Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: EVO 3 Mitsubishi Lancer
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6
bina
MODEL: Mitsubishi Lancer Evolution 3 rocznik 1995 (z fabryki wychodziły na świat tylko z kierownicą po prawej stronie)

Przeznaczenie auta to DAILY CAR

Buda: Po przekładce kiery z prawej strony na lewą stronę. W tym celu zakupiłem sprawnego Mitsubishi Colta z klimą i elektryką bez poduszek i pozyskałem z niego ścianę grodziową i inne graty potrzebne do przekładki reszta poszła na złom.

BODY KIT: oem i tak zostanie (możliwe delikatne zmiany dołożone maskownice z plastiku gruby plaster miodu w przednim zderzaku wygląda lepiej moim zdaniem i nie trzeba siatki z drutu co rok malować)

Kolor auta: oem był czerwony akryl (był szpetny) - zmiana na soczystą czerwień z wersji EVO 6 TM

Alusy 17 cali BORBET dedykowane do MITSUBISHI oem srebrne
- zmiana na kolor biały zestaw na lato
- zmiana na kolor czarny zestaw na zimę


Silnik: seria - nastąpiła zmiana wymiana korby, tłoki, panewki, pierścienie nówki sztuki z EVO 9,
nowe wtryski BOSCH 550(2023) możliwe że będzie zmiana na 980 w trakcie ustalania, fajkocewki z TOYOTY, przepustnica DBW z FORDA, elektroniczny pedał gazu Mitsubishi Outlander podłączenie wszystkiego (2023) BOBSON

seria 270 PS/6250 rpm (198 KW) 309Nm/3000 rpm max torque 31,5 kg-m/3000 rpm
po częściowych modyfikacjach na hamowni STW pokazał 305 PS - 5912 rpm/418 Nm - 3987 rpm


oem: TURBO TD05H-16G-7 turbina MR239346 49178-01470 EVO3 16G - turbo po modyfikacji w PERUN TURBO
(Zostało wymienione koło kompresji na dużo bardziej wydajne ( ok 420-430ps). Została obrobiona obudowa kompresora pod koło kompresji. Została roztoczona obudowa łożyskowań pod koło kompresji. Zastosowanie wzmocnionych łożysk o zwiększonej średnicy odrzutników, wymiana uszczelnień i talerza uszczelniającego, nowy talerzyk cieplny, nowy wirnik turbiny z gwintem lewoskretnym, wszystkie zabrudzone elementy zostały wyszkiełkowane, aktuator został zabezpieczony stalą nierdzewną, układ został wyważony 2-stopniowo. Został ustawiony aktuator.)

stopień sprężania 9:0:1


Elektronika: oem komp Mitsubishi został zamieniony na EMU ECUMASTER został zmieniony na EMU BLACK (2023) zasilanie benzyny + ADU 7 ECUMASTER + klawiatura 6 przycisków ECUMASTER - NIUTON (2023) + czujniki dodatkowe (AFR, EGT - 2023), komputer od gazu AEB KING MP 48 OBD zasilanie LPG - został zmieniony na kompa do gazu KME NEVO LPG
strojenie i opieka nad autem NIUTON

Nowa wiązka silnika pod EMU BLACK (2023) pomagał kolega BOBSON


Hamulce: oem mały hamulec szutrowy zamieniony został na
-przód: zacisk Evo IX i adapter, duża tarcza od Mercedesa z nawierconymi w dzwonie dodatkowymi otworami 4x 114,3
-tył seria: zaciski po regeneracji + klocki DS 2500 FERODO
-przewody Pizza BREAKS w stalowym oplocie


Maglownica: krótki magiel wersja na europę 2,3 obrotu droga sprawa i ciężka do zdobycia


Układ dolotowy: seria (będzie zmiana)- zmiana nowy intercooler, nowe rury, rury dolotu, obudowa filtra, filtr stożkowy, wywalona przepływka, zawór upustowy blow - off wykonanie
MAD MODS GARAGE
https://www.facebook.com/madmodsgarage/



Układ chłodzenia: seria, natrysk wody na intercooler seria


Układ wydechowy: seria (już były rozmowy będzie zmiana) - zmiana na wydech 2.75" (70 mm) pełen custom na dwóch tłumikach plus przepustnica wykonanie
KOZIEŁ PERFORMANCE GARAGE
https://www.facebook.com/civicej6byMARCIN/


