![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Ale na zimnym mi klepie jak odejmuje gaz na jałowych, ciśnienie oleju jest git, wszystko sprawdzone i nie wiadomo gdzie szukać
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Zrobiłem ponad 10 tys km na tej korbie i był spokój, więc korba powinna być git, korby były sprawdzane przed złożeniem silnika. Jakaś szklana zaczęła klepać po wymianie oleju, ( olej LM high tech 5w40) Spróbuje jeszcze olej zmienić, może jakaś partia chooyowa mi się trafiła, jeśli nie pomoże to czapa w górę
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Ale na zimnym mi klepie jak odejmuje gaz na jałowych, ciśnienie oleju jest git, wszystko sprawdzone i nie wiadomo gdzie szukać Napinacz łańcucha ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Dobrze to nawet wygląda. generalnie cofki są bardziej spoko, ale zapłon ciut bieda. Mógłby z takimi cofkami obskoczyć wynikowy w okolicach 17. No i to turbo jakoś dziwnie wstaje...to jest oryginał czy hybryda? Bo tak się zachowuje moja hybryda. Ori to robi bara na 3k z wypelnieniem 70, nie zamknięta Nką. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
To jest hybrydka, znaczy założone koło kompresji cnc, robione w ream Poland, na programie bardziej się nie dało podjechać bo cofało, po zmianie szklanek było trochę lepiej ale nie byłem jeszcze na korekcie. Aktualnie drugi komplet szklanek mi puka
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
zrób loga 114/115. A ze stukaniem to posłuchaj Marcina, sprawdź napinacz
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Możesz mieć problem z ciśnieniem oleju głowicy - szklank problem łańcuszek problem...
To ile zapłonu zależy od strojenia, paliwa, cr, osprzętu, generalnie jest okej. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Ciśnienie oleju ( manometr wkręcony w zaślepke w podstawie filtra ) na wolnych 2.5 bara, przy 3tys obr ponad 5b, sprawdzane na rozgrzanym silniku. No problem jest właśnie na zimnym silniku, jak olej złapie ponad 80 stopni jest cisza.
Mis czyli czapka w górę? Bo ciśnienia na głowicy nie ma jak sprawdzić? Bo juz mi brakuje pomysłów :/ |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
troche o/t ale jakie masz wskazania na 90/91/93 kanale przy walku ssacym ADR (J) ? wydechowy masz seria?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Mały up, glowica zrobiona u dziaka.
Gelus postaram się Ci to sprawdzić w najblizszym czasie. http://vaglogi.pl/log-003_020_nL05n8.html http://vaglogi.pl/log-002_031_70cBi.html http://vaglogi.pl/log-114_115_gcZdyUW.html |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
super, dzieki
przeplywka 3" ? jaki wynik przy takim przeplywie? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Tak, nowa przeplywka 3" pokazala chyba 247 przepływu,
ale trzeba bedzie zrobic korektę ale to dopiero jak zaloze wiekszego icka |
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
230tka na orurowaniu 2,5 cala juz srednio wyrabia przy hybrydzie?
Przeplyw ladny, doladowanie gora tez fajnie wyglada. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
W pudelku leży 300x600 moze dam rade to jakoś upchac. Myślę że jak wpadnie wiekszy cooler to się troszkę poprawi. Na pewno będzie chłodniej i nie bedzie go tak zapychać. Przy przepustnicy i przy turbo i tak jest 2.5 cala wiec cale orurowanie zrobilem na 2.5
|
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#36
|
![]() |
Orurowanie spoko. Moze tak byc, wiem ze 550x230 jeszcze przy seryjnym k04-064 i tych powiedzmy 320hp dobrze sobie radzi. Ale hybryda mocno grzeje wiec ic 600x300 moze sie przydac.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
ile wyplulo Ci KM na tym przeplywie?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 09 June 2017 Skąd: Tarnów ![]() |
Nie hamowalem, na starej przeplywce(227przeplywu) przed robieniem glowicy na cofkach bylo 324km i 423nm
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
no to fajnie, daj znac jak u Ciebie na kanalach 91 i 93 jak bedziesz mial chwile
|
|
|
gość_bartez90_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:10 |