RWD do 100 tys, Szukamy coś fajnego |
RWD do 100 tys, Szukamy coś fajnego |
Mon, 29 Apr 2019 - 00:13
Post
#1
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
Witam. Tak jak w temacie. Wraz z kolega szukamy dla niego RWD z silnikiem, który ma potencjał na dalsze modyfikacje.
Budżet w przybliżeniu wynosi 100 tys zł. Jakie są nasze typy: 335i N54 -E46 plus turbo. Hmm może S54 plus turbo (aczkolwiek silnik już w serii ma swoje bolączki) może 2JZ bądź jakiś inny silnik bmw nadający się „pod turbo” -350Z plus turbo. Widziałem projekty coobcia i są bardzo imponujące. I tutaj pole manewru zaczyna się zwężać. Zostało jakieś S14, R34, a to są już starsze konstrukcje Stad nasz temat aby poradzić się ekspertów Pozdrawiam i czekam na odpowiedz |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 29 Apr 2019 - 00:13
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 07:21
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 |
Infiniti q50
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 07:23
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 August 2015 |
A jakie ma być przeznaczenie samochodu?
Ja bym na starcie odrzucił historie typu s14 i skyline, bo to mimo że auta bardzo fajne to jednak tak jak mówisz stare konstrukcje. Dodatkowo jest ich strasznie mało na rynku i są niewspółmiernie drogie w stosunku do tego co oferują, a jeśli ma to być auto na ulicę to trzeba pamiętać że r34 występuje tylko w wersji RHD, co moim zdaniem jest dość dużą niedogodnością. W skrócie są to auta ewidentnie dla pasjonatów. |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 09:50
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 |
Ja bym szedł w 135 z N54
-------------------- @CoiloversPl
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 09:53
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
dadus15 oj widzę że masz straszne parcie na umoczenie paru złoty... te zacne uturbianie, ambitne projekty no i gdyby rok miał 24 miesiące a postój auta sprawiał przyjemność to byłoby idealnie bo miałbyś frajdę 3/4 roku
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 10:10
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
dadus15 oj widzę że masz straszne parcie na umoczenie paru złoty... te zacne uturbianie, ambitne projekty no i gdyby rok miał 24 miesiące a postój auta sprawiał przyjemność to byłoby idealnie bo miałbyś frajdę 3/4 roku Tak bym może tego nie nazwał. Są projekty doładowanych motorów N/A i maja się dobrze. Wiadomo, jest bardzo duży margines błędu, wiec pewne niedociągnięcia wyjdą w praniu jak to się mówi Auto ma służyć głównie jako szybkie daily do „łapania się” z innymi na obwodnicach, a 2-3 razy w roku jakiś amatorski event Głównie chodzi o dobra zabawę i fun z jazdy, a jak tego zabraknie to aby była możliwość wydać kilkadziesiąt zł i mieć dalej banana na twarzy |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 10:34
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 |
Tak bym może tego nie nazwał. Są projekty doładowanych motorów N/A i maja się dobrze. Wiadomo, jest bardzo duży margines błędu, wiec pewne niedociągnięcia wyjdą w praniu jak to się mówi Auto ma służyć głównie jako szybkie daily do „łapania się” z innymi na obwodnicach, a 2-3 razy w roku jakiś amatorski event Głównie chodzi o dobra zabawę i fun z jazdy, a jak tego zabraknie to aby była możliwość wydać kilkadziesiąt zł i mieć dalej banana na twarzy A ile znasz od kuchni tych udanych projektów...? |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 15:41
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 September 2005 Skąd: WB |
is300 z manualem z bmw + turbo
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 15:50
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa |
Toyota GT86/Subaru BRZ i tu są dwie opcje, gotowe zaturbione auto jak to : https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-t...a-ID6BP33p.html lub zakup z uszkodzonym silnikiem i swap 2JZ. Jest kilka takich na handel, np. ta https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-gt86-t...k-ID6BPxif.html.
