F1 sezon 2020 i 2021 |
F1 sezon 2020 i 2021 |
Tue, 16 Apr 2019 - 12:34
Post
#1061
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin |
już od dawna nie można zostawiać kierowców samych sobie. Znaczy inaczej - jak się ich zostawi samych sobie, to my, kibice jesteśmy mega zadowoleni, bo w końcu coś się dzieje na torze, mamy walkę, różne wyniki. Natomiast z punktu widzenia zespołu, ta walka to zniszczone opony, zniszczone tempo, ponadnormatywnie zużyte silniki. Same straty. Dlatego od bardzo dawna jestem za całkowitym wyłączeniem jakiejkolwiek komunikacji z boksem (poza flagami, światłami i tablicami ze stratą/przewagą, ilością okrążeń). W końcu to kierowca podejmowałby decyzję, czy wyprzedzać kolegę, czy nie. A tak, mamy patologię, że kierowca pyta się kierownictwa, czy może wyprzedzić swojego rywala. To kierowca decydowałby, kiedy mu się zużyły opony, kiedy je wymienić, czy może zostać jeszcze na torze. W tej chwili, inżynierowie przez radio mówią kierowcom, jakie guziki i kiedy ma wciskać, natomiast same wyścigi w zdecydowanej większości przypominają procesje, ściśle kontrolowaną przez jajogłowych przed komputerami. A kierowcy są od wykonywania poleceń kierownictwa I w tym momencie Robert bylby w pierwszej 5ce nawet w Wiliamsie Tez bym chciał zeby tak wyglądała F1 -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 16 Apr 2019 - 12:34
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 17 Apr 2019 - 07:55
Post
#1062
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica |
Tylko, jak ferrari zaczęło mieszać, Vettel był za Leclerkiem, a Leclerc nie miał za sobą Verstapena, więc to studzenie, naciskanie na Vettela etc. Ferrari samo sobie zrobiło. W Mercedesie skrzydłowym zostaje ten, kto akurat jest z tyłu. W Ferrari - nie. Strategia Ferrari nic nie dała in plus, bo Vettel zyskał jedno oczko, a Leclerk stracił 2. Gdyby zostawić ich samym sobie, to mogliby się pozabijać, ale mogliby też przywieźć 3-4. Dokładnie tak. Mercedes dopiero kiedy walka o tytuł wkracza a decydującą fazę i każde małe punkty mają znaczenie zaczyna stosować TO. Na tym etapie to nie ma sensu, tym bardziej że Ferrari straciło punkty jako konstruktor. Bezsens całkowity, nadal nie ma tam jasnego planu, który widać że ma i konsekwentnie realizuje Mercedes. Nawet Red Bull stawiający na Ver pozwalał ścigać się Riccardo i nic na tym nie stracili - Max poszedł po rozum i nauczył się panować nad emocjami. Poza tym zdrowa rywalizacja (kto szybszy ten pierwszy) buduje zdrową relację w zespole. Ustawianie na początku Lec jako wolniejszego i tak nie pomoże Vet być szybszym, a tylko buduje zbędne napięcie między kierowcami. W sumie to tym lepiej dla widowiska -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Fri, 10 May 2019 - 21:40
Post
#1063
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
jednak pare razy jest wspomniany Williams
https://wtf1.com/post/m8ek7or/?fbclid=IwAR3...SOhA8vAc8I74YOw -------------------- |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 11:15
Post
#1064
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Jeśli GP Barcelony ma być odniesieniem do reszty sezonu, to w zasadzie nie ma o czym rozmawiać. Mercedes jeździ w zupełnie innej lidze. 5-ty wyścig, a ci mają więcej punktów niż Ferrari i Red Bull razem wzięci.