Układ wtryskowy: seria wtryski dwuotworkowe 510cc - zmiana na wydajniejsze wtryski 680cc, pompa paliwa seria - zmiana na wydajniejszą DW


Układ napędowy: seria
WAŁ NAPĘDOWY regeneracja (2023)
TRANSFER i DYFER po regeneracji w PTT OPOLE (2023)


Zawieszenie: seria po regeneracji

Wnętrze: oem kierownica - odnowiona w PMC TAPICERNIA
jak uzbieram kasę zrobię tam resztę tapicerki - nastąpiła zmiana całkowite odnowienie całego wnętrza deska, sufit, boczki drzwi, wykładzina, fotele (skóra, alcantara) - dołożone grzane dupy w przednich zydelkach, wszelkie plastiki kolor szary zamienione na kolor czarny
wykonanie PMC TAPICERNIA
https://www.facebook.com/PMC-Tapicernia-451970218202806/


Szpetne plastiki w trakcie malowania na kolor piano black w zakładzie lakierniczym Ukleja Ujście - Supra WorkShop
https://www.facebook.com/Supraworkshop/


Car audio: seria - nastąpiła zmiana
radio 2 din, antena radia zintegrowana z anteną GPS i telefonu z VW Polo płetwa na dachu, system car audio wykonany na komponentach ETONA głośniki zestaw 3-drożny + wzmacniacz, nowa instalacja zasilająca car audio wygłuszenia drzwi matami wykonanie i osadzenie całości custom
OLDTIMER SQUAD
https://www.facebook.com/oldtimersquad/











10 lat grzebania wydane sporo siana dopieszczany cały czas każdego dnia
auto to daily car. w latach 95 szybkie, wtedy nie było mnie stać
obecnie ze współczesnymi autami radzi sobie

nie jestem mechanikiem, jednak wiele rzeczy w samochodach staram się robić sam.
zdjęte zawieszenie przód, tył i wysłane do regeneracji
zdjęta turbina wysłana do regeneracji do perun turbo
zdjęte wnętrze auta tapicerka
zdjęty osprzęt silnika wysłany do regeneracji



Z ciekawych gratów posiada
nowy komp emu - robiony w Hampel Motosport (nastąpiła zmiana patrz wyżej w opisie)
zasilanie LPG - komp LPG AEB robiony i strojony JACO Wawa (nastąpiła zmiana kompa od gazu)
radio 2 din android - wyświetla parametry z emu (radio zostało nastąpiła zmiana parametry wyświetla ADU7)
krótki nr vin
krótki magiel - zakupiony u znawcy Evo Hołek Kraśnik
climatronic - sprawny działa 2 lata walki dzięki pomocy Coltmania.pl
w dowodzie wbite evo 3 i krótki nr vin
duży hebel przód tarcze, klocki i zaciski wszystko nowe zacisk evo 9
zaciski i tarcze tył wszystko nowe zaciski po kompletnej regeneracji
nowy lakier z evo wersji specjalnej E6TME
evo 3 na świat wyszło około 7500 sztuk (z fabryki wychodziły tylko z kierą po prawej stronie) mój jest po przekładce dobrze zrobionej co nie jest proste z tego co wiem
w PL jest 8 sztuk z tego co wiem czerwony jest jeden
i wiele innych

evo latam każdego dnia, ale czasami jak mnie poniesie to pojedzie na lotnisko, tor czy jezioro









jezioro Ukiel Olsztyn

Bogdan9999
Śliczne EVO. Ile ma km i Nm ?
Mis
Poprosimy o uzupełnienie zgodne z regulaminem.
GIB
Evo z gazem, tak dużo km robisz?
ddziaduch
CYTAT(GIB @ Sat, 12 May 2018 - 19:18) *
Evo z gazem, tak dużo km robisz?

A co jest nie tak z LPG?
bina
CYTAT(GIB @ Sat, 12 May 2018 - 19:18) *
Evo z gazem, tak dużo km robisz?

