![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Kolega kupił, chwilę jeździłem ale nie na tyle żeby się podejmować kompetentnej oceny. Zbiera się przyjemnie, ale to tylko dupohamownia. Dla mnie trochę betonowy zawias przez co na warszawskich dziurach jak piłeczka pingpongowa i tu na pewno taki Golf GTi ma przewagę jako daily.
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Problemem jest też mały potencjał na tuning. Seryjne turbo to 300 koni i koniec. W golfie gti nawet zwykłym is20 na boltonach 350-360. Tcr z is38 400+...
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 ![]() |
tu jest całkiem fajne porównanie:
https://www.youtube.com/watch?v=H0sOdSDj-fk Na 100% ludzie mają większa wiedzę niż kickstery, zachary i inne "ziomki poziomki". -------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 05 July 2017 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Sikor#44 - Trener motocyklowy
_https://www.facebook.com/Sikor44/ _https://www.instagram.com/sikor44 |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
User Dołączył: Mon, 30 March 2009 Skąd: Kwidzyn ![]() |
tu jest całkiem fajne porównanie: https://www.youtube.com/watch?v=H0sOdSDj-fk Na 100% ludzie mają większa wiedzę niż kickstery, zachary i inne "ziomki poziomki". bo są z zagranicy czy jak ? skad taki wniosek ? https://youtu.be/mPT3q9aigd8 |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Naprawdę jedyna różnica jaką widzisz pomiędzy testem RSR a tym czymś, co wkleiłeś, to to, że jedno jest zagraniczne, a drugie polskie?
Jakie wnioski wyciągasz z filmu, gdzie pan w bawełnianym dresie popierdział wydechem i urągał na wycieraczki? Nie sądzisz, że z testu RSR można wyciągnąć jednak odrobinę więcej wiedzy? |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
User Dołączył: Mon, 30 March 2009 Skąd: Kwidzyn ![]() |
ten Pan co popierdział wydechem skupił się na całokształcie auta - materiałach itp. a tamte 5min. no cóż mnie nie robią, ale to tylko moje zdanie. Ja nie dowiedziałem się nieczego więcej z tego anglojęzycznego nagrania a Ty ? Podasz przykład ?
Tak btw. ciekawostka, że i30n nie ma mechanicznej szpery a i tak wg. opinii daje radę. |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
ten Pan co popierdział wydechem skupił się na całokształcie auta - materiałach itp. a tamte 5min. no cóż mnie nie robią, ale to tylko moje zdanie. Ja nie dowiedziałem się nieczego więcej z tego anglojęzycznego nagrania a Ty ? Podasz przykład ? Tak btw. ciekawostka, że i30n nie ma mechanicznej szpery a i tak wg. opinii daje radę. Ma mechaniczna szpere, sterowana elektronicznie. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Byłem dzisiaj przejechać się I30N i stwierdzam że totalnie nie jest to auto dla mnie. Szukałem szybkiego dupowozu do miasta i stanęło na GTI TCR.
I30N to auto w 100% na tor, promień skrętu to jakaś kpina, zawias w trybie miękkim dalej jest bardzo twardy, brak trakcji na pierwszych 2 biegach, plastiki słabej jakości, mało miejsca, design kokpitu średni, słabe audio pod względem jakości dźwięku. Dodatkowo mega drogi leasing biorąc pod uwage ich finansowanie (a takie trzeba wybrać żeby załapać się na duży rabat). Na plus: - cena, 140k brutto w full opcji - auta dostępne już od kwietnia na stocku - dobry układ kierowniczy - wydech - automatyczny międzygaz Generalnie jeśli ktoś szuka auta do miasta + okazjonalne wypady na tor to I30N odradzam. