Shoutbox 0 nowych PW 



3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Klepanie na zejsciu z obrotów 1.8t k04 064, Dźwięk diesela na zimnym silniku
Arek_20vT
post Sat, 12 Jan 2019 - 23:06
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





Witam, orientuje się ktoś dlaczego cofa zapłony na 2 cyl albo jaka może być przyczyna cofania? Koło 3.5 tys obr jest najgorzej, górą jest juz lepiej. Świece nowe, cewki nowe tfsi, nowe szklanki, głowica po przeglądnięciu( dotarte zawory)
paliwko98, 1.8t+k04-64
Dodam że problem z cofaniem zapłonu był przed założeniem gratów na serii (wrzucone były tylko wałki od adr ) był już problem z cofaniem zapłonu o 2 stopnie w tych partiach obrotów.

Logi przed podciągnięciem sztangi o 2 obroty zaraz po strojeniu.

http://www.vaglogi.pl/log-003_020_b415l.html
http://www.vaglogi.pl/log-118_115_85i16.html

Logi po podciągnięciu sztangi o 2 obroty.

http://vaglogi.pl/log-118_115_q1U21.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_xy35ut.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_GL9g2.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Jan 2019 - 23:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wieśmac
post Sun, 13 Jan 2019 - 10:30
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Przeładowanie i/lub źle ustawiony zapłon w tym zakresie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Sun, 13 Jan 2019 - 18:22
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





CYTAT(Wieśmac @ Sun, 13 Jan 2019 - 10:30) *
Przeładowanie i/lub źle ustawiony zapłon w tym zakresie.


Problem był już wcześniej sad.gif angry.gif

http://vaglogi.pl/log-003_020_Uyh6H12.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_e2CuuF.html
Tutaj logi na serii gratach +walki adr, już pokazywał rogi na tym 2 cyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Sun, 13 Jan 2019 - 19:31
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Silnik odprężony czy seria? Wg. logów w tym zakresie oczekiwany zapłon to ponad +10 st, nie wiem czy to realna wartość przy 1,5 bar doładowania i seryjnym cr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Sun, 13 Jan 2019 - 20:15
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





CYTAT(Wieśmac @ Sun, 13 Jan 2019 - 19:31) *
Silnik odprężony czy seria? Wg. logów w tym zakresie oczekiwany zapłon to ponad +10 st, nie wiem czy to realna wartość przy 1,5 bar doładowania i seryjnym cr.

Odprężajaca przekładka pod głowicę 1.5mm od Mickey Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Sun, 13 Jan 2019 - 20:34
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Może napisz już wszystko żebyśmy się nie musieli zastanawiać co tam masz pod maską ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Sun, 13 Jan 2019 - 20:50
Post #7


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





Kuta korba jr spec, nowe panewki, pierścienie, przekładka odprężajaca 1.5mm pod głowicę, głowica po przeglądnięciu, nowe szklanki, uszczelniacze zaworowe, zawory dotarte, nowy rozrząd, wałki adr J, cewki od tfsi, świece ngk pfr7q, aktualnie ngk pfr7b ale nic się nie zmieniło, wtryski bosch 525cc, pompa paliwa walbro 255, wywalona odma i zamontowany oil catch tank proPerfekt, wywalone sai, podciśnienia, evap (podpięte same czujniki) i druga sonda, oczywiście to jest wycięte z programu, turbo k04 tfsi, założone koło kompresji cnc od ream Poland. fmic 230, rury 63.5mm i luźny wydech początek 3.5cala->3"->2.75" TIP 3" Przepływka 3" od s3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Mon, 14 Jan 2019 - 17:00
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Stukowce dokręcone odpowiednio?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T GTW3884R
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Mon, 14 Jan 2019 - 17:10
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





Tak, na 20nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 19 Jan 2019 - 17:37
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





1,2bara na 95% Nki? To auto jest nieszczelne, to po ppierwsze


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 19 Jan 2019 - 21:24
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Fawor @ Sat, 19 Jan 2019 - 17:37) *
1,2bara na 95% Nki? To auto jest nieszczelne, to po ppierwsze

Nie wiemy tego nie patrząc na korekty paliwa i nie widząc loga z odpiętym N75. Nie mamy też wiedzy czy maf i wtryski są poprawnie zaadoptowane.

