![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
User Dołączył: Tue, 03 June 2014 ![]() |
no tak. ale dochodza tutaj jeszcze umiejetnosci. to jest najszybszy kierownik z ekipy 50 aut. wiec no to 1/50 potrafi wycisnac tyle z auta a reszta meczy sie w czasach 2minuty,. http://mc2018.nickesh.pl/ranking/race-results/5 ten sam kieorwnik w caymanie pewnie by krecil 1m45s. chodzi o to by wybrac najszybsza baze dla siebie, a nie patrzec ze Kubica w naszym aucie to by klepnal na poznaniu 1m40s. Ja tam widzę, że pierwsza 15-ka jest poniżej 2 minut(klasa 2,0) ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Powiem Ci coś na temat MX-5 ND bo takie właśnie auto posiadam i w sezonie 2018 udało mi się wywalczyć I miejsce w klasie w Miatachallenge.
Za 98900zł masz nówkę w podstawowej wersji z manualem, 184KM, szperą i 1030kg masy własnej! Z modów na dzień dobry wrzucasz zawias Öhlinsa, grubszy stabilizator do przodu, big brake Wilwooda, kilka rozpórek, felgi 17x8 do tego semi 235/40, rollbar i kubły (zamiast kiepskich foteli w podstawowej wersji ;-)) Do tego wydech i program w DISI i bez wałków masz 200KM które idzie od samego dołu (skyactive) aż do końca! Przed sobą za 125 000zł masz pachnący, nowy przygotowany samochód który na torze jest przezajebisty! Który w zakręcie łamie prawa fizyki ;-), który przez cały sezon nie klęknie ani razu! Dodatkowo wieczorny wypad na miasto, top down - czad! Pamiętam także jak po kilku sesjach swoją MX-5 na Silesii wypożyczyłem sobie Lotusa Elise Cup 250 i przepaści pomiędzy nimi nie było... -------------------- MX-5 ND
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
O! Takiej odpowiedzi autor oczekiwał...
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
moge rowniez polecic Mx-5 ND. wlasnie cos takiego przygotowywuje sobie do jazdy w tym sezonie. 1000kg czuc lekkosc tego auta, a 200KM odetkało ten wóz
![]() to tego musisz zrobic hamulce ,zawias, regulowane wachacze, drazki , wydech, remap , kubelki , pasy , kiera, naba , szersze felgi , semi slika .. ze 30k trzeba w nia włożyć i bedziesz miec bardzo fajny wóz do zabawy -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
... rollbar i kubły (zamiast kiepskich foteli w podstawowej wersji ;-))... Dają kubełki więcej miejsca nad głową ? bo fabryczne fotele i tak nisko są zamocowane przecież ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
daja wiecej miejsca nad glowa. mozna spokojnie nawet seryjny fotel obnizyc
-------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa ![]() |
Powiem Ci coś na temat MX-5 ND bo takie właśnie auto posiadam i w sezonie 2018 udało mi się wywalczyć I miejsce w klasie w Miatachallenge. Za 98900zł masz nówkę w podstawowej wersji z manualem, 184KM, szperą i 1030kg masy własnej! Z modów na dzień dobry wrzucasz zawias Öhlinsa, grubszy stabilizator do przodu, big brake Wilwooda, kilka rozpórek, felgi 17x8 do tego semi 235/40, rollbar i kubły (zamiast kiepskich foteli w podstawowej wersji ;-)) Do tego wydech i program w DISI i bez wałków masz 200KM które idzie od samego dołu (skyactive) aż do końca! Przed sobą za 125 000zł masz pachnący, nowy przygotowany samochód który na torze jest przezajebisty! Który w zakręcie łamie prawa fizyki ;-), który przez cały sezon nie klęknie ani razu! Dodatkowo wieczorny wypad na miasto, top down - czad! Pamiętam także jak po kilku sesjach swoją MX-5 na Silesii wypożyczyłem sobie Lotusa Elise Cup 250 i przepaści pomiędzy nimi nie było... no i to jest konkret. gratulacje za tytuł ![]() jedyną wadę tego auta jaką dostrzegam to brak możliwości przewiezienia zapasu kół/opon -------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki za merytoryczne głosy w sprawie Miaty, do tej pory traktowałem ją jako plan B, w razie gdybym doszedł do wniosku, że mnie po prostu nie stać na pierwsze 3 pozycje (co akurat takie dalekie prawdy nie jest). No ale rzeczywiście przy 200 koniach na tonę ma stosunek mocy do masy podobny do mojego poprzedniego auta, a powinna być w miarę niezawodna i dać się znacznie taniej upalać. Jako wadę uznałbym, że auto trzeba jednak zbudować i 30k wydaje się optymistycznym podejściem bazując na moich poprzednich doświadczeniach. Ciekaw jestem jak chłodzenie będzie sobie dawać radę torze, w takich wozach z reguły trzeba zrobić więcej niż się wydaje przed zakupem.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
no i to jest konkret. gratulacje za tytuł ![]() jedyną wadę tego auta jaką dostrzegam to brak możliwości przewiezienia zapasu kół/opon Jakoś się pewnie da - 1/2 po wywaleniu fotela pasażera, 2-3 na klapie bagażnika ? Swoją drogą, ona musi mieć takie wielgachne koła ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Żadne z aut które mnie interesują nie mają opcji wożenia kół, także spoko nie traktuję tego jako wadę. Będę jeździł na tych samych, jak złapie gumę (co mi się tylko raz w życiu zdarzyło) to trudno laweta. Poza tym do poprzednich generacji są bagażniki na tył na opony, więc do nd to tylko kwestia czasu.