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Byłem dzisiaj przejechać się I30N i stwierdzam że totalnie nie jest to auto dla mnie. Szukałem szybkiego dupowozu do miasta i stanęło na GTI TCR. I30N to auto w 100% na tor, promień skrętu to jakaś kpina, zawias w trybie miękkim dalej jest bardzo twardy, brak trakcji na pierwszych 2 biegach, plastiki słabej jakości, mało miejsca, design kokpitu średni, słabe audio pod względem jakości dźwięku. Dodatkowo mega drogi leasing biorąc pod uwage ich finansowanie (a takie trzeba wybrać żeby załapać się na duży rabat). Na plus: - cena, 140k brutto w full opcji - auta dostępne już od kwietnia na stocku - dobry układ kierowniczy - wydech - automatyczny międzygaz Generalnie jeśli ktoś szuka auta do miasta + okazjonalne wypady na tor to I30N odradzam. Rozważ wstrzymanie się z decyzją z tydzień. Niebawem spodziewam się mega oferty na s3. Nie wiem tylko jak bardzo zależy Ci na „wypasie”. Ja uważam, że w samochodzie typu hh to drugorzędna sprawa i liczy się technologia. Nie widzę jednak ośki plus manuala jako daily. Kupowanie takiej specki z jakimś mega wypasem uważam za niekonsekwentną speckę. Ps. Jeśli handlowiec uzależnia rabat od finansowania to na 93% w innym salonie dostaniesz tą niższa cenę wybierając swój leasing. Jeśli szukasz porady przy zakupie samochodu to dzwon smialo - służę radą i pomocą. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Rozważ wstrzymanie się z decyzją z tydzień. Niebawem spodziewam się mega oferty na s3. Nie wiem tylko jak bardzo zależy Ci na „wypasie”. Ja uważam, że w samochodzie typu hh to drugorzędna sprawa i liczy się technologia. Nie widzę jednak ośki plus manuala jako daily. Szukam taniego, małego, szybkiego daily do miasta i okazjonalnie na trasy po 50-200km, bo na długie dystanse mam inne auto. Czytaj do końca co pisałem. Byłem dzisiaj przejechać się I30N i stwierdzam że totalnie nie jest to auto dla mnie. Szukałem szybkiego dupowozu do miasta i stanęło na GTI TCR. I30N to auto w 100% na tor, promień skrętu to jakaś kpina, zawias w trybie miękkim dalej jest bardzo twardy, brak trakcji na pierwszych 2 biegach, plastiki słabej jakości, mało miejsca, (...) Generalnie jeśli ktoś szuka auta do miasta + okazjonalne wypady na tor to I30N odradzam. Kupowanie takiej specki z jakimś mega wypasem uważam za niekonsekwentną speckę. Próbowałeś konfigurować I30N? Tam praktycznie nie ma żadnego wyboru, wybór ogranicza się to jednej z dwóch wersji i nie za bardzo jest tam co dobierać bo już w standardzie mają max wyposażenie. Ps. Jeśli handlowiec uzależnia rabat od finansowania to na 93% w innym salonie dostaniesz tą niższa cenę wybierając swój leasing. Uwierz że sprawdziłem to bardzo dokładnie, część dowodów poniżej: ![]() Volkswagen proponuje przy swoim finansowaniu i max rabatach leasing 100,98% na 3 lata (4 lata - 103%, 5 lat - 105%). Mówiąc max rabaty mam na myśli na prawdę maksymalny rabat jaki może zaproponować handlowiec i przy okazji nie wylecieć z roboty bo wiem z bardzo dobrych źródeł jakie możliwości i ograniczenia mają (w tym salonie w którym będę składał zamówienie i który był najtańszy) w zależności od klienta oraz rodzaju finansowania. Kiedyś rozmawialiśmy, ale sorry. Po prostu nie wierzę w ceny M240i dobrze wyposażonego za mniej niż 180-200k przy katalogowej 260-270k PLN (ceny brutto). A po tej ofercie najmu z getinu który proponowałeś na BK to już totalnie skreśliłem Twoje usługi. Jeśli ktoś brał od Ciebie auto, oddał / wykupił i nie było problemów to niech się gdzieś pochwali. Będziesz miał podkładkę dla takich niedowiarków jak ja. Bo jak na razie na temat "super okazjonalnie tanich najmów" słyszałem same złe rzeczy, typu faktura na 50k PLN za "ponadnormatywne zużycie". Oferta najmu z BK w Getinie... ![]() -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
No, to jest moja oferta ze złotych czasów Getina z paździenika 2018. Getin zdążył od tego czasu się położyć i wstać. Teraz ofertę mają słabą. Jedyny model którego nie podtrzymali do momentu wydania to 4 GC- RVka rozjechała się o 40k. W sumie moja wina że nie wydawałem tego modelu od reki- dało się a ja czekałem z fakturowaniem przez dilera bo wątpiłem w ich stabilność.