Podobnie z Williamsem - strata do najsłabszych zespołów tylko się powiększa. Pewną jaskółką jest strata tylko 0,4 sekundy Russela do Giovinazziego w kwalifikacjach, ale już wyścig był po prostu bezlitosny. Gdyby nie Safety Car, mogłoby się skończyć na 3 kółkach straty... Kubicę żal oglądać... może nie tyle jego, bo ja co rusz chętnie wypatruję jego czerwonego kasku podczas startu, czy dublowania - po prostu żal patrzeć na układ tabeli i nieustanny napis KUB na dole z absurdalnie wielką stratą do następnego zawodnika. Fajnie, że wrócił do F1, ale wszyscy mieliśmy nadzieję na powrót do ścigania, a nie jeżdżenia po torze... Warto jednak dalej kciuki, bo Kubica zaskoczył nas samym powrotem. Sam wyścig nudny jak flaki z olejem, komentarz Borowczyka jeszcze nudniejszy (lepiej się słucha już TVP Sportu). Generalnie nudy, zwłaszcza, gdy się porówna to do wyścigów F2 - ten sam tor, a akcji bardzo dużo. A, jeszcze słowo o Ferrari - oni naprawdę robią wszystko, żeby Leclerc lądował za Vettelem. Ta strategia z oponami twardymi to były żarty. Uratował ich Safety Car... I o Grosjeanie - jak można 3 razy przestrzelić 1-szy zakręt podczas walki z innymi kierowcami i nie dostać kary? Bo mijał słupek bezpiecznego włączania się na tor? Dla mnie to wypaczenie idei ścigania, gdy ktoś przed tobą nie potrafi uczciwie dohamować, ścina zakręt i finalnie wciąż jedzie przed tobą. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 12:10
Post
#1065
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
Kierowcy Haas'a to jest jakiś cyrk. ("kmioty i pajace"- cytat z serialu F1 )
|
|
|
Mon, 13 May 2019 - 12:18
Post
#1066
|
|
Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
Jeśli GP Barcelony ma być odniesieniem do reszty sezonu, to w zasadzie nie ma o czym rozmawiać. Mercedes jeździ w zupełnie innej lidze. 5-ty wyścig, a ci mają więcej punktów niż Ferrari i Red Bull razem wzięci. +1 Podobnie z Williamsem - strata do najsłabszych zespołów tylko się powiększa. Pewną jaskółką jest strata tylko 0,4 sekundy Russela do Giovinazziego w kwalifikacjach, ale już wyścig był po prostu bezlitosny. Gdyby nie Safety Car, mogłoby się skończyć na 3 kółkach straty... Kubicę żal oglądać... może nie tyle jego, bo ja co rusz chętnie wypatruję jego czerwonego kasku podczas startu, czy dublowania - po prostu żal patrzeć na układ tabeli i nieustanny napis KUB na dole z absurdalnie wielką stratą do następnego zawodnika. Fajnie, że wrócił do F1, ale wszyscy mieliśmy nadzieję na powrót do ścigania, a nie jeżdżenia po torze... Warto jednak dalej kciuki, bo Kubica zaskoczył nas samym powrotem. +1 Sam wyścig nudny jak flaki z olejem, komentarz Borowczyka jeszcze nudniejszy (lepiej się słucha już TVP Sportu). Generalnie nudy, zwłaszcza, gdy się porówna to do wyścigów F2 - ten sam tor, a akcji bardzo dużo. +1 A, jeszcze słowo o Ferrari - oni naprawdę robią wszystko, żeby Leclerc lądował za Vettelem. Ta strategia z oponami twardymi to były żarty. Uratował ich Safety Car... +1 I o Grosjeanie - jak można 3 razy przestrzelić 1-szy zakręt podczas walki z innymi kierowcami i nie dostać kary? Bo mijał słupek bezpiecznego włączania się na tor? Dla mnie to wypaczenie idei ścigania, gdy ktoś przed tobą nie potrafi uczciwie dohamować, ścina zakręt i finalnie wciąż jedzie przed tobą. +1 Czyli w sumie recenzja wczorajszego wyścigu na 5. |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 14:09
Post
#1067
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Grosejan mijał regulaminowo słupek ale trzeba go bronic bo był wypychany i nie miał wyjscia
Ferrari tak pomaga Leclerkowi jak Williams Kubicy NIe zgodzę się co do Borówy, zdecydowanie duet Borowczyk Sokól daje rade i lepiej sie tego łsucha niz poprzednio na E11 - to był dobry ruch i wielu kibiców pozytywnie to ocenia -------------------- |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 15:25
Post
#1068
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec |
Gdy usłyszałem "jak myślisz Mikołaj" to przecież łza w oku, sam Sokół też odżył, komentarz jest idealny i nic bym nie zmienił, a jak ktoś chce wiedziec co się dzieje na torze, to już wszyscy mamy smartfony i można sobie livetiming odpalić, co zresztą i tak polecam bo bez tego można usnąć,
wyścig taki, że były 3 jakiekolwiek akcje |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 15:39
Post
#1069
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 April 2004 |
Zastanawia mnie czemu Rob w czasie neutralizacji dostał opony pośrednie a nie miękkie? Nie miał już?
