Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Klapa w dolocie -> kompresor / NA
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Kotlas
Sie manko,

zamysł jest taki, by autkiem (honda) dało się jeździć naprzemiennie, KOMPRESOR / NA.
Kompresor jest, elektrosprzęgło jest.

Czego brakuje do pełni szczęścia? Dolotu z przepustnicą, która sterowałaby przepływem powietrza. Przy NA ssałby omijając IC oraz kompresor.

I tu potrzebuję porady: co zastosować, żeby spełniło 2 wymagania
- średnica przynajmniej 55mm
-szczelność (co by nie gubiło ciśnienia kompresora podczas jego pracy)

Przeglądałem zawory do wydechów, wymagałyby dorobienia porządnego uszczelnienia tak sądzę. BOV, sądzę, że również nie będzie trzymał należycie ciśnienia.
więc pojawia się pytanie, co zrobić?

Dzięki za pomoc.
MisioLBN
Zastosować fabrycznie występujący Bypass w samochodach turbo kompresor ? Również w przypadku MB z kompresorem z tego co wiem to po zagrzaniu ECU odłącza kompresor więc pewnie też jakiś bypass jest
CaliforniaKid
Jeśli mnie pamięć nie myli wkładano w tym celu klapy antywybuchowe od lpg.
soldi
przepustnica z omegi sterowana podciśnieniem - był taki diwajs i sprawdził się w kompresorze
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.