![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Najprościej tylna klapa + szyba -> zamiana na lekkie elementy - znowu ujmowanie masy z tyłu i bardzo duży koszt tylnej klapy z carbonu.
Przednia maska jest aluminiowa lekka Przednie błotniki są aluminiowe lekkie Zderzaka nie spotkałem się by ktoś wykonywał lekkiego z carbonu Są dostępne bardzo lekkie drzwi pasażera, ale to ogromne koszty. Można zmienić 4 półosie -2.5 kg - koszty kosmiczne ![]() Myślałem nad wywaleniem EGR ale nie analizowałem jak to wpływa na elektronikę auta. Pewnie razem z przewodami koło 5 kg do urwania. Klima musi zostać. Jechałem jedną sesję na Poznaniu bez, po 2 kółkach robi się sauna w aucie. Na lipiec będą jeszcze zmienione przednie sanki na nowe rurowe -3.5 kg Wychodzi na to że na razie stanę z redukcją masy i popracuje nad ustawieniami i czuciem auta. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Jest pięknie
![]() Azot jest bez sensu. Przereklamowane badziewie. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Azot ma taką zaletę że jest zdecydowanie bardziej neutralny objętościowo przy zmianach temperatur.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Azot ma taką zaletę że jest zdecydowanie bardziej neutralny objętościowo przy zmianach temperatur. "Jeśli na początek wystarczą ci dane z epoki przedinternetowej, to Szydłowski w "Pracowni fizycznej" podaje 0.003672K-1 dla azotu i 0.003670K-1 dla suchego powietrza bez CO2. Na temat tlenu milczy." -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Ja lata temu testowałem, i ciśnienie i tak skakało, nie widziałem żadnej różnicy, więc po co przepłacać.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja bym tylne szyby zrobił z poliwęglanu, jak klapa jest mega droga to chociaż tyle można zrobić. Albo dać komuś, kto się budżetowo podejmie zrobienia tego w zamian za możliwość wykonania formy do kolejnych odlewów bez dodatkowych kosztów... Robi się ciężko, możesz zawsze otwornicą powiercić dziury w nadwoziu
![]() Wahacze z carbonu już masz? |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
i kolejny mit padł ... bardzo dobrze
Ja bym tylne szyby zrobił z poliwęglanu, jak klapa jest mega droga to chociaż tyle można zrobić. Albo dać komuś, kto się budżetowo podejmie zrobienia tego w zamian za możliwość wykonania formy do kolejnych odlewów bez dodatkowych kosztów... Robi się ciężko, możesz zawsze otwornicą powiercić dziury w nadwoziu ![]() Wahacze z carbonu już masz? Z klapą pomyślę. EGR muszę zapytać tunera, sam też się rozeznać w temacie. Dolot jest alu. Wydech z alu to nieporozumienie. Można iść w tytan tylko to spore koszty. Wahacze będą z rury T45 ale urwania wagi w stosunku do serii w alu bym się nie spodziewał. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Mi chodzi o czysty azot z separatora minimum 99.8, głównie bez pary wodnej, która zwiększa swoją objętość.
Z butli niestet max czystość to 95% Oczywiście można też użyć jakiegoś konkretnego uzdatniacza powietrza. Zawartość pary wodnej w powietrzu to chyba 5%. I podczas dzwona nie roznieca bardziej ognia jak zwykle powietrze. -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Gdzie jest akumulator?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Powoli zaczyna się robić absurd..20k żeby zejść 20kg.. przecież to nie będzie miało znaczenia, walkę o 200kg bym zrozumiał.. tą kase przeznaczyłbym na podniesienie mocy, opony i benzynę.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Tue, 14 November 2017 ![]() |
Cały motosport to jeden wielki absurd. I właśnie dlatego to kochamy.
A poszycie dachu? |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Absurdem jest to, że istnieli, istnieją i będą istnieć ludzie nie zdający sobie sprawy z tego co znaczy masa w motorsporcie. Albert jak widać bardzo dobrze to rozumie.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Powoli zaczyna się robić absurd..20k żeby zejść 20kg.. przecież to nie będzie miało znaczenia, walkę o 200kg bym zrozumiał.. tą kase przeznaczyłbym na podniesienie mocy, opony i benzynę. Odelżanie jest fajne, bo się nie psuje i nie zużywa ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
A ja mam pytanie z innej bajki. Myślicie teraz o redukcjach rzędu 2kg, czy wyjęciu radia
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
auto i tak cały miesiąc wisi na podnośniku
radio zostaje, przynajmniej na razie, tyle ze bez systemu bose i subwoofera, 4 głośniki zamiast 9 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Absurdem jest to, że istnieli, istnieją i będą istnieć ludzie nie zdający sobie sprawy z tego co znaczy masa w motorsporcie. Albert jak widać bardzo dobrze to rozumie. I tak i nie. Co innego jest zdjęcie 2kg z wurca, a co innego jest zdjęcie 2kg z auta do pojeżdżawek.Była już dyskusja na forum, problemem jest przegięcie. Zaraz dojdziemy do karbonowych wahaczy w TT'tce z pełnym wnętrzem ![]() ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja korzystam z pomocy natury - pordzewiałe wahacze po lekkim czyszzczeniu ważą mniej
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Fotele
![]() ![]() alumulator ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
I tak i nie. Co innego jest zdjęcie 2kg z wurca, a co innego jest zdjęcie 2kg z auta do pojeżdżawek.Była już dyskusja na forum, problemem jest przegięcie. Zaraz dojdziemy do karbonowych wahaczy w TT'tce z pełnym wnętrzem ![]() ![]() Z jednej strony racjonalnie tak myśleć. Ale dzięki takim ludziom jak Albert oglądamy piękne projekty, jaramy się czasami. Dlaczego to robi? Bo może ![]() Wywaliłbym ... radio z głośnikami, lusterko wewnętrzne i 1 fotel. No i jakieś karbon lusterka bez elektryki. No i szedłbym w bardzo lekkie felgi i topowe opony. (tu do ugrania najwięcej w stosunku do $ ) Seryjne pasy wywalone? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 13:35 |