![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Korba spoko daje rade do 320 - 330 KM, istotny jest przebieg momentu i uzytkowania silnika. Zapomniales o remoncie glowy, sprzegle i paru innych pierdach.
Jakie odprężenie? ![]() Skoro brakuje budżetu to hybryda i 300 z kawalkiem. Ori Garrett daje fajnego kopa, chociaż irytuje do 3500rpm. Ale jest trwały. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Tue, 02 June 2009 ![]() |
Kup jakąś dobrą hybryde , bedzie moc na górze i na dole.Dwa że mniej przeróbek czyli kosztów które powinieneś przeznaczyć na ewentualny remont głowicy lub innych podzespołów. Jak kupisz jakąś dużą lochę to pózniej kloł bedziesz że słabo wstaje.Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 December 2017 Skąd: Siedlce ![]() |
Witam, planuje na wiosnę troszke zwiększyć moc. aktualnie 250KM/360NM, zrobiony wydech 3 cale na 1 tlumiku, fmic, tip, wtryski 380cc turbo k04 swice ngk pfr7q, w planach cewki tfsi, wtryski 550cc, i pytanie tutaj jakie turbo wsadzic ??? licze na 320KM na seryjnych korbach, wiem ze powinny dać rade. z tym że chodzi mi po głowie Lunch control. i pytanie czy dla seryjnych korbowodów nie bedzie to zaduże obciązenie?? napęd quattro. a i czy konieczne jest załozenie mafa 3' czy moze zostac seria ?? mam na sprzedaż td04 hybrydę |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 04 January 2023 ![]() |
słyszałem że bez dużych komplikacji można wsadzić turbo od 2.0 fsi np. z golfa v i ponad 300, ktoś potwierdzi?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 18:38 |