Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor
Albert
post Sat, 29 Dec 2018 - 21:54
Post #381


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





do tej pory jeździłem na felgach o szerokości 9.5 cala z oponami

Dunlop Direzza 265/35 semi slick
280 mm całkowita szerokość
267 mm bieżnik

Hankook 260/660 slick
277 mm całkowita szerokość
250 mm bieżnik

chce iść w felgę 10 lub 10,5 cala szeroką

co do opon to jeszcze nie wybrałem z uwagi na konieczność obsadzenia bodykitu oraz zawieszenia. Dopiero wtedy będzie można zrobić testy jaka szeroka wejdzie felga/opona.

Każdy zakręt można pojechać szybciej, na razie dochodzę do 1.3<1.4 G w zakręcie, chciałbym móc utrzymywać 1.5 G a czasami może i mignie 1.6 G

Aby się to udało zmiany w aucie będą na 3 płaszczyznach:
- zmniejszenie masy
- lepszy zawias/szersze opony
- rozbudowanie aero


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 29 Dec 2018 - 21:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Blaid
post Sun, 30 Dec 2018 - 01:06
Post #382


Super User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec







9 miesięcy później wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 30 Dec 2018 - 07:42
Post #383


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Decyzja musiała sie narodzić z czasem smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sun, 30 Dec 2018 - 12:45
Post #384


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





Poza poznaniem są w planie inne tory (SKring, Hungaro, Brno?)?


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 30 Dec 2018 - 14:44
Post #385


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





plany są ... co wyjdzie to życie zweryfikuje


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sun, 30 Dec 2018 - 17:33
Post #386


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Albert @ Sun, 30 Dec 2018 - 14:44) *
plany są ... co wyjdzie to życie zweryfikuje

to zaklepałbym miejsce fotografa na SK ringu biggrin.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jan 2019 - 06:58
Post #387


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





zdobyłem zwrotnice z Seata Leona Supercopa. Będziemy sprawdzać czy udało by się to dopasować do auta. Zwrotnice mają poprawiony design pod kątem jazdy na torze.

Waga taka sama (6.45 kg), te z Supercopa są sporo większe



Powód Edycji: ;-)


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Thu, 10 Jan 2019 - 07:27
Post #388


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





piasty z bmw seria x ? wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jan 2019 - 07:29
Post #389


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie piasty zwykle vag'owe made by skf


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Thu, 10 Jan 2019 - 07:42
Post #390


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





sugerowałem się ilością śrub, w bmw bardzo podobne rozwiązanie, bardzo fajne, uniwersalne, można stosować do custom zwrotnic
Pozdr


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 10 Jan 2019 - 09:21
Post #391


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Idziesz grubo, TTRS Supercopa wink.gif
A jak z wahaczami do tego? Musisz zrobić custom?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soldi
post Thu, 10 Jan 2019 - 10:44
Post #392


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





a cofnij się 2 strony i więcej to znajdziesz odpowiedź...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jan 2019 - 11:47
Post #393


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wahacze już sa custom



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 10 Jan 2019 - 14:52
Post #394


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Albert amortyzatory zamowiles pod ta zwrotnice? Widać wyraźne skrócenie Amora jak również średnica mocowania jest inna.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jan 2019 - 16:58
Post #395


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





spokojnie smile.gif wszystko pod kontrolą


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 10 Jan 2019 - 18:40
Post #396


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Ale te wahacze projektowałeś pod seryjną zwrotnicę. Do nowej będą pasować?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jan 2019 - 23:20
Post #397


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(EssiRS @ Thu, 10 Jan 2019 - 18:40) *
Ale te wahacze projektowałeś pod seryjną zwrotnicę. Do nowej będą pasować?


muszę przerobić tylko swożeń, ale tu jest problem bo jest barzo ciasno, zobaczymy może w przecągu najbliższych kilku dni uda się pomierzyć


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 15 Jan 2019 - 23:44
Post #398


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





body kit się "wkłada". tył poszeżenie o 35 mm na stronę





--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 16 Jan 2019 - 04:35
Post #399


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Brawo. Coraz lepiej. Coś czuje że s2 nie ma sensu już
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 16 Jan 2019 - 07:02
Post #400


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





S2 miało swój czas przez 12 lat. Ten projekt to powiew świeżości. Niestety nie da się ciągnąć 2 projektów na raz. S2 stoii pod "kocykiem" ale najprawdopodobniej będzie sprzedawane.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04