Shoutbox 0 nowych PW 


24 Stron V  « < 21 22 23 24 >  
Reply to this topicStart new topic
> S8 D2 Turbo totalnie amatorski projekt
nomaster
post Fri, 26 May 2023 - 09:06
Post #441


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Teraz za to pojawił się problem wypadania zapłonów. Max co mogę wepchać to 1,2 - 1,1b. Wystarczy, że przeładuje na wejściu np na 1,3b i już wypadanie zapłonu zostaje ze mną do końca przejazdu. Będę zmieniał cewki na TFSI, jakich numerów szukać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 May 2023 - 09:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin137
post Sat, 27 May 2023 - 17:27
Post #442


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





czerwonych smile.gif chyba że potrzebujesz krótkie to od 1.4sfi , spróbuj świeczki denso ik22ftt sklepane na 0.6


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawidooo
post Mon, 29 May 2023 - 17:06
Post #443


User
Dołączył: Wed, 15 April 2009
Skąd: Lublin





06E 905 115 E
one mają 18 cm długości i chyba są najdłuższe z aktywnych vw
inne mogą być za krótkie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Tue, 06 Jun 2023 - 16:14
Post #444


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Cewki zmienione. Jedna z lepszych decyzji. Teraz żałuję, że nie zrobiłem tego przy wymianie wiązki. Obecnie walczę z doładowaniem i przeładowywaniem na wejściu do 1,5b. Plan jest na stabilne 1.4b, może pod odcinką 1,6 chociaż nie wiem czy powoli nie zaczyna mnie blokować CR, zapłon środkiem przy 1,1b niestety już mam około 10 st, pod odcinką cały czas daję radę grubo lecieć ale dół już średnio. EGT za to zaskakująco niskie cały czas okolice 800st, turbiny jednak robią robotę, stosunek BP vs boost nieosiągalny dla chińczyków raczej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 06 Jun 2023 - 16:20
Post #445


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



lej wodę i problem zniknie


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Wed, 07 Jun 2023 - 09:42
Post #446


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Nie chcę kolejnych układów, zwyczajnie jak coś zacznie mnie blokować - odpuszczę. W sumie to chcę zejść 100-200 do równych 6s i dalej raczej nie będę kręcił mocy. Poszukam ewentualnie co można wywalić z samochodu żeby zbić trochę masę bo niestety ale waga piórkowa to to nie jest a fajnie by było jednak zejść chociaż te 100kg. Dodatkowo samochód teraz naprawdę fajnie jedzi, 1 bar 2500rpm także po mieście czy na co dzień mega przyjemnie się tym wozić mimo, że tą masę czuć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 07 Jun 2023 - 10:18
Post #447


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



cały czas masz ten układ sekwencyjnego turbo ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Wed, 07 Jun 2023 - 14:51
Post #448


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Tak, bez tego wstaje to w okolicach 4k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 07 Jun 2023 - 22:05
Post #449


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





no patrz, a podobno nie opłaca się dokładać do markowych sprężarek, bo podobne efekty niby wychodzą na chinolach biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Thu, 08 Jun 2023 - 14:02
Post #450


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Tak naprawdę to mam dane tylko z jednego typu sprężarek, może inne chinole radzą sobie lepiej. W moim przypadku przeżyłem szok i na pewno jeśli będę coś kiedyś turbić to na ori sprężarce. Chyba, że ktoś mi pokaże wykres bp vs boost z jakiegoś innego projektu. Czuć różnicę nawet przed wejściem doładowania, że silnik nie jest tak "zatkany" no i EGT mówi samo za siebie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 08 Jun 2023 - 19:56
Post #451


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CCC. Plus jak wyjdzie ta sama cyferka na koniec to jest tak samo dobre. Niby. No a jednak się okazuje, że nie do końca... A wykresu nie zobaczysz, nikt tego nie mierzy a w wielu krajach jak zarabiasz i kupujesz w innej walucie to aż tak to nie bije po oczach, siła nabywcza pieniądza robi swoje i ludzie pchają zwyczajnie "markowe" turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Mon, 25 Dec 2023 - 10:16
Post #452


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Już dość długo jeżdżę, nic nie grzebie i trochę mnie nosi. Wpadł mi absurdalny pomysł dołożyc jeszcze kompresor żeby doładować silnik od 1krpm do 2.5k. jest coś bardzo małego co by sobie poradziło? Z miejscem jest straszna bieda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 25 Dec 2023 - 20:39
Post #453


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(nomaster @ Mon, 25 Dec 2023 - 10:16) *
Już dość długo jeżdżę, nic nie grzebie i trochę mnie nosi. Wpadł mi absurdalny pomysł dołożyc jeszcze kompresor żeby doładować silnik od 1krpm do 2.5k. jest coś bardzo małego co by sobie poradziło? Z miejscem jest straszna bieda.

