![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Megane 3 rs dla mnie jest pewniejszym autem mi sie wydaje, a w wersji cup nie bedzie prowadzil sie gorzej od w/w. Nawet bez cup będzie prowadzić się lepiej ![]() Megane RS to sportowy samochód, S3/R to usportowione dupowozy, każdemu wg potrzeb. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
No to teraz jesteśmy bliżej "prawdy" ![]() jakie nas odwiedzają wynika z łatwej ich dostępności z racji niskiej dziś ceny. Ogólnie, Golf R fajna opcja, ale warto zostawić sobie z 8-10 tys. zł zapasu na start. Tym bardziej jak jeszcze z DSG. A jak wyglądają z tym te nowsze 2.0TSI 252KM i 272KM montowane ostatnio w Superbie.... To też EA888 czy już inna konstrukcja? Też piją olej?? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Ten Superb 272 KM to jest to samo co 280 KM tylko ma GPF. Wciąga oliwę. Nawet testowke miałem i dolewalem po 800 km bo spadł poziom, a miałem pod ręką Castrola.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
ciekawe jaka jest skala wciągania oleju w tych nowych
Mowimy o jednym na 100 czy jednym na 1000? Bo po forach jakoś się nie słyszy. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
a rozwazales coupe zamiast hot hatcha? E92 335i?
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
ciekawe jaka jest skala wciągania oleju w tych nowych Mowimy o jednym na 100 czy jednym na 1000? Bo po forach jakoś się nie słyszy. Tego nie wiem, ale faktem jest, że te pierwsze ea113 nie miały problemów z olejem mając mniej niż 50 tys. km. A w tym nowych modelach po 2012 roku problem taki się pojawia. Mój mechanik nie rozbiera tych silników, tylko kieruje dalej do specjalistów. Ale osobiście zastanawiam się czy VAG po prostu nie eksperymentuje cały czas z dostawcami pierścieni i próbuje co jakiś czas znaleźć tańszego a też dobrego dostawcę. Stąd też nie wszystkie te silniki mają problemy. Bo Cupra 290 która do Nas przyjeżdża ma raczej lekkie życie (nauczyciel informatyki z podstawówki nią jeździ) i jej właściciel nie katuje specjalnie tego auta. Sporadycznie cieszy się z mocy. A mimo to zużycie oleju to ok. 1-1,2 l/1000 km. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W dwóch różnych silnikach w Cuprze 5F nie zaobserwowałem większego poboru oleju niż 1l/10 000km. Średnie spalanie oscyluje w okolicach 15-18litrów, zimą pod 20.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 30 December 2009 ![]() |
Mam na sprzedaz Leona Cupre R310 polift gdybyś był zainteresowany.
To jest moje 4 auto z silnikiem 2.0 TFSI z serii EA113 i z żadnym nie miałem najmniejszego problemu. Oleju dolewałem maksymalnie 1l na 10 000km a warto dodac, że lubie sobie czasem pogonić auto. Wielu moich znajomych ma auta z tym silnikiem, zarówno seryjne, jak i stage 2, stage 3 i żaden z nich, podobnie jak ja, nie ma problemu i nie narzeka. Bardzo wdzięczne auta z dużym potencjałem. Silniki z serii EA888 czyli Golf 6 GTI, Scirocco (nie R) itd. one lubiły sobie wypic oleju, ale to tez nie każdy egzemplarz. -------------------- @CoiloversPL
MR2 Spyder 1ZZ Tor łódź 1:00:9 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Średnie spalanie 15-18 litrów błagam,,,,,,,,,,, tyle to można mieć średnio w rs6 a nie cuprze. Średnie 20 zimą? Te auta średnio palą 10.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 March 2017 ![]() |
Nie chce wpaść na minę i tak wydaje na zakup auta jakies 80% środków i 20% zostawiam na ogarnięcie. A jak kupię jakies 2.0Tfsi zajeżdżone które wymaga ogarnięcia hamulcy i zawieszenie + walnie DSG albo silnik to będzie klapa totalna. A jednak jak kupię to 2/3 lata na pewno zostanie u mnie (co równa się 60tys km).