Tak robię sporo kilometrów latam po bułki po piwo do pracy. Latam też sporo po Polsce tak dla przyjemności aby zobaczyć coś nowego. Latam też w zimę. Mimo posiadania nowoczesnego samochodu z wygodną skrzynią DSG najczęściej wybieram Evo bo daje mi frajdę i poczucie jazdy autem innym niż setki nowych podobnych do siebie wozideł. Między 10-20 tys km rocznie.
bina
Coś tam się dzieje jak co miesiąc. Aktualne prace można wyświetlić na facebooku profil MAD MODS GARAGE
piwo
CYTAT
Między 10-20 tys km rocznie.

niezle. zazdraszczam.
marcinm
Przeuroczy jest, a najważniejsze, że używany regularnie a nie od święta. Gratulacje smile.gif
bina
zmiany
















EssiRS
Nie było łatwiej dobrać IC z dolotem i wylotem po jednej stronie?
marcinm
CYTAT(EssiRS @ Mon, 18 Jun 2018 - 18:41) *
Nie było łatwiej dobrać IC z dolotem i wylotem po jednej stronie?


Z tego, co mi wiadomo, to są nieco mniej wydajne od przelotowych.
bina
Też mi ten zawijas nie leży. Jednak japońskie głowy tak wymyśliły w OEM coolerze więc zostało to skopiowane. Też słyszałem że jednostronne icki są mniej wydajne patrząc na icka o takich samych wymiarach gdzie wlot i wylot są po przeciwnych stronach
przemek530d
tyle, że jednostronny by tu wszedł większy
prnit
Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.
ptq
Wstyd to jest, jak się kradnie. A tutaj mamy czyjąś własność, którą właściciel dysponuje wg swojego widzimisię. Lanie wódy do Agery R, to też wstyd?
ddziaduch
CYTAT(prnit @ Tue, 19 Jun 2018 - 22:56) *
Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.

A co w tym wstydliwego? 95, 98 i LPG to paliwo. Tak samo ON. Ludzie ale macie problemy biggrin.gif
sophisty
CYTAT(prnit @ Tue, 19 Jun 2018 - 22:56) *
Evo i LPG? No..nie..to nigdy nie będzie grało. Czy to jest super paliwo, czy czyste, czy tanie czy takie czy siakie. Nie. To nie będzie grało. Kolor tej 3 mega, wygląd rewelacja. Wszystko tam pasuje ale lanie gazu do baku EVO to lipa i wiocha. Cokolwiek by nie mówić, cokolwiek by nie pisać. Do EVO to się leje 98 bo tak po prostu się powinno. Pewnie że bym mógł zrobić instalacje do mojego RS6 żeby wyjazd na mazury nie kosztował mnie 300 ale 150 ale byłoby mi po prostu wstyd przed Ryśkiem, jak miałem A6 1,8t, Volvo S60, golfa 4, czy inne daily to lałem do niego LPG wszystko działało i było tanio..ale do niektórych aut to po prostu jest wstyd. Takim autem jest EVO.

A nie jest Ci wstyd być takim polaczkiem cebulaczkiem?

Nikt nikomu do portfela zaglądać nie ma prawa. Ja tu zamiast wstydu widzę rozsądek. Jeśli w ciągu roku autor zaoszczędzi dobre kilka tyś i wpakuje to w dalsze mody to nadal będzie wstyd?
Pan. B
Wstyd to kraść i z baby spaść wink.gif
Przy dobrym wystrojeniu jakie ma znaczenie na jakim paliwie lata?
prnit
Napisałem co o tym myślę. Tak, jestem polaczkiem cebulaczkiem biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ELPIDZI w EVO to ideał na forum racingowe.
bina
Już z tym opiniami się spotkałem. Tak jak pisałem moje auto to daily. Wcześniej jak latałem po mieście to za 100 zł robiłem 60 km jak pojechałem na nasze imprezy na lotnisko Piła typu kjs przejazd 2 minuty to 100 zł starczało na 30 do 40 km. Jak założyłem gaz i jest to dobrze wystrojone mogę pałować do odcinki i jedzie na gazie nic nie szarpie nie muli nie parcha (mimo że dodatkowo na przekorę założone jest EMU) to robię zazwyczaj 240 km jazda przelotowa 140 km/h i kosztuje mnie to 80 zł jak jadę spokojnie przejadę za te 80 zł nawet 300 km. Wiem ile kosztuje utrzymanie EVO (stare Evo tym bardziej bo co jakiś czas przez tyle lat coś się zużyło) i stać mnie na ten samochód nawet na benę do niego 5 lat latałem na PB wtedy nawet więcej go upalałem. Ze względu na długi czas oczekiwania i mało części dostępnych na natępny dzień zmieniłem koncept na auto daily car i teraz ze względu na LPG widzę oszczędności. Każdy robi swoje auto pod siebie. Co innego jeśli modyfikacje są źle zrobione lub slabo działają. Kolega w Rzeszowie ma EX znacznie mocniejsze i też ma gaz i śmiga. Ja nie mam problemu że mam Evo i gaz bo to EVO nie jest do motosportu (mimo że w rajdach latało jedno EVO w gazie aby pokazać że to jest paliwo i się da). Każdy ma prawo do swojej opini mi to lata i na nikogo się nie obrażam bo mam za dużo wiosen

