2.0TDI Biturbo 240KM, poproszę o opinie użytkowników |
2.0TDI Biturbo 240KM, poproszę o opinie użytkowników |
Wed, 28 Feb 2018 - 14:18
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
Kwestia podejscia do slowa gwarancja, ja juz troche sie z tym bawiłem z salonami z gwarancją, na ten temat mozna ksiegi pisac. salony czy ASO niewiele maja do tego jak by padł Ci silnik w okresie gwarancyjnym to VW mógł by odmówić naprawy gwarancyjnej z uwagi na to, że przy którymś tam podłączeniu do komputera serwisowego (na przeglądzie) system wyłapał zmiany programowe i odnotował to na serwerach VW a ASO ? nic nie może w takim wypadku jest ryzyko, jest zabawa |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 28 Feb 2018 - 14:18
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 14:25
Post
#22
|
|
User Dołączył: Mon, 05 January 2015 |
Mamy w pracy Passata b8 2.0 tdi 240KM. Przebieg jakieś 30 tysięcy. Już kilka razy był w serwisie ze względu na "zniknie" płynu chłodniczego i oleju silnikowego. W ASO powiedzieli że te silniki tak mają... Ja stwierdziłem że się nie wtrącam... Natomiast jedzie to bardzo fajnie.
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 15:44
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L |
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 15:47
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L |
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 16:46
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
Były informacje, że okres oczekiwania na nowe auta z silniki 2.0 TDI BIT ulega znaczącemu wydłużeniu i nawet prze jakiś czas nie były przyjmowane na nie zamówienia w salonach ze względu na okresowe wstrzymanie produkcji tego silnika. Takie info chodziły na forach do userów ale po pewnym czasie sytuacja wróciła do normy. Po programie ten silnik wychodzi ok 300 KM i napędza się b. fanie i bardzo mało pali jak na moc/osiągi. Za wcześnie jest mówić o wytrzymałości bo za mało jest aut, które nastukały 200tys.+ kilometrów i dochodzą sprzeczne informacje.
Kiedyś ludzie kochali VW za niezawodność a teraz jest przegięcie w drugą stronę i wszystkie silniki VW zaczynają być traktowane jak jednorazówki niezależnie czy ma to pokrycie w rzeczywistości czy nie. Normalnie jak z Alfą, która psuje się 'jak każde auto" (albo nawet mniej) ale większość ma zakodowane co innego. I tak powoli ludzie sobie kodują że silniki VW to same problemy a wcale tak być nie musi (co nie znaczy, że nie jest w przypadku BIT bo tego nie wiem a chciałbym). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 17:00
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Tylko że pewnie część z tych po przelocie 200k+ miała olej wymieniany co 15k, a druga co 30k. A to ma duży wpływ, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę i leje w aso castrola co 30k km...
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 19:24
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L |
Tylko że pewnie część z tych po przelocie 200k+ miała olej wymieniany co 15k, a druga co 30k. A to ma duży wpływ, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę i leje w aso castrola co 30k km... Dokładnie... to juz druga para kaloszy, ciezko znalezc kogos "myslacego inaczej" czyt. KUMATEGO, jednemu przedstawicielowi powiedzialem o tym (bogata firma, ma takiego paska 2.0 bi tdi 240 na stanie, w pieknym konfigu) to oczy ze zdziwienia, w stylu "co mnie to obchodzi aso kase co 30 tkm, wiec tak robie"... |
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 20:08
Post
#28
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
wydawało mi się, że ten silnik to CFGB z dołożona kolejną turbiną
a to jest jakaś całkowicie nowa konstrukcja ? |
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 20:24
Post
#29
|
|
User Dołączył: Wed, 27 July 2011 |
Tylko że pewnie część z tych po przelocie 200k+ miała olej wymieniany co 15k, a druga co 30k. A to ma duży wpływ, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę i leje w aso castrola co 30k km... Czyli były traktowane jak każde inne auto. -------------------- AR 159 2.0 JTDm 200@437
|
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 20:54
Post
#30
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
znowu ma być wstrzymana produkcja z tego co wiem w tiguanie 240KM
wiec trzeba się spieszyć, choć juz teraz do produkcji to pewnie w lipcu odbiór najwczesniej -------------------- |
|
|
Wed, 28 Feb 2018 - 22:41
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
wydawało mi się, że ten silnik to CFGB z dołożona kolejną turbiną a to jest jakaś całkowicie nowa konstrukcja ? Po CFGB po drodze są jeszcze nowsze motory 2.0 TDI m.in DDAA DFCA czy CUPA i to chyba właśnie na bazie tego ostatniego jest CUAA czyli 2.0 TDI biturbo 240 KM, chociaż to CUAA był pierwszy. Nie znam dokładnych różnic pomiędzy tymi silnikami ale myślę, że Biturbo oparli konstrukcyjnie na nowszej serii silników bo jednak CFGB to trochę starsza konstrukcja choć dużo nowsza niż CBBB o identycznych parametrach. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 11:29
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 |
Obecnie produkowane i montowane do Tiguana i Passata 2.0 BiTDI 240 KM to ostatnia seria TDI, z wałkami wyrównoważającymi w kadłubie, zmiennymi fazami rozrządu (przynajmniej tak mi się kojarzą). Wersja 2.0 190 to ten sam silnik ale z jedną sprężarką (w przypadku Tiguana i Passata).
Auta użytkowe to inna para kaloszy, a to o ich domniemanej awaryjności wynoszę po tematach na niemieckojęzycznych forach gdzie padają niby często turbiny i bloki (pęknięcia). Ale to tylko zaczytane plotki, a nie widziane na żywo sytuacje. Inna sprawa, po ostatnim artykule o Amaroku co miał olej wymieniany po gwarancji raz na 100.000 km również należy brać poprawkę na rynek aut użytkowych w DE. |
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 22:34
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
O co chodzi z tymi zmianami co 100.000?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 22:41
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L |
|
|
|
Thu, 01 Mar 2018 - 22:42
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L |
.
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 07:15
Post
#36
|
|
User Dołączył: Wed, 05 November 2008 |
Jest gdzieś coś o tym napisane?
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 08:13
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Jak to motor przetrwał?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 08:57
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
chyba jakaś bajka z takimi wymianami
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 09:26
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 |
Zdjęcie artykułu:
|
|
|
Fri, 02 Mar 2018 - 09:34
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
365 dni w roku po około 540km dziennie... z jednym kierowcą ?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 17:15 |