Witam. Od dwóch lat jeżdżę e36 z wolnossącym 2jz od supry i jak to zwykle bywa zabrakło mocy.Cel to ok 500~550km. Mój obecny zasób części wygląda następująco :
- 2 tarczowe sprzęgło 1000nm 1000km K64
- Skrzynia zf bmw 328 z e36
- Pompa paliwa 044 ( jak trzeba dokupić drugą to nie ma problemu)
- wtryski siemens deka 850cc
- turbo GT45 z kolektorm
- wastegate 60mm hks
- 2 metalowe uszczelki 1,25mm (odprężam pod stopień gte 8,5.1 )
- MAC boost controll
- 4 barowy MAP
- Bosch LSU 4.9
- Interooler do 800km
- kolektor ssący będzie prawdopodobnie custom...( jeszcze nie posiadam )
Do tego wtyczki,jakieś drobiazgi itp.Wiem że trzeba będzie jeszcze trochę dokupić ale to na luźno.
Wszystko jest ok ale mam problem z zapłonem-rozdzielacz...Wyczytałem i widziałem jak w EN latają na nich supry do 600 km wspomagane " HKS TWIN POWER DLI " Myślałem stroić to DET3 ale NIGDZIE nie wyczytałem na ten temat nic sensownego co pokierowało by mnie w stronę jego zakupu z moim ECU Jak myślicie DET3 ogarnął by mi tego kompa z rozdzielaczem wspomaganym DLI ? Wiem że lepiej jest wrzucić EMU ale koszta w tedy rosną diametralnie .