Kolejne są auta na prąd można się na to złościć ale taka jest przyszłość
error.
Nie jesteś prawdziwym facetem, bo nie lejesz do baku benzyny. A to nie jest prawdziwe Evo, bo jeździ na gaz. Choć sam nie mam aktualnie auta na LPG, to kompletnie nie rozumiem w imię czego mam płacić więcej "za to samo".
Aha, zapomniałem, w imię bycia prawdziwym streetracerem. wink.gif Wiochą to jest wstawianie ledów z tesco w zderzak, bo szkoda ci siana na zwykłe żarówki. To jest dopiero oszczędność. wink.gif
Dla mnie to może jeździć nawet na mieszankę psiej i kociej kupy, zajebisty wóz, tak trzymaj.
arcziwys
Skoro jest Emu, to jak to jest pożenione z gazem? Komputer lpg działa razem z emu czy jak? smile.gif
Pan. B
Sterownik lpg nie ma nic do emu. Mozna stroic jak każda inna instalacje lpg lub sterownik lpg może służyc za kontroler wtrysków lpg i do przełaczania lpg/pb a emu stroi sie na dwóch mapach paliwo i zapłon. Tak w skrócie wink.gif
arcziwys
Czyli jak jest komputer stand alone to nie ma problemów z lpg. A jak wygląda sprawa jak jest np "świnia"?
marcinm
CYTAT(arcziwys @ Wed, 20 Jun 2018 - 14:50) *
Czyli jak jest komputer stand alone to nie ma problemów z lpg. A jak wygląda sprawa jak jest np "świnia"?


Dokładnie tak samo. Można stroić na dwie mapy na świni, albo zrobić mapę paliwa w sterowniku LPG a zapłonu na świni.
siewcu
Mapa paliwa i tak musi być w sterowniku LPG jeśli wtryskami nie steruje ECU... Ale wyszła cebula, że jak ma evo to musi mieć na paliwo. A jak ma ale woli jeździć taniej to ch... komuś do tego, to raczej proste.
nagly86
Jaka to różnica na czym jeździ? Wiocha jest wtedy, gdy ktoś oszczędza na wszystkim. Ja jeżdżę e55k na e85, które u mnie jest tańsze niż LPG to dopiero wieśniak ze mnie biggrin.gif
A fura zacna. Zawsze chciałem miec, co prawda IV ale to niedaleko
bina
Koniec gadania o gazie. Są kolejne tematy.


Nie mogłem patrzeć na tą szpetną rączkę od hamulca Oddałem do Marcina

SUPRA WORKSHOP

https://www.facebook.com/Supraworkshop/

tu stare foto i widać jak było



tu popracował i taki efekt



piwo
wada gazu jest jego jakosc. troche jezdze na gazie (40tys rocznie ) no i latwo jednak rozwalic glowice wlasnie przez jakosc gazu. filtry po paru tysiacach sa tragicznej jakosci. nigdy sie nie wie co tam w baku siedzi i gadanie zmien stacje jest po prostu smieszne, bo nikt nie tankuje cale zycie na jednej tej samej stacji ( ja leje tylko na orlenowskich stacjach)