Samochody są kompletnie gołe stąd te ceny. Klientów, którzy zdecydowali się na te oferty przekierowałem w grudniu do innych CFM wiedząc, że Getin się wysypał. Okazało się, że na wyrost bo getin realizuje umowy zawarte w październiku. Ale nie zmienia to faktu - nie będąc pewnym getina, klienci mieli decycję finansową gdzie indziej, w podobnej kasie jako zabezpieczenie. Zamknąłem i wydałem wszystkie dille spisane tą tabelką. Co się natrudziłem przy tym to moje. Tu masz przewodnik zwrotu - każdemu klientowi służę radą przy zwrocie samochodu- odebrałem ponad 500 samochodów z transportu z fabryki, wiem jak znaleźć uszkodzenia na samochodzie - uczulam, żeby szkody zgłaszać z polisy, prowadzę krok po kroku jak zwracać, mimo, że to kompletnie nie moja robota. https://pzwlp.pl/pzwlp/przewodniki-zwrotu-pojazdow-pzwlp niczym nie różni się procedura zwrotu między np.VWFS /a np. Athlon czy GETIN. Zaskoczę Cię, ale jak samochód jest mocno uszkodzony i koszty muszą być naliczone to leasing/CFM sam stara się nakłonić klienta do zgłoszenia szkody z polisy OC/AC. Nikt nie chce sobie psuć opinii na rynku i ściągać z klienta kasy jak może to zapłacić ubezpieczalnia. Ps. gratuluję zawracania głowy około 70 osobom aby otrzymać tą samą ofertę finansowania.. Między innymi dlatego odszedłem z pracy w VAGU. Każdego Twojego maila salon musi obrobić w max 24 h zgodnie ze skryptem, żeby nie stracić bonusa. Bonus mailowy to do 0.5% wartości kwartalnego obrotu - salony żyją z bonusa. Przy tej ilości maili to jakieś hmmm? minimalnie 70 roboczogodzin? Żeby dostać tą samą ofertę leasingu. PS2. Uwaga odnoście manuala bierze się z opinii mojego kumpla, który odebrał niedawno m2 na kiju i... pluje sobie w brodę. kompletnie bez sensu zarówno na odcinek 10km w mieście jak i 1000km w trasie Staram Ci się doradzić rozsądnie. Nie mam żadnego biznesu w tym, żebyś miał lepisze auto niż golf fwd na kiju za 140k. chcesz takie auto- kup sobie. Ale to kompletnie bez sensu na dd. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
Rzeczywiście bardzo nieeleganckie zachowanie klienta, nie zapoznał się z opresyjnymi warunkami pracy panującymi u niemieckiego sprzedawcy i wykazał zerową wrażliwość w stosunku do handlowców, którzy jak wiadomo zawsze dają każdemu najlepszą możliwą ofertę zgodna z cennikiem i nigdy nie próbują niczego wcisnąć nieświadomemu kupującemu.
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Co do oferty finansowania VW, moze i wyslal fefnascie maili, a w nich taka sama odpowiedz, ale w jednym jedynym mogla byc inna. Nie wiem na jakiej zasadzie dzialaja sprzedawcy, oprocz tego, ze sprzedawca to sprzedawca...Z jednego miejsca dostalem 4% rabatu a z drugiego 6.5% wiec ktos chcial mnie przyciac najwyrazniej bo rozumiem, ze powinienem otrzymac jednakowa wycene.
