Shoutbox 0 nowych PW 



7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> evo 3 mitsu lancer, mój misiek
bina
post Mon, 07 May 2018 - 01:00
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





MODEL: Mitsubishi Lancer Evolution 3 rocznik 1995 (z fabryki wychodziły na świat tylko z kierownicą po prawej stronie)

Przeznaczenie auta to DAILY CAR

Buda: Po przekładce kiery z prawej strony na lewą stronę. W tym celu zakupiłem sprawnego Mitsubishi Colta z klimą i elektryką bez poduszek i pozyskałem z niego ścianę grodziową i inne graty potrzebne do przekładki reszta poszła na złom.

BODY KIT: oem i tak zostanie (możliwe delikatne zmiany dołożone maskownice z plastiku gruby plaster miodu w przednim zderzaku wygląda lepiej moim zdaniem i nie trzeba siatki z drutu co rok malować)

Kolor auta: oem był czerwony akryl (był szpetny) - zmiana na soczystą czerwień z wersji EVO 6 TM

Alusy 17 cali BORBET dedykowane do MITSUBISHI oem srebrne
- zmiana na kolor biały zestaw na lato
- zmiana na kolor czarny zestaw na zimę


Silnik: seria - nastąpiła zmiana wymiana korby, tłoki, panewki, pierścienie nówki sztuki z EVO 9

seria 270 PS/6250 rpm (198 KW) 309Nm/3000 rpm max torque 31,5 kg-m/3000 rpm
po częściowych modyfikacjach na hamowni STW pokazał 305 PS - 5912 rpm/418 Nm - 3987 rpm


oem: TURBO TD05H-16G-7 turbina MR239346 49178-01470 EVO3 16G - turbo po modyfikacji w PERUN TURBO
(Zostało wymienione koło kompresji na dużo bardziej wydajne ( ok 420-430ps). Została obrobiona obudowa kompresora pod koło kompresji. Została roztoczona obudowa łożyskowań pod koło kompresji. Zastosowanie wzmocnionych łożysk o zwiększonej średnicy odrzutników, wymiana uszczelnień i talerza uszczelniającego, nowy talerzyk cieplny, nowy wirnik turbiny z gwintem lewoskretnym, wszystkie zabrudzone elementy zostały wyszkiełkowane, aktuator został zabezpieczony stalą nierdzewną, układ został wyważony 2-stopniowo. Został ustawiony aktuator.)

stopień sprężania 9:0:1


Elektronika: oem komp Mitsubishi został zamieniony na EMU ECUMASTER zasilanie benzyny + ADU 7 ECUMASTER + czujniki dodatkowe, komputer od gazu AEB KING MP 48 OBD zasilanie LPG - został zmieniony na kompa do gazu KME NEVO LPG
strojenie i opieka nad autem NIUTON


Hamulce: oem mały hamulec szutrowy zamieniony został na
-przód: zacisk Evo IX i adapter, duża tarcza od Mercedesa z nawierconymi w dzwonie dodatkowymi otworami 4x 114,3
-tył seria: zaciski po regeneracji + klocki DS 2500 FERODO
-przewody Pizza BREAKS w stalowym oplocie


Maglownica: krótki magiel wersja na europę 2,3 obrotu droga sprawa i ciężka do zdobycia


Układ dolotowy: seria (będzie zmiana)- zmiana nowy intercooler, nowe rury, rury dolotu, obudowa filtra, filtr stożkowy, wywalona przepływka, zawór upustowy blow - off wykonanie
MAD MODS GARAGE
https://www.facebook.com/madmodsgarage/



Układ chłodzenia: seria, natrysk wody na intercooler seria


Układ wydechowy: seria (już były rozmowy będzie zmiana) - zmiana na wydech 2.75" (70 mm) pełen custom na dwóch tłumikach plus przepustnica wykonanie
KOZIEŁ PERFORMANCE GARAGE
https://www.facebook.com/civicej6byMARCIN/


Układ wtryskowy: seria wtryski dwuotworkowe 510cc - zmiana na wydajniejsze wtryski 680cc, pompa paliwa seria - zmiana na wydajniejszą DW