filtr po paru tysiacach km



dwa to waga. ja tu widze likwidacja baku benzynowego i zamiast niego wlozenie butli gazu i wtrysk gazu w fazie cieklej i rezygnacja wogole z benzyny.
a tak poza tym nie sadze ze normalnego zjadacza chleba byloby stac na upalanie takim autem na benzynie 20tys km jezdzac do odcinki. a w gazie nic nie stoi na przeszkodzie by miec radoche na codzien. tak trzymac. jak dla mnie to genialne polaczenie. tanio i szybko. a jak ktos lubi patrzec na auto i sie nim podniecac a nie upalac na codzien to jego problem. auta sa do jazdy a nie do patrzenia na nie.
bina
Popycham następny temat. Car audio. Będą kilogramy od sprzętu ale już nie mogę słuchać tego beznadziejnego papierowego dźwięku
Bio
CYTAT(piwo @ Thu, 21 Jun 2018 - 07:25) *
wada gazu jest jego jakosc. troche jezdze na gazie (40tys rocznie ) no i latwo jednak rozwalic glowice wlasnie przez jakosc gazu. filtry po paru tysiacach sa tragicznej jakosci. nigdy sie nie wie co tam w baku siedzi i gadanie zmien stacje jest po prostu smieszne, bo nikt nie tankuje cale zycie na jednej tej samej stacji ( ja leje tylko na orlenowskich stacjach)

filtr po paru tysiacach km

Skąd żeś wziął tą fotkę? Ja tankując na losowych stacjach LPG w PL i SK, po 15kkm mam czystsze filtry (praktycznie jak nówki, z małą ilością "piasku").
piwo
Ze swojego auta.
bina
Sprzęt car audio zakładam tu
Oldtimer Squad


https://web.facebook.com/oldtimersquad/


Zakładamy takie graty
ETON SR 60.4 wzmacniacz samochodowy
ETON POW 200.2 COMPRESSION Głośniki
ETON RSR 80 ROHACELL Głośniki
CTK Premium 3.0 pack 12 szt 37x50 mata tłumiąca
zestaw przewodów Hollywood PRO20
przewód głośnikowy 2x2.0 mm Hollywood PRO SC-14


będzie grał taki sprzęt








Wstępne przymiarki paneli











Położone maty CTK PREMIUM na drzwiach










Tom-Lee
Nie ma to jak dobre stereo na co dzien!
done4
Zły kierunek.
m6nj
Taki up na tym forum to raczej strzał w kolano.
bina
Ja idę w swoim kierunku. Tak jak pisałem latam tym sporo kilometrów każdego dnia bo to auto to daily car coś tam pomodzone. Te głośniki co były do tej pory nie grały i były już zużyte. Zwiększy się waga to się podkręci kunie i niutki. Będzie rozbierany silnik bo ostatnio coś ebło w trakcie strojenia. Prawdopodobnie coś się stało z zaworem wydechowym tak wychodzi po wstępnej diagnozie. Zakończę car audio i zdejmujemy czapkę i zobaczymy jakie straty
nomad66
dobrze gra ale nie jeździ, szybka evolucja wink.gif
mlody1921
Bez sensu wypowiedzi, co jest złego w tym że auto jest daily? że kolega dłubie w swoim kierunku? modyfikacje są i będą z tego co pisze wiec co wam przeszkadza wymiana audio które już było kupą? nie wpakował 100kg wiecej, nie każdy EVO musi upalać, upalać dzień w dzień, czy to forum jest tylko dla takich aut ktore maja tylko klatki, są wybebeszone, mają tylko zapie.....ć a wogóle nie wyglądać?

Moje zdanie fajne auto, robione spokojnie po kolei z głową, prawdziwe Daily wygląda jeździ i jest wygodne na miarę użytkownika smile.gif
vrus
CYTAT(mlody1921 @ Wed, 18 Jul 2018 - 10:41) *
Bez sensu wypowiedzi, co jest złego w tym że auto jest daily? że kolega dłubie w swoim kierunku? modyfikacje są i będą z tego co pisze wiec co wam przeszkadza wymiana audio które już było kupą? nie wpakował 100kg wiecej, nie każdy EVO musi upalać, upalać dzień w dzień, czy to forum jest tylko dla takich aut ktore maja tylko klatki, są wybebeszone, mają tylko zapie.....ć a wogóle nie wyglądać?