Mam pytanie, kto to stroił?
To akurat może być odpowiedź na pytanie dlaczego są takie jaja.
Mało kto zadaje 1,4b przy 2000rpm i 1,5b przy 7000rpm, zalatuje trochę kpiną.
Wrzuć loga statycznego 001+032, dynamicznego 001+115 z odpiętym N75 na kostce, ocenimy coś więcej to dzieło. Wrzuć też loga 118 kanału dynamicznego z zapiętym N75 jadąc na 4 biegu przy 3500rpm na 1/4 pedału gazu i nagle wklepując opór do końca.
Jaka kompresja na tym odprężeniu aktualnie jest?


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 22 Jan 2019 - 11:58
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale jakie są korekty paliwa też moze Ci niewiele powiedziec, bo musiałbyś wyjsć z zalożenia, że są/były ustawione prawidłowo, a nieszczelność je zepsuła smile.gif A tutaj jest za duzo niewiadomych. Nawet jak ktoś zmaksował DRL na 95 to wg mnie 1,2bara pod odcinką na 064 i tak jest żalem. Ja bym w to dmuchał


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 22 Jan 2019 - 14:22
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Może ma wg za lekko ustawione albo sprężynę w gruszce zużytą/połamaną.
Tego się nie dowiemy już.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Tue, 22 Jan 2019 - 16:37
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





Jutro postaram się sprawdzić szczelność. Turbo, grucha byly sprawdzone. Wg zaczyna uchylac sie przy 0,6b. Druga seria logów jest po podciągnięciu sztangi o 2 obroty. Pisałem wyżej





Logi po podciągnięciu sztangi o 2 obroty.
http://vaglogi.pl/log-118_115_q1U21.html
http://vaglogi.pl/log-002_031_xy35ut.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_GL9g2.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 22 Jan 2019 - 16:53
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Mis @ Sat, 19 Jan 2019 - 21:24) *
Nie wiemy tego nie patrząc na korekty paliwa i nie widząc loga z odpiętym N75. Nie mamy też wiedzy czy maf i wtryski są poprawnie zaadoptowane.

Mam pytanie, kto to stroił?
To akurat może być odpowiedź na pytanie dlaczego są takie jaja.
Mało kto zadaje 1,4b przy 2000rpm i 1,5b przy 7000rpm, zalatuje trochę kpiną.
Wrzuć loga statycznego 001+032, dynamicznego 001+115 z odpiętym N75 na kostce, ocenimy coś więcej to dzieło. Wrzuć też loga 118 kanału dynamicznego z zapiętym N75 jadąc na 4 biegu przy 3500rpm na 1/4 pedału gazu i nagle wklepując opór do końca.
Jaka kompresja na tym odprężeniu aktualnie jest?



--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 23 Jan 2019 - 13:38
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





i tam są nadal dwa walki z adr?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Wed, 23 Jan 2019 - 20:43
Post #17


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





To mam wyciągnąć wydechowy i dać ori i ssący zostawić albo dać AG albo AC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sat, 26 Jan 2019 - 09:56
Post #18


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





wywal wydechowy i wsadz od turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek_20vT
post Fri, 08 Mar 2019 - 10:02
Post #19


Rookie
Dołączył: Fri, 09 June 2017
Skąd: Tarnów





Witam, logi po zmianie wałka wydechowego na ori i szklanek.. założyłem stare, bo nowe(założone w czerwcu INA) odmówiły posłuszeństwa.
Zmieniłem szklanki bo zaczęły stukać na zimnym, wszystko zaczęło się po wymianie oleju -,- przy odpuszczaniu gazu było słychać klekot. Oczywiście mowa o obrotach jałowych. Po zmianie szklanek i tygodniu jazdy klepanie powróciło na zimnym silniku, na rozgrzanym silniku jest cisza
http://vaglogi.pl/log-115_118_d7U4Gf.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_NIfNqy8.html

http://vaglogi.pl/log-002_031_fvtNC.html

Tak mniej więcej wyglądało 5 szklanek wydechowych, reszta była dobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 08 Mar 2019 - 11:35
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Dobrze to nawet wygląda.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 September 2019 - 16:34