Lepiej będzie kupić megane 3RS CUP od jakiegoś forumowicza albo grupowicza (gdzie ktoś prowadził tematem z autem i mam historie wypisana). Zaczekam aż wejdzie 4RS Cup i 3RS pójdę ciut w dół. Od razu po zakupie zrobię zestaw startowy (IC,wydech,program,sprężyny HR,lpg) i będę się cieszył szybka fura na tanie paliwo ![]() Pozdro i szerokich dróg forumowicze! |
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
Nie chce wpaść na minę i tak wydaje na zakup auta jakies 80% środków i 20% zostawiam na ogarnięcie. A jak kupię jakies 2.0Tfsi zajeżdżone które wymaga ogarnięcia hamulcy i zawieszenie + walnie DSG albo silnik to będzie klapa totalna. A jednak jak kupię to 2/3 lata na pewno zostanie u mnie (co równa się 60tys km). Lepiej będzie kupić megane 3RS CUP od jakiegoś forumowicza albo grupowicza (gdzie ktoś prowadził tematem z autem i mam historie wypisana). Zaczekam aż wejdzie 4RS Cup i 3RS pójdę ciut w dół. Od razu po zakupie zrobię zestaw startowy (IC,wydech,program,sprężyny HR,lpg) i będę się cieszył szybka fura na tanie paliwo ![]() Pozdro i szerokich dróg forumowicze! Bardzo dobry wybór. Tu masz 3rs cup, w zasadzie prawie nową z PL salonu. Wiem że trochę ponad budżet ale może warto pomyśleć: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megan...html#37baa52204 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Średnie spalanie 15-18 litrów błagam,,,,,,,,,,, tyle to można mieć średnio w rs6 a nie cuprze. Średnie 20 zimą? Te auta średnio palą 10. Ale moment, bo nie wiem za bardzo co próbujesz tutaj zrobić. Chcesz mi powiedzieć, że nie wiem ile spalił mi mój własny samochód przez ostatnie dwa lata ? ![]() -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
EA113 oleju nie pije a ja co chwile dolewam... Domyślam się że turbo pewnie puszcza i gdzieś uszczelkami gubie bo zapocony motor od tyłu ale samochód stoi po 2 tyg na miejscu postojowym i plamy nie zostawia. 280kkm przelotu realnego - Potwierdzony w ASO 140kkm w 2011r po czym przyjechał do PL i do 200kkm prowadzona jakaś tam książka.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Ale moment, bo nie wiem za bardzo co próbujesz tutaj zrobić. Chcesz mi powiedzieć, że nie wiem ile spalił mi mój własny samochód przez ostatnie dwa lata ? ![]() Piotrek, po prostu Cupra pali 10 i tyle, widocznie masz zepsutą (ewentualnie traktujesz ją zgodnie z przeznaczeniem, ale to raczej nie to) ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
Mialem cupre, nie byla zepsuta, oleju nie brala nic. 10l nigdy nie udalo mi sie osiagnac, nawet na trasie, 12l to byl normalny wynik. W miescie 15l bylo minimum, przy ostrzejszej jezdzie ponad 16l spokojnie. Po programie na ponad 280km.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Mialem cupre, nie byla zepsuta, oleju nie brala nic. 10l nigdy nie udalo mi sie osiagnac, nawet na trasie, 12l to byl normalny wynik. W miescie 15l bylo minimum, przy ostrzejszej jezdzie ponad 16l spokojnie. Po programie na ponad 280km. W trasie udaje mi się jadąc dynamicznie zejśc do 8,5l wg komputera w Golfie V GTI DSG. Jak jadę spokojniej to okolice 7,5 w trasie. Po mieście ciężko ocenić ale mniej jak 12 nie widzialem, raczej 15-16 jak krótki odcinek. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Thu, 04 August 2016 ![]() |
u mnie podobnie, octavia 3 rs 400@500nm 8l w trasie jak jedzie zona, 14.5 srednia z 10k jak jezdze ja po miescie i obwodnicach
da sie duzo i da sie malo a duza wada w stosunku do golfa r czy s3 w takiej megance bedzie to, ze jak zrobisz soft to znienawidzisz zime i deszczowe dni -------------------- 403/507 fwd
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 January 2019 ![]() |
Co do nowych silników VW. Mam 2 sztuki TSI 280 KM z 2018. Jeden dość mocno pałowany bierze 1l na 15 kkm. Co tyle jest zmiana oleju. Drugi jeździmy spokojniej coś tam bierze ale od zmiany do zmiany jest bez dolewek. Mamy też jedną sztukę 1.4TSI z 2017. Bierze 0.5l na 15kkm. Ciekawe jak z przebiegiem. Obecnie w jednym 280KM mam45 kkm. I bierze tyle samo co przy 15.
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
MI Cupra paliła srednio 10l miasto/trasa normalna jazda i czasem wykorzystywanie mocy 320km 440nm, 12l w srednim to musiało byc wiekszosc miasta i juz dosyc żwawa jazda a na trasie ogień aby utrzymac srednią 12l. Wiec jak komuś pali 15l to na prawde musi byc już niezły ogień piekielny
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:29 |