Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi TTRS Clubsport 8J DSG, Szybkie TT na tor
Albert
post Thu, 14 Jun 2018 - 09:23
Post #101


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Najprościej tylna klapa + szyba -> zamiana na lekkie elementy - znowu ujmowanie masy z tyłu i bardzo duży koszt tylnej klapy z carbonu.

Przednia maska jest aluminiowa lekka
Przednie błotniki są aluminiowe lekkie
Zderzaka nie spotkałem się by ktoś wykonywał lekkiego z carbonu
Są dostępne bardzo lekkie drzwi pasażera, ale to ogromne koszty.
Można zmienić 4 półosie -2.5 kg - koszty kosmiczne smile.gif

Myślałem nad wywaleniem EGR ale nie analizowałem jak to wpływa na elektronikę auta. Pewnie razem z przewodami koło 5 kg do urwania.

Klima musi zostać. Jechałem jedną sesję na Poznaniu bez, po 2 kółkach robi się sauna w aucie.

Na lipiec będą jeszcze zmienione przednie sanki na nowe rurowe -3.5 kg

Wychodzi na to że na razie stanę z redukcją masy i popracuje nad ustawieniami i czuciem auta.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Jun 2018 - 09:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mha
post Thu, 14 Jun 2018 - 10:44
Post #102


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





Jest pięknie biggrin.gif

Azot jest bez sensu. Przereklamowane badziewie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 14 Jun 2018 - 15:59
Post #103


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Azot ma taką zaletę że jest zdecydowanie bardziej neutralny objętościowo przy zmianach temperatur.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 14 Jun 2018 - 16:06
Post #104


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Albert @ Thu, 14 Jun 2018 - 15:59) *
Azot ma taką zaletę że jest zdecydowanie bardziej neutralny objętościowo przy zmianach temperatur.


"Jeśli na początek wystarczą ci dane z epoki przedinternetowej, to Szydłowski
w "Pracowni fizycznej" podaje 0.003672K-1 dla azotu i 0.003670K-1 dla suchego
powietrza bez CO2. Na temat tlenu milczy."


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Thu, 14 Jun 2018 - 16:18
Post #105


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





Ja lata temu testowałem, i ciśnienie i tak skakało, nie widziałem żadnej różnicy, więc po co przepłacać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 14 Jun 2018 - 16:39
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Ja bym tylne szyby zrobił z poliwęglanu, jak klapa jest mega droga to chociaż tyle można zrobić. Albo dać komuś, kto się budżetowo podejmie zrobienia tego w zamian za możliwość wykonania formy do kolejnych odlewów bez dodatkowych kosztów... Robi się ciężko, możesz zawsze otwornicą powiercić dziury w nadwoziu wink.gif A co do EGR - jak dobry tuner to ogarnie ten temat. Zawsze masz jeszcze możliwość ogarnięcia dolotu z amelinium i ponoć niektórzy próbują wydech zrobić w części aluminiowy, żeby masę urwać... Ponoć robi się lekko, ale cholera wie jak jest z odpornością na upalanie po torze.

Wahacze z carbonu już masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 14 Jun 2018 - 16:39
Post #107


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





i kolejny mit padł ... bardzo dobrze

CYTAT(siewcu @ Thu, 14 Jun 2018 - 16:39) *
Ja bym tylne szyby zrobił z poliwęglanu, jak klapa jest mega droga to chociaż tyle można zrobić. Albo dać komuś, kto się budżetowo podejmie zrobienia tego w zamian za możliwość wykonania formy do kolejnych odlewów bez dodatkowych kosztów... Robi się ciężko, możesz zawsze otwornicą powiercić dziury w nadwoziu wink.gif A co do EGR - jak dobry tuner to ogarnie ten temat. Zawsze masz jeszcze możliwość ogarnięcia dolotu z amelinium i ponoć niektórzy próbują wydech zrobić w części aluminiowy, żeby masę urwać... Ponoć robi się lekko, ale cholera wie jak jest z odpornością na upalanie po torze.

Wahacze z carbonu już masz?


Z klapą pomyślę.

EGR muszę zapytać tunera, sam też się rozeznać w temacie.

Dolot jest alu. Wydech z alu to nieporozumienie. Można iść w tytan tylko to spore koszty.

Wahacze będą z rury T45 ale urwania wagi w stosunku do serii w alu bym się nie spodziewał.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Thu, 14 Jun 2018 - 18:48
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Mi chodzi o czysty azot z separatora minimum 99.8, głównie bez pary wodnej, która zwiększa swoją objętość.
Z butli niestet max czystość to 95%

Oczywiście można też użyć jakiegoś konkretnego uzdatniacza powietrza.
Zawartość pary wodnej w powietrzu to chyba 5%.

I podczas dzwona nie roznieca bardziej ognia jak zwykle powietrze.


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 14 Jun 2018 - 21:04
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Gdzie jest akumulator?


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Thu, 14 Jun 2018 - 21:22
Post #110


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





Powoli zaczyna się robić absurd..20k żeby zejść 20kg.. przecież to nie będzie miało znaczenia, walkę o 200kg bym zrozumiał.. tą kase przeznaczyłbym na podniesienie mocy, opony i benzynę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Biniu
post Thu, 14 Jun 2018 - 22:00
Post #111


User
Dołączył: Tue, 14 November 2017





Cały motosport to jeden wielki absurd. I właśnie dlatego to kochamy.