Co do skrzyni manualnej, to jest kwestia indywidualna, no i badz co badz trzeba doplacic wiecej za automat. Niby rata niewiele wieksza, ale przeciez to nie bylo za darmo? -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Ja dostałem na vw 10% z haczykiem, po ostrych dyskusjach, w salonie audi 14% po 2 min rozmowie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
No, to jest moja oferta ze złotych czasów Getina z paździenika 2018. Getin zdążył od tego czasu się położyć i wstać. A ile osób korzystających z tej oferty zwróciło już auta? I jakie fakturki dostali? Samochody są kompletnie gołe stąd te ceny. Co innego wtedy chyba mówiłeś, ale nie mam screenów więc nie udowodnię tego. Fakt, że taki zakup flotowy na 50 sztuk może dać spory rabat ale bez przesady. Tu masz przewodnik zwrotu - każdemu klientowi służę radą przy zwrocie samochodu- odebrałem ponad 500 samochodów z transportu z fabryki, wiem jak znaleźć uszkodzenia na samochodzie - uczulam, żeby szkody zgłaszać z polisy, prowadzę krok po kroku jak zwracać, mimo, że to kompletnie nie moja robota. <a href="https://pzwlp.pl/pzwlp/przewodniki-zwrotu-pojazdow-pzwlp" target="_blank">https://pzwlp.pl/pzwlp/przewodniki-zwrotu-pojazdow-pzwlp</a> niczym nie różni się procedura zwrotu między np.VWFS /a np. Athlon czy GETIN. Zaskoczę Cię, ale jak samochód jest mocno uszkodzony i koszty muszą być naliczone to leasing/CFM sam stara się nakłonić klienta do zgłoszenia szkody z polisy OC/AC. Nikt nie chce sobie psuć opinii na rynku i ściągać z klienta kasy jak może to zapłacić ubezpieczalnia. Rozmawiamy cały czas o dziwnie tanich ofertach najmu długoterminowego. Jest wiele firm oferujących takie usługi na rynku, ale te stawki które ty proponowałeś z getina były niewyobrażalnie tanie. Nawet tutaj na RF ktoś pisał o Fordzie Focusie za ok. 700PLN miesiecznie i fakturze na 20-30k przy zwrocie. Ps. gratuluję zawracania głowy około 70 osobom aby otrzymać tą samą ofertę finansowania.. Między innymi dlatego odszedłem z pracy w VAGU. Każdego Twojego maila salon musi obrobić w max 24 h zgodnie ze skryptem, żeby nie stracić bonusa. Bonus mailowy to do 0.5% wartości kwartalnego obrotu - salony żyją z bonusa. Przy tej ilości maili to jakieś hmmm? minimalnie 70 roboczogodzin? Żeby dostać tą samą ofertę leasingu. Przepraszam ale od czego oni tam są? Od odpowiadania na pytania klienta oraz namawiania go na zakup auta, czy od siedzenia na dupie i sprzedawania aut jak ziemniaków w biedronce? Czyt. masowo i bez większego wysiłku. Żadna z tych osób nie dostała zapytania o ofertę finansowania / leasingu. Głównym pytaniem była cena konkretnie skonfigurowanego auta oraz ceny wymiany oleju w ASO poza pakietem serwisowym. Warto było, bo dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy zarówno od strony technicznej jak i finansowej. Wiesz że wymiana oleju może kosztować w ASO 350, 500 a nawet 750PLN w zależności od lokalizacji? Ceny aut też potrafiły dosyć mocno się różnić. PS2. Uwaga odnoście manuala bierze się z opinii mojego kumpla, który odebrał niedawno m2 na kiju i... pluje sobie w brodę. kompletnie bez sensu zarówno na odcinek 10km w mieście jak i 1000km w trasie Staram Ci się doradzić rozsądnie. Nie mam żadnego biznesu w tym, żebyś miał lepisze auto niż golf fwd na kiju za 140k. chcesz takie auto- kup sobie. Ale to kompletnie bez sensu na dd. Nie rozumiem skąd teraz wytrzasnąłeś tego golfa w manualu, przecież nawet nie ma takiego auta w ofercie. Co do skrzyni manualnej, to jest kwestia indywidualna, no i badz co badz trzeba doplacic wiecej za automat. Niby rata niewiele wieksza, ale przeciez to nie bylo za darmo? Znowu nie wiem skąd ta gadka o dopłacie za automat. I30N jest TYLKO w manualu, a TCR jest TYLKO z DSG. Innych konfiguracji nie ma ![]() Ja dostałem na vw 10% z haczykiem U mnie podobnie. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Znowu nie wiem skąd ta gadka o dopłacie za automat. I30N jest TYLKO w manualu, a TCR jest TYLKO z DSG. Innych konfiguracji nie ma ![]() A czy ja sie odnioslem do jakiegos konkretnego modelu? I to nie byla odpowiedz na Twoj post tylko Szybciutkiego, ktory namawia co jest wedlug niego lepsze. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Kupiłem auto dzięki @szybciutki i kilku moich znajomych też. Getin się wysypał wiec dostałem podobna ofertę z Athlonu. Mega profesjonalizm, responsywność i ogarnięcie, nawet nie wspominam o rabacie jaki dostałem bo nadal ciężko mi w niego uwierzyć. Golas nie golas, skóra jest, pakiet m jest, ledy i klima są, nie potrzebuje więcej.
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
Rozważ wstrzymanie się z decyzją z tydzień. Niebawem spodziewam się mega oferty na s3. hej, poproszę ofertę na pw jak będzie już oficjalna ![]() -------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:52 |