Klapa w dolocie -> kompresor / NA |
Klapa w dolocie -> kompresor / NA |
Fri, 22 Feb 2019 - 08:31
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 27 January 2014 |
Sie manko,
zamysł jest taki, by autkiem (honda) dało się jeździć naprzemiennie, KOMPRESOR / NA. Kompresor jest, elektrosprzęgło jest. Czego brakuje do pełni szczęścia? Dolotu z przepustnicą, która sterowałaby przepływem powietrza. Przy NA ssałby omijając IC oraz kompresor. I tu potrzebuję porady: co zastosować, żeby spełniło 2 wymagania - średnica przynajmniej 55mm -szczelność (co by nie gubiło ciśnienia kompresora podczas jego pracy) Przeglądałem zawory do wydechów, wymagałyby dorobienia porządnego uszczelnienia tak sądzę. BOV, sądzę, że również nie będzie trzymał należycie ciśnienia. więc pojawia się pytanie, co zrobić? Dzięki za pomoc. |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 22 Feb 2019 - 08:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 22 Feb 2019 - 10:13
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Zastosować fabrycznie występujący Bypass w samochodach turbo kompresor ? Również w przypadku MB z kompresorem z tego co wiem to po zagrzaniu ECU odłącza kompresor więc pewnie też jakiś bypass jest
|
|
|
Fri, 22 Feb 2019 - 11:34
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk |
Jeśli mnie pamięć nie myli wkładano w tym celu klapy antywybuchowe od lpg.
|
|
|
Fri, 22 Feb 2019 - 16:10
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 March 2009 |
przepustnica z omegi sterowana podciśnieniem - był taki diwajs i sprawdził się w kompresorze
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:44 |