Sat, 23 Dec 2017 - 22:13
Post
#1
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice |
noszę się z zamiarem nabycia doblo, najlepiej w wersji 2,0 ale o taką ciężko, chce też wersję 3 miejscową a taka konfiguracja jest ciężka do znalezienia
Dobrze że jestem cierpliwy, ale do rzeczy, silnik 1,6 jakoś mało mnie przekonuje, traktuje to jako ostateczność, pewnie świetnych parametrów nie uzyskam z tego silnika a spalanie zapewne jest na bardzo podobnym poziomie jak w wersji 2L A może się mylę, może jest opanowany jak 1,9 np AWX czy ASZ Co do wersji 2,0 jest dużo roboty zmian by podejść w okolice 200 KM ? O tej mocniejszej słyszałem tylko że coś jest nie tak z uszczelką lub smokiem, wersja 1,6 ma jakieś sekrety tego typu? Mam blisko siebie Cinka, dobrze znam Aliego, ale On raczej aut na F nie lubi Pozostaje kwestia wyboru silnika i drogi do uzyskania danej mocy |
|
|
|
![]() |
| Wspieraj forum |
Sat, 23 Dec 2017 - 22:13
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 14 Mar 2025 - 10:10
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
Napisz do rosomak , on miał takie doblo , co masz na początku nawet podane
|
|
|
|
Sun, 13 Apr 2025 - 16:10
Post
#22
|
|
|
User Dołączył: Tue, 08 March 2016 |
Witam. Trochę odświeżę temat. Posiadam od niedawna doblo z 2.0 135km. 2015r. turbo bez zmiennej geometrii sterowane tylko podcisnieniem które posiada luzy i pluje oliwą więc idzie do wymiany. https://www.turbosprezarki-nowe.pl/fiat/duc...0079j80000.html Czy jest turbo które można zainstalować bez rzeźby a będzie lepiej rokowało na przyszłość? IC który warto tam wsadzić? Nie planuje z tego robić "wyscigówki",auto jezdzi często po mieście więc lag jest mocno nie wskazany.. Poprostu do wymiany jest sprężarka więc pomyślałem by może założyć coś innego wraz z ic i to wystroić. Wystarczające będzie z 2.0 170km zrobisz na tym ponad 200. Jak coś to pisz bo mam jedną sztukę praktycznie nową. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:15 |