![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
gotowy na klatkę w Scheffler Safety Cages Poznań
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#602
|
![]() |
Ile ciężkich, niepotrzebnych kabli....
![]() |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Bak też za duży i za ciężki, jak już wszystko jest i tak out to iść po całości
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ciekawe dlaczego klatka odelży samochód... ![]() Bo rurki są wypełnione helem. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#605
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Doskonała decyzja z tymi drzwiami - sporo urwiesz masy. Masa klatki przewidywana jaka będzie? Bo nie doczytałem?
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dziś auto wyjechało z wagą 1045 kg, była jeszcze przednia szyba (10,6 kg) i boczne szyby tylne (jutro rano wyjmujemy).
jak auto wróci to ponownie ważenie. Rury T45 wiec będziemy na maxa schodzić z grubością ścianki. Chciałbym się w 35-40 kg zmieścić. klatka taka będzie taka ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#607
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Co planujesz wywalić przy okazji wstawiania klatki? Deska zostaje czy idzie do wymiany na coś małego i lekkiego?
|
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak deska carbon juz jest tylko zdjęcia nie zdążyłem zrobic. Oem 8.1 kg vs 2.5 kg. Za zachowany został kształt oem.
Generalnie wywalam wszystko co się da zostawiając klimę i nawiew środkowy. Wywalam nie potrzebne moduły np. gsm. Pozbyłem się tez wszystkich wygłuszeń i wykładziny z przodu auta. Wyleciał tez schowek przed pasażerem. W planie jest także przesunięcie fotela kierowcy max do tylu. Kiera na dystansie, pedal gazu elektryczny wiec można przesunąć łatwo, zabawa będzie z pedałem hamulca. Nie mamy jeszcze na to koncepcji. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Tak przygotowane auto tylko na Poznan? Albert nie myslisz żeby spróbować jakieś górskie albo w jakiejś klasie startować tym autem? Idealna reklama Twojej firmy.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie mam czasu na start w jakimkolwiek cyklu. Teraz jade na tor jak mam taka możliwość. Wystartowanie raz czy dwa w gorskich mija sie z celem. Na wsmp jestem za wolny.
Boczne małe szybki lewa i prawa 1.5 kg. Wersja z lexanu 0.55 kg -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A może taki jeden czy dwa starty w gsmp będzie miał sens... Byłby punkt odniesienia jak wolne są potwory budowane do tego celu
![]() |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
W gsmp duzo robi kierownik i brak strachu. Lec przez las 200 kolo drzew na limicie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
auto cały czas na klatce, z uwagi iż 3/4 budy to aluminium to auto wymaga dużego nakładu pracy
tymczasem kupiłem Turbosmart, wersja "full plumb back mode which recirculates 100% of the excess pressure back into the turbocharger inlet" wiec nie będzie psss ale za to lepsza reakcja turbo na gaz. Zakupione też lusterka z Audi R8 GT, lepiej wyglądają i są mniejsze ... mniejszy opór aero o 0,000001% ![]() Przyszedł też długo wyczekiwany system gaśniczy OMP. Przyszedł też zakupiony na Ali DSG Catch can. Całe 40 zł z przesyłką. ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
O co kaman z dsg catch can?
|
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
skrzynia DSG ma rurkę wentylacyjną której zadaniem jest pozbyć się za dużego ciśnienia. W autach mocno pomodzonych tą rurką potrafi wydostać się olej i zachlapać pół paski obniżając poziom oleju w skrzyni. Ten pojemniczek ma za zadanie pozwolić wydostać się nadmiernemu ciśnieniu w skrzyni ale zatrzymać olej który grawitacyjnie po chwili spłynie z powrotem do skrzyni.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
skrzynia DSG ma rurkę wentylacyjną której zadaniem jest pozbyć się za dużego ciśnienia. W autach mocno pomodzonych tą rurką potrafi wydostać się olej i zachlapać pół paski obniżając poziom oleju w skrzyni. Ten pojemniczek ma za zadanie pozwolić wydostać się nadmiernemu ciśnieniu w skrzyni ale zatrzymać olej który grawitacyjnie po chwili spłynie z powrotem do skrzyni. Okej, dziękuję za odpowiedź ![]() |
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak. Ale jak nie masz 500+ to nie powinno byc tego problemu.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a z tym bovem? po co sterowanie w tym? elektrycznie zadziala szybciej niz podcisnieniem? troche tego nie kumam.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tak, działa dużo szybciej
marketing pisze że nawet "Responds 57 times faster than a blink of an eye" -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
trwa walka z klatką, liczę na odbiór w przyszłym tygodniu, nie ukrywam że moje oczekiwania były spore, a auto w dużej części jest aluminiowe co bardzo utrudnia budowę klatki
nowsza generacja TT 8S ma dużo więcej stali, a tu w 8J wszystko co kluczowe jest z aluminium ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:17 |