-------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mx-5 ND - napisz do dwóch Panów powyżej, dostaniesz listę części z numerami lub linkami. Klik i kupujesz po tygodniu w domu jest.
To nie jest przebudowa silnika tylko kilka śrubek odkręcić i przykręcić. Nie ma w tym dużej filozofii. W nowych autach części aftermarketowe działają dobrze i pasują od strzała. Mazda jako auto na track day to ultra dobrze zbalansowane, dobrze trzymające się drogi auto które ma zawieszenie projektowanie pod jazdę po torze a nie po autostradzie. Za 130k pln nie ma nic lepszego do kupienia. A jak będzie mało to później można mocy dorobić. 70k w kieszeni zostaje na opony, klocki i paliwo i jeszcze jest kaska na wypady na Nur. Jeśli Buni który od 15 lat lata po torach i jeździł chyba każdym możliwym autem torowym mówi Mazda, to musi to być naprawdę zajebisty wóz. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ciekawa sprawa z tą Mazdą, wygląda na to że auto po lifcie na 2019 w końcu ma ciut większa moc, co przy tej masie powinno być już w miarę wystarczające, szczególnie na tych ciaśniejszych torach/autodromach. Odkąd przeczytałem ten temat to strasznie zaczęła mi chodzić po głowie wymiana Clio na taką Mazdę. Mam pytanie: czy szpera w tej 2.0 184 KM to jest płytka, czy Torsen? Czy można tam całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji jednym przyciskiem?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Ciekawa sprawa z tą Mazdą, wygląda na to że auto po lifcie na 2019 w końcu ma ciut większa moc, co przy tej masie powinno być już w miarę wystarczające, szczególnie na tych ciaśniejszych torach/autodromach. Odkąd przeczytałem ten temat to strasznie zaczęła mi chodzić po głowie wymiana Clio na taką Mazdę. Mam pytanie: czy szpera w tej 2.0 184 KM to jest płytka, czy Torsen? Czy można tam całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji jednym przyciskiem? Szpera to Torsen, a całkowitą kontrole trakcji wyłączasz jednym dotknięciem przycisku! -------------------- MX-5 ND
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Szpera to Torsen, a całkowitą kontrole trakcji wyłączasz jednym dotknięciem przycisku! Hehe czyli klasycznie dwie informacje: dobra i zła ![]() Czy taka szpera daje radę w praktyce? Ja zarówno w E36 jak i Clio mam płytkę, myślałem zawsze że to jedyne "prawilne" wyjście. Albert, dzięki za link. Dostępność gratów aftermarketowych do tego auta robi wrażenie. I w dodatku mają ludzkie ceny. Patrzyłem dzisiaj na rzeczy o których pisał pudel w swoim poście i te wszystkie graty mają naprawdę rozsądne ceny. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Czemu torsen zły? Pytam poważnie.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Czemu torsen zły? Pytam poważnie. Poniewaz dziala tylko w sytuacji, w ktorej stycznosc z podlozem maja oba kola. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Paweł, zrobiłem kilka TD na płytkowej (FDW znane Ci) i w zasadzie żadnej diametralnej różnicy w czasach na asfalcie nie widzę (z wiskozą porównując) . A upierdliwość - serwisowanie, docieranie, zużycie, strzelanie na parkingu , a i jeszcze dobór oleju bo skrzynia chce inny a szpera inny. Ale to w FWD w RWD oddzielne oleje może mieć, to odpada ten punkt. Może na rajdy gdzie pół auta w powietrzu przez pół OSu "jedzie" to ma sens płytkowa, ale na asfaltach gdzie tylko czasem coś podbije ? gdzie zalety?
Ja zmieniam na torsen właśnie, a najchętniej do wisko bytm wrócił, ale dyfer seryjny za słaby. Drugi raz bym płytkowej na asfalt nie zakładał. Mazda też nie na rajdy, japońce wiedzą co robią ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Poniewaz dziala tylko w sytuacji, w ktorej stycznosc z podlozem maja oba kola. Poprzednik mnie ubiegł, czyli, rajdy, kjs to przewaga płytki, ale ulica, tor, gdzie raczej ciężko oderwać koło od asfaltu to taki torsen w mx5, czy tam gt86 jest chyba ok opcją. Jestem laik w temacie, miałem tylko 1 auto z torsenem, żadnego na płytkowej. -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 September 2005 Skąd: WB ![]() |
niedawno na Poznaniu, prawie seryjna MX5 NC 160KM zrobiła 1:51 ![]() (opona Extreme z tego co kojarze) A pytanie co oznacza to "prawie seryjna"? Że ma kierę sportową to widać na filmie ![]() Generalnie czas mega. Na prawdę nieźle. A do właściciela tematu - brałbym Miatę jeśli na codzień nie zdarza Ci się przewieźć więcej niż 2 osoby, lub jakieś większe zakupy. W przeciwnym wypadku brałbym GT86. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:52 |