![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
M to jest inna bajka , kiedyś miałem 3.5r6 z avatara i miałem okazję pojeździć m5 e34 3.8 i nawet mój dorównywał , a nawet wydawał się mocniejszy na dole obrotów , za to przy 4 tys emka się rozkręcała . Przy 6tyś mój już kończył powoli ,a emka dalej do 7.5 . V8 z dołu lepiej idzie ale nie 3.5 ![]() No i jeszcze do takiej emki e36 założyć federale i odelżyć do wagi 328 to na pewno mocno się czas poprawi . Wiesz to normalne,bo jak wzmocnisz to 3.5 r6 tak zeby trzymalo moc do 7.5k rpm.To tez bedzie to kosztem dolu. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Wydaje mi się że wyraźnie napisałem (nie zacytowałeś nawet całego zdania) , oba silniki były porównywalne do 4 tyś obrotów . Za to powyżej tych obrotów s38 się dopiero rozkręcało w porównaniu z m30b35 . Nie są porównywalne, bo nie widziałem wykresu w którym M30 w jakimkolwiek punkcie miało więcej Nm od S38, a dodatkowo ten przez wyższe obroty użytkowe ma krótsze przełożenia, więc na kołach będzie jeszcze wiecej Nm, przykłady porównania elastyczności w dolnej częsci tabelki - wniosek - nie są nawet na samym dole porównywalne http://www.zeperfs.com/duel918-880.htm Inaczej tez czuć moc gdy auto ma bardzo mocna "górę", wtedy wydaje się że "dołem" nie jedzie (jak przy S65, a elastyczność ma podobną do 335i+ czy e39 M5, czego kompletnie nie czuć). |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Wsiadałem z jednego do drugiego , odczucia były inne niż na wykresach . Moje 3.5 było całkiem zdrowe , wydawało się żwawsze od danych katalogowych (przyśpieszeń ze stopera nie będę podawał
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
B44. Osprzęt z 3.5 jest taki sam poza kolektorem który też kupię.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
B44 czeka
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
@update
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
@Miś ile do setki robią M3 3.0 i 3.2, w takim razie skoro zdłubane 220 KM w E36 ma 6 sek. Pierwsze niskie 5 drugie średnie 4? Co za czasy... Człowiek szykuje auto wkładając w to kupę roboty, serca, pracy, kasy, robi 15 pomiarów RLem, widzi to 10 osób na żywo, wrzuca plik na stronkę, by uzyskać potwierdzenie pomiaru (jak śmigasz z górki to pomiar nieważny wyskakuje na stronce), a zaraz potem dziwne pytania i wmawianie jakby co najmniej to innego auta był czas albo jakieś oszustwo. Mam w dupie ile robi E36 M3 3.0 i 3.2, powiem tyle, że zdrowe M3 E36 3.0 cabrio w manualu nic nie jedzie w serii, to rower na pedały, który objeżdżałem E36 1380kg 220KM 281Nm. Nie bierzesz pod uwagę, że miałem inny dyfer/masę/oponę/rozkład masy względem M3? Przecież to jasne, że zdrowe M3 3.2 coupe zrobi lepszy czas jeszcze z dobrym driverem i oponą. Na setupie 1400kg 353KM 452Nm robiłem 4,8s do setki i 10,9 100-200km/h w dwie osoby według RL. A teraz deser, obecnie mam 446KM i 652Nm, robię 4,8s do setki i 8,1s 100-200km/h według RL, waga nadal 1400kg, sądzę, że poprawie w tym sezonie te czasy z tą samą mocą/momentem, tyle moich wywodów, czekam na zarzucenie oszustwa, pozdrawiam. ![]() Autorowi tematu życzę dużo siły i nerwów, nie warto odpuszczać, 4.4 to dobra decyzja. Odnośnie czasów nie pisałem złośliwie, po prostu zwracałem uwagę, że auto ma problemy wieku dziecięcego i kompletnie nie prezentuje osiągu póki co, wiadoma sprawa - auto będzie po dopracowaniu naprawdę fajnie latać w E36 i mieć genialny niut na każde dotknięcie pedału gazu (brakuje mi tego w 2.8 turbo pomimo super wstawania). Pokój pokornym ludziom. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Dziękuję za tę wyczerpującą odpowiedź. To nie było zarzucanie kłamstwa tylko niedowierzanie
