![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Oni dają radę z DCT, ale z 8HP mają problem (do którego dopiero ostatnio się przyznali)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
User Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: LOP ![]() |
Pan Lamik jest mistrzem :-)
-------------------- 1.8T + DQ250
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
Współczuję. Trzymałem kciuki za twoje auto.
Orientujecie się, ile skrzyń jeździ sprawnie na stertowniku od HTG? Bo to, że kilku nie ogarnęli, to już wiemy. |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ja pierdykam....
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Odnośnie DCT + HTG to to że to działa po strojeniu to jedno ale te skrzynie będą padać jak muchy. GCU ma za mało wejść że y obsłużyć wszystkie czujniki w skrzyni przez co nawet nie wiadomo czy bieg już siedzi i może być tak, że jak skrzynia będzie przerzucać bieg sprzęgło już będzie zwolnione i mamy dojebane synchro. Ogólnie to wierzyłem w nich, trzymałem kciuki domsamego końca ale to co odjebali to zwyczajnie jest jakaś kpina w dodatku to ja jestem winny według nich. Podsumowując straciłem masę czasu (ponad rok licząc wszystkie opóźnienia z nimi związane) kupę pieniędzy, niezliczoną ilość nerwów a ostatecznie nie dostałem nic bo ich strojenie zwyczajnie nic nie dalo i dalej to nie dzialalo. U Lamika po samym tylko podłączeniu sterownika to już działało poprawnie a po 2 dniach strojenia praktycznie idealnie gdyby nie zajechania skrzynia bo teraz tak naprawdę tylko to jest problemem.
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
że tak się lekko zdziwię...
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
https://imgur.com/a/mpZJoBJ
Macie link ze zdjęciami, mam tego więcej ![]() |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
myśleli chyba że to auto firmowe
![]() co jak co ale zabawę mieli w dechę...aż im zazdroszczę...Tobie niestety współczuję. 130 st temperatura wody robi wrażenie - to zatrze każdy tłok i wygnie każdą korbę. Zamierzasz podjać jakieś kroki prawne żeby odzyskać pieniążki ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
przecież papieru żadnego nie było, co nie ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Dodam też, żeby nie było. VSS nie jest prędkością którą uzyskali to akurat jakiś szum czujnika jak jeszcze miałem to na manualu. Reszta wartości jak najbardziej prawdziwa. Jeśli znajdzie się jakiś prawnik to chętnie z nim pogadam bo pieniędzy poszło w to wszystko tyle, że miałbym pewnie 5 sterowników od Lamika. Wyjazd do HTG to najgorsza podjęta decyzja związana z tym samochodem kiedykolwiek. Mogłem posłuchać ojca jak mówił żeby jechać i zabierać samochód po miesiącu bo to podejrzane...
Umowa słowna jest tak samo wiążąca. Mam rozmowy na messengerze. GCU w sumie dostałem ostatecznie za darmo tylko co mi z tego teraz? Wala się w bagażniku. |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Powiem Ci tak. Dziwne byłoby gdyby inaczej się to skończyło, szanse sukcesu wszystkich tych składowych i elementów były naprawdę niewielkie.
Przykro mi, takie historie rzadko kiedy się pozytywnie kończą, wóz jest trochę przekombinowany moim zdaniem (nie piszę złośliwie), a z pewną dozą kiepskich fachowców oraz pecha skończyło się ogólnie typowo (95% ludzi nie pisze w necie jakie sytuacje przechodzą tego typu). Jedyne co obstawiam, że możesz obecnie skutecznego zrobić to zadbaj o to, by zdjęcia, które wrzuciłeś wyświetlały się również linku za rok/dwa itd. dla innych ludzi, a dodatkowo możesz wrzucić tu rozmowy z messengera. Naprawdę chcesz remontować skrzynię? Nie lepiej wsadzić używkę sprawną? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Te skrzynie kosztują teraz bardzo duże pieniądze niestety. Uszkodzone jest tylko jedno sprzęgło (właściwie hamulec) (przypuszczaliśmy z Łukaszem, że nie rozpinało się do końca bo spalanie w drodze na wymianę sterownika wynosiło jakieś kosmiczne wartości z tego co pamiętam 16l/100km a po zmianie sterownika spadło na 9-10l/100km) przy średniej prędkości w obu kierunkach zbliżonej do 110km/h. Od razu po pierwszych zmianach biegu Łukasz kręcił nosem, że czas napełniania tego sprzęgła jest bardzo długi w stosunku do reszty z czego można było wywnioskować zużyte tarcze. Skrzynię sam sobie naprawię, tarcze są tanie. MIŚ auto jest rzeczywiście trochę przekombinowane (sekwencyjne biturbo na autorskich częściach - to chyba nie występuje w amatorskich projektach) jednak prostota nigdy nie była założeniem tego projektu a nawet jak przez chwilę tak pomyślałem to zbaczałem i tak w stronę bardziej pogmatwaną za to dającą lepsze rezultaty. Wiedza jaką zdobyłem dzięki tym wszystkim udziwnieniom jest przecież bezcenna
![]() |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Mis trochę się z Tobą nie zgodzę. Zarówno tuner jak i użytkownik nieseryjnego auta według mnie ma wrodzoną nerwicę natręctw polegającą na ciągłym obserwowaniu wskaźników szczególnie właśnie woda, ciśnienie oleju AFR EGT w przypadku turbo do tego nasłuchiwanie wszelakich dźwięków jęków dochodzących z auta. Stopień skomplikowania właśnie jeszcze zwiększa poziom "nieufności"do sprzętu. Jeżeli ktoś upala auto mając w de wodę 130stopni mając w de bosta powyżej 3 barów abo mając świadomość że już wcześniej coś tam było nie do końca tak typu pęknięty zbiorniczek cieczy albo sączący się gdzieś olej czy inne tego typu z życia wzięte historie to znaczy że siedzi tam przysłowiowy "szczeniak" upalający "auto tatusia" tudzież gość który dorywa auto służbowe i wie że tylko sky is the limit radio na full gęba uhahana od ucha do ucha, komplet kumpli na pokładzie i upalaaaaammmmyyyyyy - klient płaci.
Raczej zawsze o takie zachowania podejrzewam klientów którzy w połowie pracy mówią - no daj auto chociaż na tydzień bo już się stęskniłem, ja mówię - chłodnice nie wymienione woda nie porobiona nie trzyma temperatury przegrzewa się trzeba bardzo uważać, On obiecuje tak będę będę uważać na spokojnie się przejadę tylko tak pokulam po mieście. Po tygodniu dzwoni do mnie mówiąc że coś "puka" ja odbieram a tam kuźwa motopompa silnik zajechany żywcem wody w układzie brak głowica cylindry popękane po nalaniu wody wywala ją na 2 metry ze zbiornicka... Ale że to samo robi tuner którego głównym zadaniem jest niuchać, wąchać, słuchać obserwować żeby maszyny na pomiarach nie rozpieprzyć - tego nie rozumiem choć wiadomo że zdarza się że korba wyjdzie bokiem na rolkach albo silnik się zatrze bo ktoś wcześniej postanowił dekle wypiaskować i piach z odmy zatarł pompę oleju. ALe żeby nie zauważyć 130 stopni na zegarach ??? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=-rJCpi6kOkg
tak to chodziło na Lamikowym sterowniku zaraz po powrocie jak jeszcze był 1 bieg. start z hamulca bez nabijania doładowania. |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
zobaczcie na IAT...88 stopni ..kosmos
EGT 1052 ! AŁAAaa nawet kucizna klęknie CLT 127 totalne ekstremum Na bank stukało a oni palili dalej. Żeby osiągnąć takie ekstremalne parametry i nie wyłapać tego trzeba nie mieć żadnej wiedzy o tuningu. ale h**e napsuli sporo nerwów ludziom. Tematy na forum się piętrują -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mis trochę się z Tobą nie zgodzę. Ale z czym się nie zgadzasz, bo przeczytałem 3 razy dokładnie Twój post i nie rozumiem nadal. Ja nigdzie nie usprawiedliwiam HaTeGie, po prostu napisałem, że auto przekombinowane moim zdaniem, nie pisałem o związku kombinacji w względem partactwa. Stroję prawie 10 lat pod rząd auta na różnych setupach, tylko tym zajmuję się w życiu, na tej podstawie mniej więcej wiem: - co jeździ, a co nie jeździ, - jak długo jeździ, - dlaczego nie jeździ, - jakie są szanse na powodzenie, - ile jest problemów, - jak jeździ, - jakie są bolączki, - jakie niedogodności, - ile nerwów, - ile kasy straconej, - ile żałowania decyzji, - ile ludzi poniosło klęskę i nic nie pisze o tym w necie. Nikogo nie winię w moim poście, ani nikogo nie usprawiedliwiam - po prostu z mojego doświadczenia stare auto ze swapem, sekwencyjnym biturbo, automatem skrzynią swapem, kilkoma sterownikami to problem, niestety od razu jako realista widzę problemy, błędne decyzje, niepotrzebne