Układ napędowy: seria


Zawieszenie: seria po regeneracji

Wnętrze: oem kierownica - odnowiona w PMC TAPICERNIA
jak uzbieram kasę zrobię tam resztę tapicerki - nastąpiła zmiana całkowite odnowienie całego wnętrza deska, sufit, boczki drzwi, wykładzina, fotele (skóra, alcantara) - dołożone grzane dupy w przednich zydelkach, wszelkie plastiki kolor szary zamienione na kolor czarny
wykonanie PMC TAPICERNIA
https://www.facebook.com/PMC-Tapicernia-451970218202806/


Szpetne plastiki w trakcie malowania na kolor piano black w zakładzie lakierniczym Ukleja Ujście - Supra WorkShop
https://www.facebook.com/Supraworkshop/


Car audio: seria - nastąpiła zmiana
radio 2 din, antena radia zintegrowana z anteną GPS i telefonu z VW Polo płetwa na dachu, system car audio wykonany na komponentach ETONA głośniki zestaw 3-drożny + wzmacniacz, nowa instalacja zasilająca car audio wygłuszenia drzwi matami wykonanie i osadzenie całości custom
OLDTIMER SQUAD
https://www.facebook.com/oldtimersquad/











10 lat grzebania wydane sporo siana dopieszczany cały czas każdego dnia
auto to daily car. w latach 95 szybkie, wtedy nie było mnie stać
obecnie ze współczesnymi autami radzi sobie

nie jestem mechanikiem, jednak wiele rzeczy w samochodach staram się robić sam.
zdjęte zawieszenie przód, tył i wysłane do regeneracji
zdjęta turbina wysłana do regeneracji do perun turbo
zdjęte wnętrze auta tapicerka
zdjęty osprzęt silnika wysłany do regeneracji



Z ciekawych gratów posiada
nowy komp emu - robiony w Hampel Motosport (nastąpiła zmiana patrz wyżej w opisie)
zasilanie LPG - komp LPG AEB robiony i strojony JACO Wawa (nastąpiła zmiana kompa od gazu)
radio 2 din android - wyświetla parametry z emu (radio zostało nastąpiła zmiana parametry wyświetla ADU7)
krótki nr vin
krótki magiel - zakupiony u znawcy Evo Hołek Kraśnik
climatronic - sprawny działa 2 lata walki dzięki pomocy Coltmania.pl
w dowodzie wbite evo 3 i krótki nr vin
duży hebel przód tarcze, klocki i zaciski wszystko nowe zacisk evo 9
zaciski i tarcze tył wszystko nowe zaciski po kompletnej regeneracji
nowy lakier z evo wersji specjalnej E6TME
evo 3 na świat wyszło około 7500 sztuk (z fabryki wychodziły tylko z kierą po prawej stronie) mój jest po przekładce dobrze zrobionej co nie jest proste z tego co wiem
w PL jest 8 sztuk z tego co wiem czerwony jest jeden
i wiele innych

evo latam każdego dnia, ale czasami jak mnie poniesie to pojedzie na lotnisko, tor czy jezioro









jezioro Ukiel Olsztyn

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 May 2018 - 01:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bogdan9999
post Mon, 07 May 2018 - 01:38
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Śliczne EVO. Ile ma km i Nm ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 07 May 2018 - 02:25
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Poprosimy o uzupełnienie zgodne z regulaminem.


--------------------
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by HP Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Sat, 12 May 2018 - 19:18
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Evo z gazem, tak dużo km robisz?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sun, 13 May 2018 - 13:00
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





CYTAT(GIB @ Sat, 12 May 2018 - 19:18) *
Evo z gazem, tak dużo km robisz?

A co jest nie tak z LPG?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Sun, 13 May 2018 - 14:35
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





CYTAT(GIB @ Sat, 12 May 2018 - 19:18) *
Evo z gazem, tak dużo km robisz?