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dziękuję za tę wyczerpującą odpowiedź. To nie było zarzucanie kłamstwa tylko niedowierzanie ![]() Najlepiej 14,3s 402m 1/4 mili na RL. ![]() Przy setupie 1400kg 353KM 425Nm robiłem w ubiegłym roku na VAG-Racing powtarzalne 13,2 czasy na ćwiartkę w ponad 30 stopniowym upale na spiętym wisko przyjeżdżając na kołach na zawody, nie byłem zachwycony z tych czasów. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
Autorowi tematu życzę dużo siły i nerwów, nie warto odpuszczać, 4.4 to dobra decyzja. Odnośnie czasów nie pisałem złośliwie, po prostu zwracałem uwagę, że auto ma problemy wieku dziecięcego i kompletnie nie prezentuje osiągu póki co, wiadoma sprawa - auto będzie po dopracowaniu naprawdę fajnie latać w E36 i mieć genialny niut na każde dotknięcie pedału gazu (brakuje mi tego w 2.8 turbo pomimo super wstawania). Dzięki. Nie odebrałem tego jako jako przytyk czy coś ![]() Poza tym to nie będzie fura na 1/4 chociaż jak kupię kilka dyfrów o różnych przełożeniach i chociaż dwie dobre oponki to kto wie. Może dałoby się z tego zrobić drifto1/4wóz ![]() Aktualny stan prac. ![]() Jutro zakładam górę, przód oraz zakręcam zamach i zakładam skrzynie. Zobaczymy jak z pogodą, ale w weekend chciał go już wrzucić pod maskę i w niedziele podłączyć, ale jak ma być temp na - to trochę słabo. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
@Mis, masz 2.8 zakute czy seria? 1.4bara to ładnie. Zastanawiam się do jakich mocy w późniejszym czasie takie 4.4 można podciągnąć.
Złożony. Jutro od rana będę działał i wjeżdża pod maskę. ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Sat, 12 October 2013 ![]() |
Kolego z czego tam siedzi skrzynia w tym b44? Ps. sadze że powyżej 1,0bara ten silnik nie da rady w serii.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
Z 1.6 albo 1.8
![]() 1bar to i tak byłoby wystarczająco. |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Skrzynia , jest wsadzona za kupę kasy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
@Mis, masz 2.8 zakute czy seria? 1.4bara to ładnie. Zastanawiam się do jakich mocy w późniejszym czasie takie 4.4 można podciągnąć. Niezakute, seria korba i tłok, denka na tłokach stoczone na tokarce, serio, jeździ i nie wybucha, 75% PB98 25% E100, boost w peak'u 1,46b. Z 4.4 można zrobić nawet 1500KM, zależy jaki setup i budżet i potrzeby. 1bar to i tak byłoby wystarczająco. Fakt, 4.4 na dobrym setupie z 1b boostu dosyć poważnie podawałoby, jednak bez przeróbki silnika silnik zjedzie do boksu - pospadają półki na tłokach. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Sat, 12 October 2013 ![]() |
Jak z 1.6??? seryjna z e36? Dzwon pasował??? Jaja robicie?
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2016 ![]() |
@Mis, to ładnie 2.8 zapodaje. Będziesz podnosił boosta czy wystarczy? Przy jakich obrotach masz moment max?
1500km raczej na razie jest poza moim zasięgiem. Ale i tak jak będę chciał go mocno doładować to przydałby się remont kapitalny. Chociaż 0.5b na kompresorze(chociażby tym od Audi) pewnie zbytnio nie wysiliłoby silnika. @Kmicic 540, na pierwszej stronie masz wszystko. Skrzynia jest na adapterze ![]() |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
A teraz deser, obecnie mam 446KM i 652Nm, robię 4,8s do setki i 8,1s 100-200km/h według RL, waga nadal 1400kg, sądzę, że poprawie w tym sezonie te czasy z tą samą mocą/momentem, tyle moich wywodów, czekam na zarzucenie oszustwa, pozdrawiam. ![]() Czasy petarda ![]() To ile silnik wytrzyma i na jakim setupie decyduje głównie ... użytkownik. Jeden ubije serię kilka razy, a drugi będzie jeździł mając dwukrotnie wyższą moc latami na podzespołach na których auto nie powinno wyjechać z garażu... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:46 |