Moje zdanie fajne auto, robione spokojnie po kolei z głową, prawdziwe Daily wygląda jeździ i jest wygodne na miarę użytkownika smile.gif


5 lat temu by wyleciało szybko, np. zobacz nazwe forum
mlody1921
No ale z tego co ja widze to mody są czynione non stop, auto pisze że silnik będzie wyciagany na remoncik turbo jeszcze z potencjałem wiec co ci sie nie zgadza w nazwie Street ? Racing ? czy Drag Racing ? tyle w temacie
ddziaduch
CYTAT(vrus @ Wed, 18 Jul 2018 - 11:58) *
5 lat temu by wyleciało szybko, np. zobacz nazwe forum

Street racing = ściganie na ulicach. Więc audio jak najbardziej jest tutaj na miejscu wink.gif
TofikGST
bina
audio nie ważne bo jest w trakcie roboty
jak skończę będę zdejmował głowicę i tu pytanie do oblatanych w temacie (jeśli ktoś zna ten silnik 4g63T) to jeszcze lepiej

Co warto przy okazji wymienić lub poprawić skoro już będzie tyle zdjęte

Jakie konkretnie materiały zastosować OEM czy zamienniki

Turbo wysyłam do Perun Turbo na sprawdzenie czy czasem coś się nie stało

Głowicę do sprawdzenia daję do DZIAK MOTOSPORT - co można w takiej głowicy poprawić aby to było dalej trwałe i służyło przez dłuższy czas a nie było wyżyłowane

Przy okazji jak już będzie dostęp to wymienię pierścienie.

Dostałem ofertę na wszystko co potrzebne z 4TURBO i TOP END POWER

JEST SPORA RÓŻNICA W GRATACH OEM I ZAMIENNIKACH DLATEGO ZASTANAWIAM SIĘ KTÓRE GRATY ZASTOSOWAĆ OEM, A KTÓRE MOGĄ BYĆ ZAMIENNIKAMI ?

GŁÓWNY CEL TO AUTO DAILY WIĘC LICZY SIĘ ABY WIĘCEJ JEŹDZIŁO NIŻ STAŁO PO WARSZTATACH ABY WYCISKAĆ Z NIEGO MOC I NIUTY, ALE SKORO JUŻ COŚ TRZEBA REMONTOWAĆ I JEST ROZEBRANE TO CHĘTNIE POPRAWIĘ TAM GDZIE TO MOŻNA ZROBIĆ SKORO JEST ROZEBRANY

siewcu
Moje zdanie jest takie, żebyś od razu zawiózł go do kogoś, kto ogarnia tę generację 4G63 wink.gif O ile nic nie popieprzyłem(a jest to dość prawdopodobne) to był tam problem z wałkami balansowymi. Z pompą oleju będziesz miał problem, OEM kosztuje bodaj 1500 zł, ewentualnie możesz ściągnąć z USA(jeśli by tak było przypadkiem to daj znać wink.gif ) a jeśli masz już wymieniać pierścienie to zrób generalkę. Półśrodki się mszczą.
mlody1921
Ja już głowi idzie do Dziaków rób głowice na tip top a jak masz wolne środki zrób porting od razu, sprawdź pomierz wał, blok korby wszystko, zadecydujesz jak blow wał lalka to wymiana pierścieni panewek, może dojdzie polerowanie czopów raz a dobrze
bina
panele











słupki





piwo
Mozr utwardzic gniazda zaworowe co by na lpg miało lzej?
bina
Jest awaria coś się wysrało.
Nie zawsze trza opisać jak idzie do przodu i jest kolorowo.

Na 3 cylindrze ułamany zawór wydechowy, na 3 cylindrze nadtopiony przy krawędzi tłok.

Zobaczymy jak z kasą albo go poskładam teraz aby śmigał i uzbieram kasę na grubsze mody.
albo od razu włożę grubsze graty skoro auto jest rozebrane ale to się może przeciągać a auto będzie stało rozebrane.

Kilka osób co ma bardziej pomodzone EVO coś mi naświetliło temat co z czym się je. Jednak jak analizowałem co kto ma włożone to nie ma jednego prostego kierunku tylko każdy idzie nieco inną swoją drogą

Finalnie z tego co widzę strojenie jest ważnym elementem pod dany setup auta. Zobaczymy jak będzie. Znajdę czas to wrzucę jak silnik jest w proszku.
Nie ma co płakać tylko rękawy do góry i do roboty.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.