![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Teraz za to pojawił się problem wypadania zapłonów. Max co mogę wepchać to 1,2 - 1,1b. Wystarczy, że przeładuje na wejściu np na 1,3b i już wypadanie zapłonu zostaje ze mną do końca przejazdu. Będę zmieniał cewki na TFSI, jakich numerów szukać?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
czerwonych
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 April 2009 Skąd: Lublin ![]() |
06E 905 115 E
one mają 18 cm długości i chyba są najdłuższe z aktywnych vw inne mogą być za krótkie |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Cewki zmienione. Jedna z lepszych decyzji. Teraz żałuję, że nie zrobiłem tego przy wymianie wiązki. Obecnie walczę z doładowaniem i przeładowywaniem na wejściu do 1,5b. Plan jest na stabilne 1.4b, może pod odcinką 1,6 chociaż nie wiem czy powoli nie zaczyna mnie blokować CR, zapłon środkiem przy 1,1b niestety już mam około 10 st, pod odcinką cały czas daję radę grubo lecieć ale dół już średnio. EGT za to zaskakująco niskie cały czas okolice 800st, turbiny jednak robią robotę, stosunek BP vs boost nieosiągalny dla chińczyków raczej.
|
|
|
![]()
Post
#445
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
lej wodę i problem zniknie
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Nie chcę kolejnych układów, zwyczajnie jak coś zacznie mnie blokować - odpuszczę. W sumie to chcę zejść 100-200 do równych 6s i dalej raczej nie będę kręcił mocy. Poszukam ewentualnie co można wywalić z samochodu żeby zbić trochę masę bo niestety ale waga piórkowa to to nie jest a fajnie by było jednak zejść chociaż te 100kg. Dodatkowo samochód teraz naprawdę fajnie jedzi, 1 bar 2500rpm także po mieście czy na co dzień mega przyjemnie się tym wozić mimo, że tą masę czuć.
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
cały czas masz ten układ sekwencyjnego turbo ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Tak, bez tego wstaje to w okolicach 4k.
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
no patrz, a podobno nie opłaca się dokładać do markowych sprężarek, bo podobne efekty niby wychodzą na chinolach
![]() |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Tak naprawdę to mam dane tylko z jednego typu sprężarek, może inne chinole radzą sobie lepiej. W moim przypadku przeżyłem szok i na pewno jeśli będę coś kiedyś turbić to na ori sprężarce. Chyba, że ktoś mi pokaże wykres bp vs boost z jakiegoś innego projektu. Czuć różnicę nawet przed wejściem doładowania, że silnik nie jest tak "zatkany" no i EGT mówi samo za siebie.
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
CCC. Plus jak wyjdzie ta sama cyferka na koniec to jest tak samo dobre. Niby. No a jednak się okazuje, że nie do końca... A wykresu nie zobaczysz, nikt tego nie mierzy a w wielu krajach jak zarabiasz i kupujesz w innej walucie to aż tak to nie bije po oczach, siła nabywcza pieniądza robi swoje i ludzie pchają zwyczajnie "markowe" turbo.
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Już dość długo jeżdżę, nic nie grzebie i trochę mnie nosi. Wpadł mi absurdalny pomysł dołożyc jeszcze kompresor żeby doładować silnik od 1krpm do 2.5k. jest coś bardzo małego co by sobie poradziło? Z miejscem jest straszna bieda.
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Już dość długo jeżdżę, nic nie grzebie i trochę mnie nosi. Wpadł mi absurdalny pomysł dołożyc jeszcze kompresor żeby doładować silnik od 1krpm do 2.5k. jest coś bardzo małego co by sobie poradziło? Z miejscem jest straszna bieda. Poszukaj moze tych elektrycznych kompresorow , chyba w V8 tdi był. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Poszukaj moze tych elektrycznych kompresorow , chyba w V8 tdi był. Wiadomo jak tym sterowac ? Kolega ma takie cos od Audi SQ7 4.0 tdi ktory chodzi na 48 volt ale nie wiemy jak tym sterowac i jak zasilic w te napiecie Nie mow ze to tylko PWM Zapomniany lezy na polce i czeka na lepsze czasy Najlepiej chyba by bylo dac naped elektryczny wprost na wal -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Raczej preferuje napęd paskiem ze sprzęgłem, z racji obrotów jakie będzie mial kompresor powyżej 3k. Ale jeśli ktoś jest w stanie uruchomić taka elektryczna sprężarkę to oczywiście moge rozważyć ta opcje.
|
|
|
![]()
Post
#456
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Raczej preferuje napęd paskiem ze sprzęgłem, z racji obrotów jakie będzie mial kompresor powyżej 3k. Ale jeśli ktoś jest w stanie uruchomić taka elektryczna sprężarkę to oczywiście moge rozważyć ta opcje. pasek ze sprzeglem? i co dalej, przepustnica omijajaca kompresor jak jest wylaczony? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Preferuje zawory jednostronne nie wymagające sterowania. Mam już taki jeden i sprawdza sie idealnie. Blokuje cofanie się powietrza do drugiego turbo. Występuje w 3.0bitdi od audi.
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Preferuje zawory jednostronne nie wymagające sterowania. Mam już taki jeden i sprawdza sie idealnie. Blokuje cofanie się powietrza do drugiego turbo. Występuje w 3.0bitdi od audi. A pokaż jak to wygląda, jaka średnica? Może kiedyś sam zrealizuje projekt for fun, tzn kompresor turbo. Z tym, że ja planowałem , zeby turbo dmuchało w kompresor, a ten robił dodatkowe 1.5 ciśnienie na wejściu. Czyli wszystko leci przez kompresor. Powinno to dawać bardzo niskie EGT , dobre wstawanie i szybką reakcję na gaz. Wystarczy, że turbo zrobi 0.7x do tego kompresor 0.5x i efekt masz około 1.55 bara na wyjściu kompresora, turbo do 0.7 wstanie z miejsca , na dodatek będzie napędzane spalinami z pojemności x 1.5 (bo kompresor ładuje swoje). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
https://allegro.pl/oferta/vw-059145901b-aud...LRoCq_8QAvD_BwE
wejście/wyjście około 55mm wewnątrz, sam grzybek jakieś 65mm. Wewnątrz jest oring więc zawór utrzymuje 100% szczelności. Ma taką budowę, że po otwarciu będzie stawiał znikomy opór. U mnie siedzi zaraz za wyjściem GTX2871r i wątpię że jakkolwiek blokuje przepływ. Działa to świetnie i nie wymaga sterowania no i jest proste jak cholera. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 16 September 2025 - 22:56 |