-------------------- Model X/Evo5/JCW
|
|
|
Mon, 13 May 2019 - 17:41
Post
#1070
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
taką samą strategię dostał RUS
rzeczywiscie dziwne bo mieli jeszcze miekkie dostępne , ale to jest Williams mają swoje przemyslenia założyli im miekkie na drugie poł wyscigu czyli 32 kółka przejechali na nich 12 okrążeń i potem widocznie stwierdzili na nawet na nastepnym komplecie miekkich nie zrobią 21 kółek do konca tu masz startegie -------------------- |
|
|
Mon, 13 May 2019 - 18:24
Post
#1071
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
taką samą strategię dostał RUS rzeczywiscie dziwne bo mieli jeszcze miekkie dostępne , ale to jest Williams mają swoje przemyslenia założyli im miekkie na drugie poł wyscigu czyli 32 kółka przejechali na nich 12 okrążeń i potem widocznie stwierdzili na nawet na nastepnym komplecie miekkich nie zrobią 21 kółek do konca To morony - chcieli przejechać 32 kółka na miękkich a potem (SC) stwierdzili że jednak nawet 21 kółek nie dadzą rady na miękkich? Ferrari jak Williams -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Mon, 13 May 2019 - 18:27
Post
#1072
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
Jak to ktoś gdzieś powiedział , że za dużo jest włochów w ferrari .
|
|
|
Fri, 17 May 2019 - 10:53
Post
#1073
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
Najlepsze jest to, że Ferrari miało w tym sezonie już 2 razy szybszy bolid od Merca ale nie potrafili tego wykorzystać. I znamienne jest to, że dwa razy tym, który miał to wykorzystać był nie Vettel a Leclerc - raz zawiodło auta a raz sam popełnił błąd + nietrafiona strategia w wyścigu. Czas Vettela w Ferrari moim zdaniem zaczyna mijać. Ich bałagan to jedno ale ostatnie 2 lata to nie tylko problemy zespołu. Moim zdaniem Ferrari postawiło na niewłaściwego lidera. Vettel jest zdolny do wygrywania tytułów ale musi mieć bolid lepszy niż konkurencja a nie mniej więcej taki sam. Jak jest na styku to Niemiec się gubi. Hamilton też oazą spokoju nie jest ale jak tzreba to się spina i wyciska maximum a Sebek nie potrafi jeździć na granicy bez popełniania błędów. W RBR maił taki margines, ze nie musiał zbyt często zbliżać się do granicy a niestety w Ferrari jeśli chce pokonać Hamiltona i mercedesa to musi dawać z siebie max. Obstawiam, ze jeszcze w tym sezonie nastąpi zmiana priorytetów w Ferrari jeśli chodzi o kierowców.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Sun, 19 May 2019 - 16:34
Post
#1074
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
Sprawdziłem sobie wymiary bolidów F1 i jestem nieco przerażony:
Szerokość 2,0 m (tu akurat OK, chociaż poprzednia regulacja pozwalała na 1,8m - chyba jednak fajnie byłoby wrócić do węższych) Długość 5,6-5,7 m (prawie 6 metrów - jak europejskie dostawczaki czy większe pickupy z USA!) Rozstaw osi 3,6-3,7 m Jakoś wydawało mi się że bolidy mają 5m -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Tue, 21 May 2019 - 06:45
Post
#1075
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
Niki'emu się zmarło...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Tue, 21 May 2019 - 06:53
Post
#1076
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 |
Bardzo smutna wiadomość niby XXI wiek a wciąż powikłania pogrypowe sprawiają problemy najlepszym...
|
|
|
Tue, 21 May 2019 - 17:05
Post
#1077
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
-------------------- |
|
|
Fri, 24 May 2019 - 18:39
Post
#1078
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu |
https://www.instagram.com/p/Bx0J12yIhcz/?ig...d=1l1jwck73o4lp
Merc ma aktywne zawieszenie, w ciaśniejszych zakrętach zmienia wysokość. W 2019 ograniczono areo to poszukali opcji zwiększenia przyczepności mechanicznej. edit: Grande strategia |
|
|
Sat, 25 May 2019 - 18:42
Post
#1079
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
co oni zrobili Leclercowi?!?
jeżeli to miało być elementem team orders to żenada roku...w swoim domowym wyscigu chłopak wystartuje z 16 pozycjinie puścili go na 2 raz w Q1?? oglądałem kątem oka wiec nie jestem pewien...ale ponoć mysleli, że się załapią do Q2, dobre tlumaczenie :| -------------------- V8
|
|
|
Sun, 26 May 2019 - 11:20
Post
#1080
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
Pytanko - dlaczego nikt inny takiego zawieszenia nie ma skoro daje ono Mercowi przewagę w wolnych zakrętach (ponad 10% szybsi w wolnych zakrętach)?
https://www.instagram.com/p/Bx0J12yIhcz/?fb...cvwA_r7KQwd7PUU -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:55 |