![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Ale ja wcale nie twierdzę że to +, raczej wymieniłem wady. Jednak skoro już taką posiada to nie ma co kombinować, powinna znośnie/akceptowalnie wstawać.
No i po co? Gt35 z ar .82 jest stworzona dla tego motoru. W każdym przypadku włożył bym tez śruby ARP w korbę. Nie jest to duży koszt a eliminuje najsłabszy element -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Super ![]() ![]() ![]() Bzdury z tą głowicą ![]() Co do pasowania tłoków, wystarczy zerknąć w serwisówke ![]() Mateo 750pln są tego Cometica ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 December 2015 ![]() |
Po dłuższym okresie prace dobiegły końca ( poza kolejnym strojeniem ) . Dzięki waszym podpowiedziom za pracę silnika odpowiada EMU
![]() ![]() Oto fotki projektu na dzień dzisiejszy : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Ładnie pod maską
![]() -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 December 2015 ![]() |
Nawiew na filtr jest prosto z wlotów na masce ale jaka temperatura po mieście nawet nie miałem jeszcze okazji sprawdzić
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ja nie mam i nie odczuwam żadnych negatywnych skutków. A na kuciźnie przelatałem już z 20k km i silnik ma się bardzo dobrze. Olej przez dużą chłodnicę mam momentami niedogrzany. Na Twoim miejscu pieniądze zaoszczedzone na natryskach wydał bym na sprężynki i wałki. Bez nich ciężko będzie zaatakować ładne 650KM. Kolektor dolotowy też rozumiem że zmienisz ? Cieszę się że nawróciłeś się na głowę VVTi
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
żal do tego silnika zakładać tłoki 8.3:1 - zdecydowanie lepiej 9:1 i do tego wałki.
Chcesz pogadać o 2JZ zwykłych i na strokerach 3.4 to zapytaj KMS - https://www.facebook.com/KMSengineperformance/ to np. od nich: ![]() takie tłoki są na 9:1 i mają duże kieszenie zaworowe, dzięki czemu nie ma problemów z kontaktem z zaworami, nawet większymi, przy sportowych wałkach. ![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Tak jak pisze Kidzio. Tez mam 9:1 i nie dał bym mniej. Przy obecnych benzynach na stacji to żaden problem
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 03:37 |