Tak robię sporo kilometrów latam po bułki po piwo do pracy. Latam też sporo po Polsce tak dla przyjemności aby zobaczyć coś nowego. Latam też w zimę. Mimo posiadania nowoczesnego samochodu z wygodną skrzynią DSG najczęściej wybieram Evo bo daje mi frajdę i poczucie jazdy autem innym niż setki nowych podobnych do siebie wozideł. Między 10-20 tys km rocznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Thu, 14 Jun 2018 - 08:49
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





Coś tam się dzieje jak co miesiąc. Aktualne prace można wyświetlić na facebooku profil MAD MODS GARAGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 14 Jun 2018 - 08:53
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT
Między 10-20 tys km rocznie.

niezle. zazdraszczam.


--------------------
Opel Speedster turbo b207r , 900kg,
RWD+LSD, 1/4: 13,806s
tor Poznań: 1m48,8s semislick
0-200km/h youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinm
post Fri, 15 Jun 2018 - 20:12
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 17 July 2007





Przeuroczy jest, a najważniejsze, że używany regularnie a nie od święta. Gratulacje smile.gif


--------------------
facebook.com/youngtimerpassion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Mon, 18 Jun 2018 - 08:24
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





zmiany
















Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Mon, 18 Jun 2018 - 18:41
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Nie było łatwiej dobrać IC z dolotem i wylotem po jednej stronie?


--------------------
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm Poznań 1:44.8
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, szpera, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinm
post Mon, 18 Jun 2018 - 18:47
Post #12


Super User
Dołączył: Tue, 17 July 2007





CYTAT(EssiRS @ Mon, 18 Jun 2018 - 18:41) *
Nie było łatwiej dobrać IC z dolotem i wylotem po jednej stronie?


Z tego, co mi wiadomo, to są nieco mniej wydajne od przelotowych.


--------------------
facebook.com/youngtimerpassion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Tue, 19 Jun 2018 - 07:20
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





Też mi ten zawijas nie leży. Jednak japońskie głowy tak wymyśliły w OEM coolerze więc zostało to skopiowane. Też słyszałem że jednostronne icki są mniej wydajne patrząc na icka o takich samych wymiarach gdzie wlot i wylot są po przeciwnych stronach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 19 Jun 2018 - 07:47
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





tyle, że jednostronny by tu wszedł większy


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 19 Jun 2018 - 22:56
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.


--------------------
RS6 C6, Porsche Cayman 987, Mini Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 19 Jun 2018 - 23:23
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Wstyd to jest, jak się kradnie. A tutaj mamy czyjąś własność, którą właściciel dysponuje wg swojego widzimisię. Lanie wódy do Agery R, to też wstyd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Wed, 20 Jun 2018 - 06:43
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





CYTAT(prnit @ Tue, 19 Jun 2018 - 22:56) *
Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.

A co w tym wstydliwego? 95, 98 i LPG to paliwo. Tak samo ON. Ludzie ale macie problemy biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sophisty
post Wed, 20 Jun 2018 - 07:04
Post #18


User
Dołączył: Tue, 25 August 2015
Skąd: 3miasto





CYTAT(prnit @ Tue, 19 Jun 2018 - 22:56) *
Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.

A nie jest Ci wstyd być takim polaczkiem cebulaczkiem?

Nikt nikomu do portfela zaglądać nie ma prawa. Ja tu zamiast wstydu widzę rozsądek. Jeśli w ciągu roku autor zaoszczędzi dobre kilka tyś i wpakuje to w dalsze mody to nadal będzie wstyd?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 20 Jun 2018 - 08:28
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta / Biały Kościół





Wstyd to kraść i z baby spaść wink.gif
Przy dobrym wystrojeniu jakie ma znaczenie na jakim paliwie lata?


--------------------
BMW...freude am fahren...

www.muaythaikrakow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 20 Jun 2018 - 11:49
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Napisałem co o tym myślę. Tak, jestem polaczkiem cebulaczkiem biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ELPIDZI w EVO to ideał na forum racingowe.


--------------------
RS6 C6, Porsche Cayman 987, Mini Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 12 December 2019 - 12:17