![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Oczywiście, że może się ślizgać. W większości M62 to główna wada ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
jakieś pomysły jak to sprawdzić ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Przykrec kolo pasowe do walu na stale i sprawdz.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
Witam ponownie po zimowej przerwie - niestety dalej mam u siebie problem ze spadającym boostem :
![]() W piku osiągam 0,6b przy 4krpm (zmniejszone koło na kompresorze) ale im większe obroty tym bardziej spada doładowanie i przy odcince jest już tylko 0,4b Przykręcenie sprzęgła na stałe do wałka nic nie zmienia, nawet podmieniłem cały kompresor na taki sam od kolegi i też nic się nie zmieniło Podejrzewam cały czas uślizg paska - czy jest jakiś pewny sposób na sprawdzenie tego ? Pytam o jakąś bardzije pewną metodę niż oglądanie paska czy słuchanie pisków - moge pożyczyć od kolegi dokładnie taki tachometr laserowy : ![]() Tylko jak przeprowadzić test aby wyniki były rzetelne ? PS raczej nie mam nigdzie nieszczelności w dolocie bo robiłem test kompresorem warsztatowym na 1b i ciśnienie spada bardzo powoli z układu |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Jaki tam masz pasek? 7pk?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
6dpk, kat opasania ponad 180st, macie jakąś metodę na sprawdzenie ustawienia kół pasowych ? Widziałem fajny wskaźnik laserowy z firmy dayco ale cena się nie zgadza
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Sam pisałeś, że silnik mocno kulał na seryjnym ecu, może masz rozrząd przestawiony, kompresja jest? Tak strzelam trochę ale wypadało by doprowadzić silnik do normalności przed doładowywaniem.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
Silnik doprowadzony do normalności za pomocą DET3 FIT jeszcze przed doładowaniem - to były problemy z seryjnym ECU, kompresja wszędzie równa wszystko jest ok tylko pasek się ślizga
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 19:23 |