![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Chyba mówisz o jakimś innym aucie potwierdzam - F30 jest zaskakująco głośne przy wyższych prędkościach (miałem styczność z 320d/184).![]() Peugeot 508 nie wiem, ale bliźniaczy C5 jest również zaskakująco głośny przy wyższych prędkościach (mimo podwójnych szyb). Wynika to z prostego faktu - Francuzi robią auta dobre do prędkości 140-150kph, bo takie są u nich dozwolone. To, co dzieje się powyżej, specjalnie ich nie interesuje (zarówno trwałość, jak i komfort). Za to poniżej tych 150kph, ciężko z nimi konkurować w komforcie. Ale nie sądzę, by już leciwemu Peugotowi 508 2,2 dane było często jeździć z prędkościami +160kph, więc jeśli jedyną wadą jest podwyższona głośność przy wysokich prędkościach, to można uznać, że jest to wada nieistotna. Jeśli kobieta zaakceptuje gabaryty auta i potrafi jeździć takim klocem po parkingach pod marketem, to czemu nie. 508 to naprawdę dobre auto, po tylu latach na rynku, ciężko znaleźć jakieś słabe strony. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 25 January 2004 Skąd: Gdansk ![]() |
Stety/niestety wygrał Scenic 2.0 dci 150km - gdzie go podciągnąć o 20-25km? Jestem z Trójmiasta.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tune-Up.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
potwierdzam - F30 jest zaskakująco głośne przy wyższych prędkościach (miałem styczność z 320d/184). Peugeot 508 nie wiem, ale bliźniaczy C5 jest również zaskakująco głośny przy wyższych prędkościach (mimo podwójnych szyb). Wynika to z prostego faktu - Francuzi robią auta dobre do prędkości 140-150kph, bo takie są u nich dozwolone. To, co dzieje się powyżej, specjalnie ich nie interesuje (zarówno trwałość, jak i komfort). Za to poniżej tych 150kph, ciężko z nimi konkurować w komforcie. Ale nie sądzę, by już leciwemu Peugotowi 508 2,2 dane było często jeździć z prędkościami +160kph, więc jeśli jedyną wadą jest podwyższona głośność przy wysokich prędkościach, to można uznać, że jest to wada nieistotna. Jeśli kobieta zaakceptuje gabaryty auta i potrafi jeździć takim klocem po parkingach pod marketem, to czemu nie. 508 to naprawdę dobre auto, po tylu latach na rynku, ciężko znaleźć jakieś słabe strony. Rzeczywiscie cos w tym jest, podobne mialem wrazenia co do 508. Do 140-150 km/h całkiem cichy. Przy 170 km/h było już głosno. Podobnie z topowo wyposazonym 607 z topową benzyną. Do 150 km/h cisza jak makiem zasiał, auto cichsze w srodku niz A6c6 czy e60, rzeklbym ze nawet na poziomie A8. A przy 170 km/h i wiecej robi sie juz całkiem głosne... |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Wed, 25 June 2008 ![]() |
Rzeczywiscie cos w tym jest, podobne mialem wrazenia co do 508. Do 140-150 km/h całkiem cichy. Przy 170 km/h było już głosno. Pewnie miałeś otwarte okno Podobnie z topowo wyposazonym 607 z topową benzyną. Do 150 km/h cisza jak makiem zasiał, auto cichsze w srodku niz A6c6 czy e60, rzeklbym ze nawet na poziomie A8. A przy 170 km/h i wiecej robi sie juz całkiem głosne... ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Pewnie miałeś otwarte okno ![]() Ale się przyczepiłeś ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:50 |