Poszukaj moze tych elektrycznych kompresorow , chyba w V8 tdi był.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Mon, 25 Dec 2023 - 21:49
Post #454


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





CYTAT(jackkpl @ Mon, 25 Dec 2023 - 20:39) *
Poszukaj moze tych elektrycznych kompresorow , chyba w V8 tdi był.

Wiadomo jak tym sterowac ? Kolega ma takie cos od Audi SQ7 4.0 tdi ktory chodzi na 48 volt ale nie wiemy jak tym sterowac i jak zasilic w te napiecie

Nie mow ze to tylko PWM

Zapomniany lezy na polce i czeka na lepsze czasy

Najlepiej chyba by bylo dac naped elektryczny wprost na wal


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Tue, 26 Dec 2023 - 15:13
Post #455


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Raczej preferuje napęd paskiem ze sprzęgłem, z racji obrotów jakie będzie mial kompresor powyżej 3k. Ale jeśli ktoś jest w stanie uruchomić taka elektryczna sprężarkę to oczywiście moge rozważyć ta opcje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 26 Dec 2023 - 16:17
Post #456


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





https://www.borgwarner.com/technologies/ele...ng-technologies
Sa nawet do 12v


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 26 Dec 2023 - 17:39
Post #457


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(nomaster @ Tue, 26 Dec 2023 - 15:13) *
Raczej preferuje napęd paskiem ze sprzęgłem, z racji obrotów jakie będzie mial kompresor powyżej 3k. Ale jeśli ktoś jest w stanie uruchomić taka elektryczna sprężarkę to oczywiście moge rozważyć ta opcje.

pasek ze sprzeglem? i co dalej, przepustnica omijajaca kompresor jak jest wylaczony?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Tue, 26 Dec 2023 - 22:23
Post #458


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





Preferuje zawory jednostronne nie wymagające sterowania. Mam już taki jeden i sprawdza sie idealnie. Blokuje cofanie się powietrza do drugiego turbo. Występuje w 3.0bitdi od audi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 27 Dec 2023 - 11:38
Post #459


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(nomaster @ Tue, 26 Dec 2023 - 22:23) *
Preferuje zawory jednostronne nie wymagające sterowania. Mam już taki jeden i sprawdza sie idealnie. Blokuje cofanie się powietrza do drugiego turbo. Występuje w 3.0bitdi od audi.

A pokaż jak to wygląda, jaka średnica?
Może kiedyś sam zrealizuje projekt for fun, tzn kompresor turbo. Z tym, że ja planowałem , zeby turbo dmuchało w kompresor, a ten robił dodatkowe 1.5 ciśnienie na wejściu. Czyli wszystko leci przez kompresor. Powinno to dawać bardzo niskie EGT , dobre wstawanie i szybką reakcję na gaz. Wystarczy, że turbo zrobi 0.7x do tego kompresor 0.5x i efekt masz około 1.55 bara na wyjściu kompresora, turbo do 0.7 wstanie z miejsca , na dodatek będzie napędzane spalinami z pojemności x 1.5 (bo kompresor ładuje swoje).


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nomaster
post Wed, 27 Dec 2023 - 14:14
Post #460


Forum Killer
Dołączył: Wed, 09 November 2016





https://allegro.pl/oferta/vw-059145901b-aud...LRoCq_8QAvD_BwE
wejście/wyjście około 55mm wewnątrz, sam grzybek jakieś 65mm. Wewnątrz jest oring więc zawór utrzymuje 100% szczelności. Ma taką budowę, że po otwarciu będzie stawiał znikomy opór. U mnie siedzi zaraz za wyjściem GTX2871r i wątpię że jakkolwiek blokuje przepływ. Działa to świetnie i nie wymaga sterowania no i jest proste jak cholera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

24 Stron V  « < 21 22 23 24 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 September 2025 - 22:56