Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Klepanie na zejsciu z obrotów 1.8t k04 064
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Arek_20vT
Witam, orientuje się ktoś dlaczego cofa zapłony na 2 cyl albo jaka może być przyczyna cofania? Koło 3.5 tys obr jest najgorzej, górą jest juz lepiej. Świece nowe, cewki nowe tfsi, nowe szklanki, głowica po przeglądnięciu( dotarte zawory)
paliwko98, 1.8t+k04-64
Dodam że problem z cofaniem zapłonu był przed założeniem gratów na serii (wrzucone były tylko wałki od adr ) był już problem z cofaniem zapłonu o 2 stopnie w tych partiach obrotów.

Logi przed podciągnięciem sztangi o 2 obroty zaraz po strojeniu.

http://www.vaglogi.pl/log-003_020_b415l.html
http://www.vaglogi.pl/log-118_115_85i16.html

Logi po podciągnięciu sztangi o 2 obroty.

http://vaglogi.pl/log-118_115_q1U21.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_xy35ut.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_GL9g2.html
Wieśmac
Przeładowanie i/lub źle ustawiony zapłon w tym zakresie.
Arek_20vT
CYTAT(Wieśmac @ Sun, 13 Jan 2019 - 10:30) *
Przeładowanie i/lub źle ustawiony zapłon w tym zakresie.


Problem był już wcześniej sad.gif angry.gif

http://vaglogi.pl/log-003_020_Uyh6H12.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_e2CuuF.html
Tutaj logi na serii gratach +walki adr, już pokazywał rogi na tym 2 cyl
Wieśmac
Silnik odprężony czy seria? Wg. logów w tym zakresie oczekiwany zapłon to ponad +10 st, nie wiem czy to realna wartość przy 1,5 bar doładowania i seryjnym cr.
Arek_20vT
CYTAT(Wieśmac @ Sun, 13 Jan 2019 - 19:31) *
Silnik odprężony czy seria? Wg. logów w tym zakresie oczekiwany zapłon to ponad +10 st, nie wiem czy to realna wartość przy 1,5 bar doładowania i seryjnym cr.

Odprężajaca przekładka pod głowicę 1.5mm od Mickey Garage
Wieśmac
Może napisz już wszystko żebyśmy się nie musieli zastanawiać co tam masz pod maską ok.
Arek_20vT
Kuta korba jr spec, nowe panewki, pierścienie, przekładka odprężajaca 1.5mm pod głowicę, głowica po przeglądnięciu, nowe szklanki, uszczelniacze zaworowe, zawory dotarte, nowy rozrząd, wałki adr J, cewki od tfsi, świece ngk pfr7q, aktualnie ngk pfr7b ale nic się nie zmieniło, wtryski bosch 525cc, pompa paliwa walbro 255, wywalona odma i zamontowany oil catch tank proPerfekt, wywalone sai, podciśnienia, evap (podpięte same czujniki) i druga sonda, oczywiście to jest wycięte z programu, turbo k04 tfsi, założone koło kompresji cnc od ream Poland. fmic 230, rury 63.5mm i luźny wydech początek 3.5cala->3"->2.75" TIP 3" Przepływka 3" od s3
mss
Stukowce dokręcone odpowiednio?
Arek_20vT
Tak, na 20nm
Fawor
1,2bara na 95% Nki? To auto jest nieszczelne, to po ppierwsze
Mis
CYTAT(Fawor @ Sat, 19 Jan 2019 - 17:37) *
1,2bara na 95% Nki? To auto jest nieszczelne, to po ppierwsze

Nie wiemy tego nie patrząc na korekty paliwa i nie widząc loga z odpiętym N75. Nie mamy też wiedzy czy maf i wtryski są poprawnie zaadoptowane.

