![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
A gąbka w bak?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
W trzech zakrętach trochę cie wypluło i można było bliżej apexu, więc spokojnie te 1:41.xx by było! To już maga czas. Chociaż myślalem, że jednak nowiutkie sliki więcej dadzą.
PS. Z bakiem mam ten sam problem, poniżej 1/3 baku jak mam, to sesja zmarnowana, bo po którymś tam kółku odcina po babajadze. Rozwiązanie to połowa baku tylko, gąbka lub jakaś pompa specjalna. Widzę, że w Stanach mają jakiś kit do tego. Muszę to też poprawić. Np. https://www.z1motorsports.com/upload/350Z37...arvationKit.pdf -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli chodzi o odpływanie paliwa to my tam mamy awarię czegoś. Musimy to na spokojnie rozebrać. Mam tam 2 pompy i system przelewowy OEM ale coś musiało się poluzować bo przestało to działać.
To nie były nowe slicki a nowa para używanych opon. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Gratki projektu i postepow. Korzystaj poki masz jeszcze troche wolnego czasu
![]() |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Albert tak nie upalaj bo tloki splyna moment...
Pol baku to mało, popatrzcie na onboardy z wozow w których widać plyn w zbiorniczkach w kabinie, to male pojemniczki pelne do 3/4 a plyn i tak czasem sprawia wrazenie jak by się odrywal od dna. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Seryjne ecu nie pozwoli usmażyć silnika nawet jak zabraknie paliwa.... To nie standalone. Sprawdzone u siebie
![]() |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Mily taki ecu
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
To zależy jeszcze czy i jak ktoś w tym grzebał, niektórzy nie potrafią sobie poradzić z brakiem wiedzy to jadą z dupochronami, bo może nagle się moc pojawi.
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Seryjne ecu nie pozwoli usmażyć silnika nawet jak zabraknie paliwa.... To nie standalone. Sprawdzone u siebie ![]() Ale na bąble powietrza w paliwie juz nie pomoże. Zaczyna się robić ubogo w randomowych cylindrach a zbiorcze AFR jest ok -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
sezon ma się ku końcowi ale pracujemy cały czas nad zawieszeniem auta
po tym jak zrobiliśmy własne sanki i wahacze przyszła pora na przemyślenia ... czemu by nie zbadać i przeanalizować punkty zawszenia i wprowadzić korekty by auto prowadziło się lepiej ... po analizie okazało się że jest źle ... należy przede wszystkim sprawić by wahacze i drążek kierowniczy poruszały się horyzontalnie do siebie ... okazało się ze wszystko ucieka, trzeba podnieść mocowanie magla i podnieść mocowanie wahaczy ... dzięki temu przy 1 stopniu pochylenia jest sporo lepiej żeby nie powiedzieć idealnie. teraz czas na pomiar "center of gravity" aby ustawić przednie i tylne mocowanie wahacza w celu poprawy "anti dive" ![]() wprowadzone wszystkie punkty zawieszenia do CADu ![]() wahacz z możliwością podniesienia tylnego mocowania ![]() sanki z dodatkowym przednim punktem mocowania wahacza ![]() seryjne ustawienie wahaczy, 1 stopień pochylenia auta ... With 1º off roll the roll center moves almost 2 meters laterally and 40mm in height. this is very bad for handling and drive precision. The steering arms are not in the correct position to eliminate bump steering. ![]() ustawienie po modyfikacjach this will relocate the roll center to 52mm height and, with 1º of body roll, will only move 270mm laterally and 8mm in height -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jakis komentarz do tych wykresow? jaka jest roznica bo ja nie widze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
edit wykonany. po ang bo mam to gotowe na FB a żona goni
![]() czym dalej linie się zbiegają tym gorzej -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
ALBERT
widziałem Twoje graty sanki kit R4 dzwony do hebli i adaptery i inne bajery w PROTO pewnego MISTRZA POLSKI. Te Twoje graty dobrze wykonane. Trzymaj poziom |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziękuję
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Jakby kogoś interesowało to znalazłem ciekawą serię artykułów na temat zawieszeń w autach wyścigowych.
click |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tu link do wszystkich artykułów ... nie wiem czy dobre bo jeszcze nie czytałem
http://tqmm.pl/category/przyczepnosc/ -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Artykuły inżyniera Nissana i TRD są złe?
![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Artykuły inżyniera Nissana i TRD są złe? ![]() Niby są ok, ale jak je czytam, to ciągle brakuje kontekstu. Pdf tune to win znacznie obszerniejszy. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Niby są ok, ale jak je czytam, to ciągle brakuje kontekstu. Pdf tune to win znacznie obszerniejszy. Jasne - Tune to Win jest znacznie obszerniejszy, co też jest jego wadą, bo kto ma dzisiaj czas na 170 stron PDF'a ![]() Jednak kończąc offtopa - dziękuję za zalinkowanie (jak otrzymuję feedback, to wygląda na to, że kilku osobom już pomogły te tłumaczenia) - jak coś, walcie na PW jak są babole - z chęcią poprawię. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 18:43 |