A poszycie dachu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 14 Jun 2018 - 22:56
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Absurdem jest to, że istnieli, istnieją i będą istnieć ludzie nie zdający sobie sprawy z tego co znaczy masa w motorsporcie. Albert jak widać bardzo dobrze to rozumie.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 14 Jun 2018 - 23:05
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Albert @ Thu, 14 Jun 2018 - 16:39) *
Wahacze będą z rury T45 ale urwania wagi w stosunku do serii w alu bym się nie spodziewał.

Ostatnio z kimś rozmawiałem i mówił, że podjąłby się wykonania wahaczy z carbonu tylko trzeba by było policzyć wymaganą wytrzymałość... Może ten kierunek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Fri, 15 Jun 2018 - 10:53
Post #114


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(m6nj @ Thu, 14 Jun 2018 - 21:22) *
Powoli zaczyna się robić absurd..20k żeby zejść 20kg.. przecież to nie będzie miało znaczenia, walkę o 200kg bym zrozumiał.. tą kase przeznaczyłbym na podniesienie mocy, opony i benzynę.


Odelżanie jest fajne, bo się nie psuje i nie zużywa smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 15 Jun 2018 - 11:10
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





A ja mam pytanie z innej bajki. Myślicie teraz o redukcjach rzędu 2kg, czy wyjęciu radia smile.gif smile.gif które waży pewnie 2kg. Jak się razem to złoży to pewnie zejdzie 20 czy z szybami 40kg tylko pytanie do czego jest to auto? Robisz je żeby poprawić czas na Poznaniu o sek czy dwie? W obecnym setupie masz auto na tor którym mozesz pojechać po bułki czy na wycieczke do Sopotu jak ci się zachce. Robiąc szyby z poliwenglanu i usuwając radio będziesz miał czas lepszy o ileś tam ale to auto będzie się już nadawało tylko na lawete i tor. Jeśli takie jest jego przeznaczenie to proponuje wywalić środek, wstawić klatkę i pójśc już po całości. Tylko z tego co pamiętam tak zrobiłeś z S2 i poszło to tak daleko że autem już nie jezdzisz. No offence Albert, twoje auto twoja sprawa ale ja bym je zostawił tak ja jest, ewentualnie iść w odchudzanie elementów które produkuje twoja firma i która robi to w formie trochę reklamy trochę przecierania szlaków. Chyba to jest najlepsza droga a te radio, szyby i tapicerkę zostaw w spokoju. pozdro


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 15 Jun 2018 - 11:38
Post #116


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





auto i tak cały miesiąc wisi na podnośniku

radio zostaje, przynajmniej na razie, tyle ze bez systemu bose i subwoofera, 4 głośniki zamiast 9



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 15 Jun 2018 - 14:17
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(MadeInPoland @ Thu, 14 Jun 2018 - 22:56) *
Absurdem jest to, że istnieli, istnieją i będą istnieć ludzie nie zdający sobie sprawy z tego co znaczy masa w motorsporcie. Albert jak widać bardzo dobrze to rozumie.


I tak i nie. Co innego jest zdjęcie 2kg z wurca, a co innego jest zdjęcie 2kg z auta do pojeżdżawek.Była już dyskusja na forum, problemem jest przegięcie. Zaraz dojdziemy do karbonowych wahaczy w TT'tce z pełnym wnętrzem biggrin.gif I o ile w wurcu, czy jakichś pro seriach wyścigowych akceptowalne jest wywalenie 10kpln/2kg, o tyle wywalenie takiej kasy dla zysku 2kg w zawodach o złotą marchewkę jest totalnym overkillem smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 15 Jun 2018 - 15:46
Post #118


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ja korzystam z pomocy natury - pordzewiałe wahacze po lekkim czyszzczeniu ważą mniej wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 15 Jun 2018 - 17:10
Post #119


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Fotele





alumulator



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Fri, 15 Jun 2018 - 17:26
Post #120


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





CYTAT(pinin @ Fri, 15 Jun 2018 - 14:17) *
I tak i nie. Co innego jest zdjęcie 2kg z wurca, a co innego jest zdjęcie 2kg z auta do pojeżdżawek.Była już dyskusja na forum, problemem jest przegięcie. Zaraz dojdziemy do karbonowych wahaczy w TT'tce z pełnym wnętrzem biggrin.gif I o ile w wurcu, czy jakichś pro seriach wyścigowych akceptowalne jest wywalenie 10kpln/2kg, o tyle wywalenie takiej kasy dla zysku 2kg w zawodach o złotą marchewkę jest totalnym overkillem smile.gif

Z jednej strony racjonalnie tak myśleć.
Ale dzięki takim ludziom jak Albert oglądamy piękne projekty, jaramy się czasami. Dlaczego to robi? Bo może wink.gif
Wywaliłbym ... radio z głośnikami, lusterko wewnętrzne i 1 fotel. No i jakieś karbon lusterka bez elektryki.
No i szedłbym w bardzo lekkie felgi i topowe opony. (tu do ugrania najwięcej w stosunku do $ )

Seryjne pasy wywalone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:35