Mam pytanie, kto to stroił?
To akurat może być odpowiedź na pytanie dlaczego są takie jaja.
Mało kto zadaje 1,4b przy 2000rpm i 1,5b przy 7000rpm, zalatuje trochę kpiną.
Wrzuć loga statycznego 001+032, dynamicznego 001+115 z odpiętym N75 na kostce, ocenimy coś więcej to dzieło. Wrzuć też loga 118 kanału dynamicznego z zapiętym N75 jadąc na 4 biegu przy 3500rpm na 1/4 pedału gazu i nagle wklepując opór do końca.
Jaka kompresja na tym odprężeniu aktualnie jest?
Fawor
ale jakie są korekty paliwa też moze Ci niewiele powiedziec, bo musiałbyś wyjsć z zalożenia, że są/były ustawione prawidłowo, a nieszczelność je zepsuła smile.gif A tutaj jest za duzo niewiadomych. Nawet jak ktoś zmaksował DRL na 95 to wg mnie 1,2bara pod odcinką na 064 i tak jest żalem. Ja bym w to dmuchał
Mis
Może ma wg za lekko ustawione albo sprężynę w gruszce zużytą/połamaną.
Tego się nie dowiemy już.
Arek_20vT
Jutro postaram się sprawdzić szczelność. Turbo, grucha byly sprawdzone. Wg zaczyna uchylac sie przy 0,6b. Druga seria logów jest po podciągnięciu sztangi o 2 obroty. Pisałem wyżej





Logi po podciągnięciu sztangi o 2 obroty.
http://vaglogi.pl/log-118_115_q1U21.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_xy35ut.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_GL9g2.html
Mis
CYTAT(Mis @ Sat, 19 Jan 2019 - 21:24) *
Nie wiemy tego nie patrząc na korekty paliwa i nie widząc loga z odpiętym N75. Nie mamy też wiedzy czy maf i wtryski są poprawnie zaadoptowane.

Mam pytanie, kto to stroił?
To akurat może być odpowiedź na pytanie dlaczego są takie jaja.
Mało kto zadaje 1,4b przy 2000rpm i 1,5b przy 7000rpm, zalatuje trochę kpiną.
Wrzuć loga statycznego 001+032, dynamicznego 001+115 z odpiętym N75 na kostce, ocenimy coś więcej to dzieło. Wrzuć też loga 118 kanału dynamicznego z zapiętym N75 jadąc na 4 biegu przy 3500rpm na 1/4 pedału gazu i nagle wklepując opór do końca.
Jaka kompresja na tym odprężeniu aktualnie jest?

Fawor
i tam są nadal dwa walki z adr?
Arek_20vT
To mam wyciągnąć wydechowy i dać ori i ssący zostawić albo dać AG albo AC?
Grabekwwy
wywal wydechowy i wsadz od turbo
Arek_20vT
Witam, logi po zmianie wałka wydechowego na ori i szklanek.. założyłem stare, bo nowe(założone w czerwcu INA) odmówiły posłuszeństwa.
Zmieniłem szklanki bo zaczęły stukać na zimnym, wszystko zaczęło się po wymianie oleju -,- przy odpuszczaniu gazu było słychać klekot. Oczywiście mowa o obrotach jałowych. Po zmianie szklanek i tygodniu jazdy klepanie powróciło na zimnym silniku, na rozgrzanym silniku jest cisza
http://vaglogi.pl/log-115_118_d7U4Gf.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_NIfNqy8.html

http://vaglogi.pl/log-002_031_fvtNC.html

Tak mniej więcej wyglądało 5 szklanek wydechowych, reszta była dobra
Mis
Dobrze to nawet wygląda.
Arek_20vT
Ale na zimnym mi klepie jak odejmuje gaz na jałowych, ciśnienie oleju jest git, wszystko sprawdzone i nie wiadomo gdzie szukać
tetis
CYTAT(Arek_20vT @ Fri, 08 Mar 2019 - 22:13) *
Ale na zimnym mi klepie jak odejmuje gaz na jałowych, ciśnienie oleju jest git, wszystko sprawdzone i nie wiadomo gdzie szukać



