Shoutbox 0 nowych PW 



37 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 15:28
Post #1


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





W pierwszych dniach lutego kupiłem bardzo okazyjnie delikatnie rozbite auto. Najważniejsze że auto było proste a obecnie zostało poskładane.

Przeznaczenie auta to zabawy torowe + testowane nowych części.

Najświeższe informacje zawsze tutaj https://www.facebook.com/audittrsclubsport/

Audi TTRS 8J 2012 DSG

Silnik:
-seria
- dolot powietrza z puszki ID 90 mm
- wkładka filtra BMC

Zawias:
- KW Clubsport 3-way
- poliuretany 85ShA w całym zawieszeniu

Hamulce:
przód
- Alcon 6 tłoczek
- klocki Pagid RS29
- tarcza OEM 370x32 mm

tył
- seria





--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 31 Mar 2018 - 15:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
drag_op
post Sat, 31 Mar 2018 - 15:35
Post #2


User
Dołączył: Sat, 14 February 2009





Będzie wydmuszka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 15:44
Post #3


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie. Clubsport


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 17:50
Post #4


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wczoraj byłem na Torze Łódź. Najlepszy czas 1.00.3

+ tor fajny, kilka wymagających zakrętów
+ bardzo miła i pomocna obsługa

- trochę za wolno, całe życie na Poznaniu więc przyzwyczajony do innych prędkości

Auto
+ trzyma się jak przykejone, zawias KW Clubsport robi robotę

- jeździłem bez wyłączonego ESP i ASR. Moc była 15-20 metrów po wyjściu. Nie mogłem wyłączyć z uwagi na brak DCC delete. po wyjęciu bezpiecznika blokował mi się momentalnie tył i było jeszcze gożej
- seryjne tarcze nadają się na śmietnik

tabelka poniżej czasów



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 31 Mar 2018 - 18:07
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Spec zostaje taki jaki jest + do tego testy nowych części? Czy coś więcej będziesz grzebać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 18:17
Post #6


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Dojdzie kilka modow do zawiasu. Juz wiem ze trzeba wymienic przednie spręży.

Pewnie fotele wyleca, kazdu po 30+ kg.

Zrobie tez prewnie lekki soft bo w aucie turbo jezdzic seria to grzech smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sat, 31 Mar 2018 - 18:46
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Tarcza skończyła sie tak szybko? Te tarcze nie są złe, sam takie mam. Jaki plan na upgrade tej tarczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 18:56
Post #8


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Sa trzy roziazania. We wtorek decyzja
- griodisc
- carbopad
- kupic tarcze apracing/alcon i samemuzrobic dzwony

Tarcze musza byc w pełni wływajace.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 31 Mar 2018 - 19:05
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Seryjne tarcze na ulicę ok, na tor już dużo gorzej niestety.
Chłopaki w r performance mówili mi, że tylko ceramika załatwia sprawę.


--------------------
TTRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 19:13
Post #10


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Ceramika z Audi nie nadaje sie na tor !


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 19:16
Post #11


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





https://www.essexparts.com/news-blog/coming...-your-audi-ttrs

W nowych TTRS pada dosc często. Audi nie uznaje reklamacji. Zestaw namo opcja 26 tys zl i nadaje sie tylko dobrze na plac 3 krzyzy wink.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 31 Mar 2018 - 19:34
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A to jest problem po prostu materiału na seryjnych tarczach, czy temperatury? Dam znać co dają nawiewy na hamulce, zrobie testy na ulicy (500m na heblu , lewa tarcza z nawiewem, prawa bez), 500m jazdy bez hebla i pomiar temperatury biggrin.gif


--------------------
-Poznań 1:44.115 -Łódź 59.6 -Pomorze 42.06 -Toruń 29.59 -Koszalin 48.97
_www.racetcs.com - sportowa kontrola trakcji
_https://play.google.com/store/apps/details?id=com.racedroid - aplikacja do pomiaru osiągów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 31 Mar 2018 - 19:40
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





To lipa z tą ceramiką jeszcze ta cena.

Ja się zastanawiam nad tarczami Movit ale cena też mało atrakcyjna delikatnie mówiąc.



--------------------
TTRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 31 Mar 2018 - 21:37
Post #14


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





fajne, ale szkoda ze S2 stoi...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Mar 2018 - 21:39
Post #15


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





spokojnie smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 May 2018 - 07:31
Post #16


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





sporo od ostatniego postu się w aucie zmieniło

zrobiony został soft w Compsport



oczyszczony dolot z nagaru





dodany czujnik EGT



kupione opony na Tor Poznań - semi slick dunlop direzza 03g 265/35/18



jest wydech przez całe auto - Sporttig



założone tarcze hamulcowe przód i tył





dziś trwa końcówka konfiguracji Ecumaster ADU Dash 7"





auto dostało tylny spoiler





było na pomiarach - 2/5 paliwa, bez kierowcy





Dostało nowe kapcie - ATS DTM 18x9.5 cala



Na razie auto było na Trackday Ułęż, Modlin Classic Cup i Timeattack Poland Ułęż.

Nadal pracujemy nad hamulcami, na wolnych krętych torach gdzie tarcze nie mają czasu/możliwości się schłodzić system się przegrzewa.

Jutro Tor Poznań Track Day smile.gif Mam nadzieje ze nowe nawiewy na hamulce pomogą.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex_R53
post Fri, 18 May 2018 - 08:19
Post #17


User
Dołączył: Fri, 30 March 2012
Skąd: Warszawa





Very nice! Powodzenia w zabawach na TPTD.

DCC delete wjechał już i będziesz miał możliwość całkowitego wyłączenia ESP?
Jakiś cel czasowy czy póki co nie chcesz prognozować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 May 2018 - 08:48
Post #18


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Dcc delete juz jest.

Wszystko poniżej 1:50 będzie dobrym czasem.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

AKmotorsport.net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 18 May 2018 - 09:33
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Albert @ Fri, 18 May 2018 - 08:48) *
Dcc delete juz jest.

Wszystko poniżej 1:50 będzie dobrym czasem.

Atakuj i odważnie w te zakręty - tam jest gdzie bezpiecznie wypaść.


--------------------
-Poznań 1:44.115 -Łódź 59.6 -Pomorze 42.06 -Toruń 29.59 -Koszalin 48.97
_www.racetcs.com - sportowa kontrola trakcji
_https://play.google.com/store/apps/details?id=com.racedroid - aplikacja do pomiaru osiągów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Fri, 18 May 2018 - 11:35
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





Piękny projekt, prosimy o videło!

A potencjał tego auta z tym co wypisałeś to jest 1:46, a nie jakieś śmieszne 1:50.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

37 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 October 2019 - 21:33