![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak są sztywne staby i odrywa koło na zakręcie to torsen jest jak otwarty. Zweryfikowane. To jest jego wada. Ten z wstępnym spięciem powinien robić robotę.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten gość co zrobił 7.37 Miatą na nurbie jechał na otwartym dyfrze
![]() https://www.youtube.com/watch?v=hhWwl4bqeoY ale na wolne tory LSD wolałbym mieć ![]() -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
zostawicie seryjny dyfer z torsenem w spokoju. tylko sobie krzywde zrobicie.
-------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Jak są sztywne staby i odrywa koło na zakręcie to torsen jest jak otwarty. Zweryfikowane. To jest jego wada. Ten z wstępnym spięciem powinien robić robotę. Do ND z gwintem nie polecam sztywnego staba na tył. Robi się zbyt nerwowo. Grubszy stab tylko z przodu. Poza tym seryjny Torsen działa aż "za dobrze" ;-) -------------------- MX-5 ND
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Dzięki za tyle odpowiedzi, w takim razie temat dyfra w MX-5 chyba wyczerpany
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Szukając małego, sprawnego auta w 2017 r. wybrałem Fiestę ST200. Ale tak dobrze piszecie o tej Maździe, że jutro jadą ją zobaczyć raz jeszcze. ;-D
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No ja dziś bylem w Odyssey i mają jedną mieć chyba za miesiąc, ale już zarezerwowana także może wcale tak łatwo nie być ją kupić.
![]() -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Hah, widzicie, ja z kolei byłem dzisiaj u Bołtowicza. Nie zamówili na stok ani jednej w najtańszej wersji (a tylko taka wersja moim zdaniem ma sens na tor, bo nie będę dopłacał do skórzanych foteli które i tak zaraz wylecą tyle, ile np. kosztuje Öhlins), więc auto trzeba zamawiać. Będą mieli demo po lifcie zarejestrowane za ok. 2 tygodnie.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A istnieje wersja Club ? bo w recenzjach z USA takie widywałem , opisywana jako odelżona, szpera , i chyba jakieś zawieszenie ciut inne ? (Nie RF, miękki dach).
A jak dojazdy odpadają, to w ogóle gotowe już wersje pucharowe z porządną klatką itd. są. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
W stanach to wszystko jest, a u nas to najzwyklejszą sztukę ciężko kupić, też chciałem najtańszą opcję za 98,9tyś białą, bo jest najlżejsza. Niestety jest właśnie ta jedna 43 kilo cięższa ze skórami i lakierem za 3 tysie, ciekawe ile trzeba by czekać na import.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
W stanach to wszystko jest, a u nas to najzwyklejszą sztukę ciężko kupić, też chciałem najtańszą opcję za 98,9tyś białą, bo jest najlżejsza. Niestety jest właśnie ta jedna 43 kilo cięższa ze skórami i lakierem za 3 tysie, ciekawe ile trzeba by czekać na import. Chyba namieszałem z tym CLUB. Tak na szybko popatrzyłem i ta Club z USA komentowana w recenzjach jako lżejsza i ze szpera, to była chyba wczesniejsza. Tzn wygląd ten sam, ale jeszcze z silnikiem 165 koni, a teraz na stronie mazda usa podają masę każdej wersji taką samą jednak. Chyba wszystkie robią lekkie po prostu |? (no , może te skóry coś dodają, ale fotele i tak pewnie do wyjęcia) Tzn wersję Energy u nas można kupić, tylko trzeba czekać tak - o to chodzi ? a nie że w ogóle nie można jej kupić ? Tak w Maździe chyba jest, dealerzy zamawiają na zapas wersje wyższe , bo "idą". Ja jak kombiaka mazdy zamawiałem, to też na niższą wersję musiałem czekać, a wyższe w typowym kolorze były na placu od ręki. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Problem z Mazdą MX-5 jest taki że jak chcesz kupić podstawową wersję Sky Energy w białym lakierze bez dopłaty to musisz ją zamówić osobiście i czekać. Zero szans że taką trafisz... 99% klientów którzy kupują nowe MX-5 woli mieć lepsze wyposażenie i inny lakier bla bla bla... A branie takiej wersji za 125 tyś zł na tor jest bez sensu.
-------------------- MX-5 ND
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
sie zgadzam. tylko najtansza wersja ma sens. najlepszy wskaznik performance do ceny do tego najlzejsza. tez nie kumam pendu na auta doposazone zwlaszcza ze potem trzeba wszystko wywalac by auto bylo lzejsze. najsmiesniejszy pod tym wzgledem jest porsche ktore kaze doplacac do wersji mniej wyposazonych czytaj lzejszych.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L ![]() |
Problem z Mazdą MX-5 jest taki że jak chcesz kupić podstawową wersję Sky Energy w białym lakierze bez dopłaty to musisz ją zamówić osobiście i czekać. Zero szans że taką trafisz... 99% klientów którzy kupują nowe MX-5 woli mieć lepsze wyposażenie i inny lakier bla bla bla... A branie takiej wersji za 125 tyś zł na tor jest bez sensu. Długo się na nią czeka, jaki czas oczekiwania ? |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
-------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
no trzeba przyznać, że jak na wolnossące 2l po wydechu to fajnie jedzie...
Niestety Mazda w moim przypadku raczej odpadnie, wysłałem zapytania do dealerów i nie mają takiej, dodatkowo nie ma zamówień na 2019, więc najwcześniej w 2020 mógłbym taką mieć. Lotus sprzedany (ale chyba niespecjalnie żałuję, ryzyko i tak było sporo, auto było po solidnych dzwonie jednak), nie wiem czy mam siłę szukać go za granicą, więc niewiele mi zostało. -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT nie wiem czy mam siłę szukać go za granicą, więc niewiele mi zostało. Coś mi się wydaje że za naszą zachodnią granicą podstawowe wersje wyposażenia nie mają Torsena... -------------------- MX-5 ND
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
sie zgadzam. tylko najtansza wersja ma sens. najlepszy wskaznik performance do ceny do tego najlzejsza. tez nie kumam pendu na auta doposazone zwlaszcza ze potem trzeba wszystko wywalac by auto bylo lzejsze. najsmiesniejszy pod tym wzgledem jest porsche ktore kaze doplacac do wersji mniej wyposazonych czytaj lzejszych. jest tak bo niemal nikt nie kupuje tego jako nowe do upalania na torze, tylko najczęściej jako lansowóz czy wóz dla kobity, a tam już lakier i wyposażenie grają ważną rolę... |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 June 2009 ![]() |
Czemu nie GT86 + mody? Z tego co pamiętam, to jak wychodziła MX5 ND to w porównaniach raczej wygrywała Toyota mimo większej masy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 09:08 |