CYTAT(Arek_20vT @ Sun, 13 Jan 2019 - 20:50) *
Kuta korba jr spec


Mierzyles pasowanie?
Arek_20vT
Zrobiłem ponad 10 tys km na tej korbie i był spokój, więc korba powinna być git, korby były sprawdzane przed złożeniem silnika. Jakaś szklana zaczęła klepać po wymianie oleju, ( olej LM high tech 5w40) Spróbuje jeszcze olej zmienić, może jakaś partia chooyowa mi się trafiła, jeśli nie pomoże to czapa w górę sad.gif głowica przez złożeniem silnika była po przeglądnięciu, nowe prowadnice, docieranie zaworów itp.
mss
CYTAT(Arek_20vT @ Fri, 08 Mar 2019 - 22:13) *
Ale na zimnym mi klepie jak odejmuje gaz na jałowych, ciśnienie oleju jest git, wszystko sprawdzone i nie wiadomo gdzie szukać

Napinacz łańcucha wink.gif
Fawor
CYTAT(Mis @ Fri, 08 Mar 2019 - 12:35) *
Dobrze to nawet wygląda.

generalnie cofki są bardziej spoko, ale zapłon ciut bieda. Mógłby z takimi cofkami obskoczyć wynikowy w okolicach 17. No i to turbo jakoś dziwnie wstaje...to jest oryginał czy hybryda? Bo tak się zachowuje moja hybryda. Ori to robi bara na 3k z wypelnieniem 70, nie zamknięta Nką.
Arek_20vT
To jest hybrydka, znaczy założone koło kompresji cnc, robione w ream Poland, na programie bardziej się nie dało podjechać bo cofało, po zmianie szklanek było trochę lepiej ale nie byłem jeszcze na korekcie. Aktualnie drugi komplet szklanek mi puka sad.gif może być to spowodowane twardą odcinką? Kiedy zawór jest otwarty z jednej strony trzyma go wałek, z drugiej strony spaliny wraz z mieszanka opuszczają komorę spalania(wybuch spowodowany twardą odcinka) i szklanka dostaje po dupie bo nie zdąży się opróżnić? Czy coś nie tak jest z głowicą? :/
Fawor
zrób loga 114/115. A ze stukaniem to posłuchaj Marcina, sprawdź napinacz
Mis
Możesz mieć problem z ciśnieniem oleju głowicy - szklank problem łańcuszek problem...

To ile zapłonu zależy od strojenia, paliwa, cr, osprzętu, generalnie jest okej.
Arek_20vT
Ciśnienie oleju ( manometr wkręcony w zaślepke w podstawie filtra ) na wolnych 2.5 bara, przy 3tys obr ponad 5b, sprawdzane na rozgrzanym silniku. No problem jest właśnie na zimnym silniku, jak olej złapie ponad 80 stopni jest cisza.

Mis czyli czapka w górę? Bo ciśnienia na głowicy nie ma jak sprawdzić?
Bo juz mi brakuje pomysłów :/
gelus
troche o/t ale jakie masz wskazania na 90/91/93 kanale przy walku ssacym ADR (J) ? wydechowy masz seria?
Arek_20vT
Mały up, glowica zrobiona u dziaka.

Gelus postaram się Ci to sprawdzić w najblizszym czasie.


