![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Mam taki problem: po obniżeniu tyłu na porządaną wysokość, w amortyzatorze zostaje ok 2cm pracy.
Chce obniżyć mocowanie amortyzatorow z tyłu o ok 3cm. Mam magika który mi to zrobi ale pytanie jaki materiał użyć? Chodzi o coś takiego https://turn5.scene7.com/is/image/Turn5/400...pg640x480$ -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Ze stali 4-5mm był robił. Tylko zrobić do porządnie, może elementy składowe zrobić laserem/wodą, dobry spaw (TIG, elektroda).
Tu akurat inny temat który kiedyś robiłem - mocowanie resorów- blacha 5mm w tym przypadku http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-part1/n02.jpg http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-part1/n09.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Blacha czarna s355 3-5mm (fabryczne mocowania najczęściej z blachy 2mm w cywilnych zastosowaniach, w rajdowych widuje się do 5mm).
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Koncepcja trochę się zmieniła
![]() https://sep.yimg.com/ay/yhst-37354654005614...-brackets-4.png Element główny alu PA9, wycinany na cnc. Otwory będą tylko 3 na dole, śruby mocujące do mostu kolejno od góry m10 i m12 9.8. śruby mocujące "uszy" m12 9.8. Uszy stal (jakaś do zastosowań militarnych) 5mm wycinane wodą. Będzie ok czy ktoś widzi jakieś wąskie gardło? -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Nie czaję za bardzo koncepcji? Może dlatego, że zawsze patrzę przez pryzmat masy, a tutaj jakiś pomysł na dociążenie tylnej osi czy jak? PA9 musisz poanodować dla jasności i nie będzie prosty temat.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Całość nie powinna być jakoś wybitnie ciężka wymiary tego klocka z alu 13cmx3.8cm. Nie mam problemu z anodowaniem PA9
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
..... Nie mam problemu z anodowaniem PA9 ![]() Ohoooo i po coś się odzywał ... zaraz dostaniesz wykład że robisz to źle ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Ja tego nie zrobię. Daje na zakład i tyle.
Co do masy to mi znajomy policzył przy projekcie na cnc. Z pa9 cały element wychodzi lekko ponad 400g, jest jakiś stop stali który mi dał i wyszło lekko ponad 600. Oryginalne mocowanie ma niecałe 300 -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Gdańsk ![]() |
Tak na pierwszy rzut oka wydaje się, że rozstaw śrub mocujących ucha jest dość mały w stosunku do długości ucha. Spory moment tam powstanie a co za tym idzie duże siły w śrubach.
-------------------- ________________________
E36 Compact S50B32 rally car Polonez 2000 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:04 |