Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor
Albert
post Thu, 04 Oct 2018 - 12:59
Post #321


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Teoria, teroria a w praktyce wyjdzie na torze. Mamy sporo regulacji w zawieszeniu i bedziemy korygować na miejscu.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Oct 2018 - 12:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
EssiRS
post Thu, 04 Oct 2018 - 14:26
Post #322


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Albert ja piszę ze swojej praktyki ale mam doświadczenie w RWD


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 04 Oct 2018 - 15:38
Post #323


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





ta szpera to chyba torsen. On nie spina , dopoki kola nie miela. Przy odpowiednim operowaniu gazem powinno dac rade kontrolowac "rycie przodem" smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Oct 2018 - 18:27
Post #324


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





dokładnie tak jak pisze Jacek

Szpera jest torsenem i ma tylko dwie płytki które spinają wtedy kiedy jest 0 momentu na jednej z osi

link do info o szperze

http://www.wavetrac.eu/Wavetrac-ATB-LSD-fo...ttro-FRONT.html


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 05 Oct 2018 - 10:36
Post #325


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





walka trwa,

wczoraj o 23.20 skończone zostało składanie skrzyni

założone zostały twardsze sprężyny na tył i trwa wkładanie skrzyni do auta, jak to zwykle miało być plug and play a nie jest ..... wymagane są przeróbki

do szczęścia brakuje nam jeszcze jednej uszczelki która ma przyjechać z transportem z Poznania około 14-15 .. potem 16 geometria u Sylwka ... napięty plan jak plandeka na Żuku ...

jak wszystko dobrze to jutro rano wyjazd o 6




--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 05 Oct 2018 - 11:18
Post #326


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Hej,
gdzie dorabiałeś sprężyny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 05 Oct 2018 - 11:25
Post #327


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Kupiłem w KW

przyszedł też nowy komplet używanych opon od Opony do Sportu Yokohama Advan 005 250/660/18

stara opona Hankook ważyła 10,85 kg, nowy Advan 9,1 kg oszczędność 1.75 kg x 4 = 7 kg na oponach smile.gif

Z montażem szpery nie obeszło się bez poprawek po producencie. Niby Wavetrac a dał d... To pierwsza partia szper do mojej skrzyni DQ500 i nie pasowało kilka rzeczy.

1. szpera obciera o element wewnątrz skrzyni - trzeba było podebrać około 2 mm .. prosty temat
2. śruby skręcające szperę wystawały poza powierzchnię około 0,2 mm .. ktoś coś nie dopatrzył ... delikatnie trzeba było zeszlifować
3. ale największy problem był w tym ze nie można było wsadzić półosi od strony kierowcy w skrzynię. Półoś miała 31,00 mm, otwór w seryjnym otwartym dyferenciale 31,05 mm, a w dyferencjale od Wavetrac 30,95 ... trzeba było 0,1 zebrać na półosi, bo problem wyszedł jak skrzynia była już z powrotem na aucie. Szlifować trzeba było na szlifierce do wałków bo powierzchnia półosi jest utwardzona na wskroś.









--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 05 Oct 2018 - 23:20
Post #328


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





gotowy na jutro na Tor Poznań. Bardzo dużo się działo ale udało się złożyć auto i wykonać krótkie testy.

Jutro można śledzić postępy tutaj

http://www.tptd.pl/2018/22ed2018/lista.php




--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Fri, 05 Oct 2018 - 23:30
Post #329


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Gratki ! Niby krótko ale spokojnie będziesz spał po tygodniu wrażeń, a ostatni dzień zapewne najbardziej nerwowy smile.gif powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 06 Oct 2018 - 07:10
Post #330


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Trzymam kciuki! Kawał roboty.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Sat, 06 Oct 2018 - 11:40
Post #331


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





Co to za skrzydło i splitter i gdzie kupiłeś?


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 06 Oct 2018 - 14:25
Post #332


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Wysoko poprzeczka dziś ustawiona na tptd.
Szymon to jest diy wink.gif


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 06 Oct 2018 - 15:21
Post #333


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Mam za miękkie opony a za ciężkie i za mocne auto. Wracam do poprzednich gum z przodu teraz.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 06 Oct 2018 - 16:30
Post #334


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Zmiana opon na stare i 1:42.1


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sat, 06 Oct 2018 - 16:32
Post #335


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





No proszę. Gratulacje!


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 06 Oct 2018 - 18:11
Post #336


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Brawo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 06 Oct 2018 - 18:28
Post #337


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Niestety dzis poniżej oczekiwań. Jechalem juz -0.7 na radarze (3/4 dlugosci toru) i nale zatrzymali jazdy z uwagi na dachowanie Cinquecento. Dwa razy zablokowala Vette i raz wyscigowe Bmw. Nie udalo sie juz pojechac lepiej.

Byl apetyt na 1:41.x, czas jest spokojnie do wykrecenia ... Pozostaje niedosyt. Optimal lap 1:40.81

Ale trzeba sie tez cieszyc z poprawy o 0.4 sec i dzien kończymy z 1:42.1

Szpera fajnie działa ale wymaga przyzwyczajenia oraz zmiany strategii jazdy po zakręcie. Trzy poranne sesje na nietrafionych oponach nie pozwoliły na dalsza zmianę ustawień.

Mamy cały czas problem z paliwem i gdy startujemy to po 10 min trzeba zjeżdżać na dolewkę bo przerywa. Dodatkowe kg nie pomagają w urywaniu czasu.

Podsumowując. Jest niezłe. Kolejny event 26-27.10 oby pogoda była łaskawa i nie padało.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skyline
post Sat, 06 Oct 2018 - 18:44
Post #338


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 May 2003
Skąd: L





Za każdy progres mam nadzieję, ze 0,5 przechylasz ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 06 Oct 2018 - 19:01
Post #339


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Gratulacje smile.gif myślałeś o sportowym baku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 06 Oct 2018 - 20:05
Post #340


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Pilem dzis soczek pomarańczowy jako toast. Bak moze zima.

Film z dzis.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46