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 15:58
Post
#10
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
|
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 16:37
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków |
Auto ma służyć głównie jako szybkie daily do „łapania się” z innymi na obwodnicach, a 2-3 razy w roku jakiś amatorski event Jak latanie po obwodnicach to jakiś autobahn killer, w stylu e55 amg, alpina b5 e60, e39 m5+kompressor, może jakieś vette c6? Tylko nie wiem ile za takie trzymające się kupy C6 trzeba dać.. Jeśli nie musi być cukierkiem, to pewnie jakieś znośne m3 e92, albo c63 amg sedan da radę dorwać. -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 16:50
Post
#12
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
Jak latanie po obwodnicach to jakiś autobahn killer, w stylu e55 amg, alpina b5 e60, e39 m5+kompressor, może jakieś vette c6? Tylko nie wiem ile za takie trzymające się kupy C6 trzeba dać.. Jeśli nie musi być cukierkiem, to pewnie jakieś znośne m3 e92, albo c63 amg sedan da radę dorwać. O właśnie coś w ten deseń. Lecz wolałbym turbobenzyne. 335i single turbo wciąga nosem C63 AMG czy M3 E92. Stad mój wybór między innymi padł na N54 w budzie 3er. |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 16:55
Post
#13
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Też bralbym jakieś AMG. Tam 1000nm i 600 koni i 12s na cwiare robi się delikatnymi modami przy niesamowitym dźwięku i ogólnej radosze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2013r 180KM 13,806s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Mon, 29 Apr 2019 - 19:23
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
N54 na singlu o szykuj 50-60k wkładu do ceny auta Realnie opłacalność kończy się na 420 koniach, na 500-530 musisz mieć 25k nie licząc serwisu auta, ale generalnie zacny motor, tylko trzeba mieć głowę i kogoś z wiedzą
|
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 09:27
Post
#15
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
W takim razie zostaje:
-335i -C63 AMG -350z z kucizna i turbo -ewentualnie GT86/BRZ z jakimś swapem, ale tutaj trzeba mieć ogarniętego konstruktora plus mieć zapas gotowki na ewentualne fuck up’y Dzięki wielkie za pomoc. Teraz trzeba szukać godnego egzemplarza |
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 09:46
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Kępno |
Ewentualnie możesz zrobić jak ja, czyli kupujesz zdrową BMW e30 i robisz swap wszystkiego (silnik, zawieszenie, hamulce itd). Budżet jest uzależniony od tego co dokładnie wybierzesz.
W moim akurat przypadku (LS3/525, konkret hamulce i zawieszenie) wyszło ponad dwa razy więcej aniżeli Twój budżet, jednak idzie to zrobić w Twoim budżecie w ostateczności mając dużo frajdy z jazdy. Oczywiście podstawowym pytaniem jest, czy Jesteś fanem E30, bo np. ja jestem nieobiektywny, ponieważ ze mnie to istny maniak tego kultowego już modelu BMW -------------------- -BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD |
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 19:25
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
e30 to zabytek, po zainwestowaniu mnóstwa czasu i pieniędzy dalej nie będzie prowadzić sie jak seryjne e90 w mpaku, faktycznie trzeba być fanatykiem
|
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 20:25
Post
#18
|
|
User Dołączył: Fri, 18 May 2018 |
e30 to zabytek, po zainwestowaniu mnóstwa czasu i pieniędzy dalej nie będzie prowadzić sie jak seryjne e90 w mpaku, faktycznie trzeba być fanatykiem Nie, nie E30 ma już swoje lata, a żeby robić taki projekt to trzeba naprawdę sporo czasu i wytrwałości. Znalezienie zdrowej budy E30 myślę, że już jest dość trudne. Fakt to jest auto dla pasjonatów, ale gdybym się decydował na tego typu samochód i dysponując kwotą 200 tys zł to wolałbym iść w JDM typu Sky bądź Supra lub RX7. Mimo wszystko nie dysponują 2x większa kwotą, a i klasyki jakoś mnie nie interesują Tak jak wcześniej napisałem najbardziej celuje w 335i bądź w C63 AMG. Pytanie do osób, które jeździły W204 AMG. Jak to się prowadzi ? E90 znam bardzo dobrze, natomiast nie mam porównania do W204. Jedynie kiedyś jeździłem C350 CDI w budzie 204 i prowadził się gorzej o e90. |
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 20:47
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 |
M156 miał problem z urywającymi się śrubami głowicy i nastawnikami wałków rozrządu. Do tego zdarzały się uszkodzenia szklanek jeżeli ktoś uparcie preferował wymianę oleju w trybie longlife. Problem śrub głowicy dotyczył silników do numeru # 569xx 60 060658 Sporo jest o tym na amerykańskich forach o C63 (W204). M156 szedł oczywiście do wszystkich innych modeli (C/E/S/CL/SL/CLS/ML/R). Aut z pierwszych lat produkcji lepiej unikać, chyba że właściciel ma dokumenty potwierdzające rozwiązanie problemu. |
|
|
Tue, 30 Apr 2019 - 21:16
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza |
C63 jest twardze od E90 na M pakiecie.
Polift c63 ma lepszą /szybszą skrzynię. Jak jezdzilem na torze C63 to niekorzystny rozklad wagi, duza masa z przodu powodował odczucie lekkiego tańczenia tylu na mocnych dohamowaniach. W E90, czylem lepiej auto. Mówię to o jezdzie na limicie. Szybko ganiany wchodzi w tryb awaryjny. Wymagana dodatkowa chlodnica oleju. Oczywiście jako auto do lapania się w trasie jest super prowadzi b. dobrze. Dla mnie to szybki krążownik. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:48 |