http://vaglogi.pl/log-003_020_nL05n8.html

http://vaglogi.pl/log-002_031_70cBi.html

http://vaglogi.pl/log-114_115_gcZdyUW.html
gelus
super, dzieki
przeplywka 3" ?
jaki wynik przy takim przeplywie?
Arek_20vT
Tak, nowa przeplywka 3" pokazala chyba 247 przepływu,
ale trzeba bedzie zrobic korektę ale to dopiero jak zaloze wiekszego icka
bartez90
230tka na orurowaniu 2,5 cala juz srednio wyrabia przy hybrydzie?
Przeplyw ladny, doladowanie gora tez fajnie wyglada.
Arek_20vT
W pudelku leży 300x600 moze dam rade to jakoś upchac. Myślę że jak wpadnie wiekszy cooler to się troszkę poprawi. Na pewno będzie chłodniej i nie bedzie go tak zapychać. Przy przepustnicy i przy turbo i tak jest 2.5 cala wiec cale orurowanie zrobilem na 2.5
bartez90
Orurowanie spoko. Moze tak byc, wiem ze 550x230 jeszcze przy seryjnym k04-064 i tych powiedzmy 320hp dobrze sobie radzi. Ale hybryda mocno grzeje wiec ic 600x300 moze sie przydac.
gelus
ile wyplulo Ci KM na tym przeplywie?
Arek_20vT
Nie hamowalem, na starej przeplywce(227przeplywu) przed robieniem glowicy na cofkach bylo 324km i 423nm
gelus
no to fajnie, daj znac jak u Ciebie na kanalach 91 i 93 jak bedziesz mial chwile
bartez90
CYTAT(Arek_20vT @ Sun, 08 Sep 2019 - 19:25) *
Nie hamowalem, na starej przeplywce(227przeplywu) przed robieniem glowicy na cofkach bylo 324km i 423nm

To calkiem ladnie jak przy cofkach taki wynik. Teraz z 350 hp moze bedzie.
Arek_20vT
Up.
Zmieniłem pompe oleju na nowa oraz zaworek w podstawie filtra oleju. Cisnienie jest w porządku jednak dalej jest dźwięk diesla na zejściu z obrotów - szklanka. ;/ angry.gif
Ps podmiana napinacza też nic nie dała, nie chcę nim jeździć bo szkoda mi glowicy bo świeżo zrobiona .. sad.gif
spychu
CYTAT(bartez90 @ Sun, 08 Sep 2019 - 12:16) *
Przeplyw ladny, doladowanie gora tez fajnie wyglada.

Tak niesmialo zapytam, co tam jest ladnego 1.3xb na 95% Nki ?

CYTAT(Arek_20vT @ Sun, 08 Sep 2019 - 19:25) *
Nie hamowalem, na starej przeplywce(227przeplywu) przed robieniem glowicy na cofkach bylo 324km i 423nm


CYTAT(bartez90 @ Sun, 08 Sep 2019 - 20:39) *
To calkiem ladnie jak przy cofkach taki wynik. Teraz z 350 hp moze bedzie.

W snach to 350KM, nie wiem czy widzicie ale z cofkami bylo wiecej zaplonu niz teraz bez cofek co wynika z innego jego zadawania przez pokazywanie loadu obecnej i poprzedniej przeplywki vs soft bez korekty a nie magicznego ozdrowienia.
Sciemniacz
Zmień łańcuszek na wałkach ostatnio walczyłem z cykaniem po odpuszczeniu gazu napinacz nowy szklanki nowe problem dalej był wymieniłem łańcuch i jak ręką odjął musiał napinacz dochodzić do granicy i stąd było cykanie.
Arek_20vT
CYTAT(Sciemniacz @ Sun, 12 Jan 2020 - 14:14) *
Zmień łańcuszek na wałkach ostatnio walczyłem z cykaniem po odpuszczeniu gazu napinacz nowy szklanki nowe problem dalej był wymieniłem łańcuch i jak ręką odjął musiał napinacz dochodzić do granicy i stąd było cykanie.


Łańcuszek był założony nowy, aktualnie czekam na inną glowice ktora przyjdzie od dziaka ( przekladka zaworów z tej na ktorej byl problem) no i wiadomo nowe szklanki bla bla bla...
Po odpaleniu sie dowiemy, ale byly nieliczne przypadki w ktorych okazała się winna glowiaca angry.gif
piter123
Cześć
Rozwiązałeś problem klepania ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.