nadzieje, ślepe honorowe dążenie do celu, detonacje, wybuchy, przepychanki, wieczne awarie. Współczuję właścicielowi, jedyne co wygra to rzeczywiście miłe wspomnienia i sporo wiedzy/nauki bezcennej z budowy. Niestety obstawiam, że ani to nie będzie nigdy szybkie względnie ani nie zrobi kilka tysięcy kilometrów spokojnej jazdy bez otwierania maski i usterki, nie zrobi też kilkaset kilometrów pałowania bez otwierania maski i usterki. Podkreślam to tylko moje zdanie subiektywne i nie piszę złośliwie, też budowałem i nawet coś jeździłem przekombinowanym autem. Im wcześniej się zacznie być realistą i zrozumie pewne rzeczy tym łatwiej odrobinkę. Szanuję i rozumiem budowę takich projektów, jednak czasem ceną zdobywania doświadczenia/nauki/wspomnień jest masa nerwów i kasy. Rozsądnie jest zdawać sobie sprawę, że buduje się dla budowania i że jest szansa, że nigdy nie będzie to poprawnie jeździć, nie mówiąc o spełnieniu oczekiwań - wtedy jest się pogodzonym. Najgorsze jest to, że oprócz złośliwości rzeczy martwych i przekombinowania autor natrafił na pewnych ludzi, odnośnie tego szczerze współczuję powtarzam. Jak przewiniecie kilka stron w tył to zobaczycie, że coś tam nawet staram się pisać porad z doświadczenia, a pytając jak postępy grzecznie chciałem zasugerować, że za długo to trwa i warto się wymiksować z tego układu. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Ale z czym się nie zgadzasz, bo przeczytałem 3 razy dokładnie Twój post i nie rozumiem nadal. Ja nigdzie nie usprawiedliwiam HaTeGie, po prostu napisałem, że auto przekombinowane moim zdaniem, nie pisałem o związku kombinacji w względem partactwa. Stroję prawie 10 lat pod rząd auta na różnych setupach, tylko tym zajmuję się w życiu, na tej podstawie mniej więcej wiem: - co jeździ, a co nie jeździ, - jak długo jeździ, - dlaczego nie jeździ, - jakie są szanse na powodzenie, - ile jest problemów, - jak jeździ, - jakie są bolączki, - jakie niedogodności, - ile nerwów, - ile kasy straconej, - ile żałowania decyzji, - ile ludzi poniosło klęskę i nic nie pisze o tym w necie. Nikogo nie winię w moim poście, ani nikogo nie usprawiedliwiam - po prostu z mojego doświadczenia stare auto ze swapem, sekwencyjnym biturbo, automatem skrzynią swapem, kilkoma sterownikami to problem, niestety od razu jako realista widzę problemy, błędne decyzje, niepotrzebne nadzieje, ślepe honorowe dążenie do celu, detonacje, wybuchy, przepychanki, wieczne awarie. Współczuję właścicielowi, jedyne co wygra to rzeczywiście miłe wspomnienia i sporo wiedzy/nauki bezcennej z budowy. Niestety obstawiam, że ani to nie będzie nigdy szybkie względnie ani nie zrobi kilka tysięcy kilometrów spokojnej jazdy bez otwierania maski i usterki, nie zrobi też kilkaset kilometrów pałowania bez otwierania maski i usterki. Podkreślam to tylko moje zdanie subiektywne i nie piszę złośliwie, też budowałem i nawet coś jeździłem przekombinowanym autem. Im wcześniej się zacznie być realistą i zrozumie pewne rzeczy tym łatwiej odrobinkę. Szanuję i rozumiem budowę takich projektów, jednak czasem ceną zdobywania doświadczenia/nauki/wspomnień jest masa nerwów i kasy. Rozsądnie jest zdawać sobie sprawę, że buduje się dla budowania i że jest szansa, że nigdy nie będzie to poprawnie jeździć, nie mówiąc o spełnieniu oczekiwań - wtedy jest się pogodzonym. Najgorsze jest to, że oprócz złośliwości rzeczy martwych i przekombinowania autor natrafił na pewnych ludzi, odnośnie tego szczerze współczuję powtarzam. Jak przewiniecie kilka stron w tył to zobaczycie, że coś tam nawet staram się pisać porad z doświadczenia, a pytając jak postępy grzecznie chciałem zasugerować, że za długo to trwa i warto się wymiksować z tego układu. ![]() Pół biedy jeśli robi się to wszytsko samemu, ew + - 3/4, ale jeśli tego typu fantazje/fanaberie zleca się po zakładach to jest to dramat który wyprostuje największych fanatyków -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
W tym samochodzie wszystko robiłem sam oprócz "strojenia" skrzyni i jak się okazało strojenie skrzyni musi wiązać się z rozjebaniem samochodu, skrzyni i silnika. Choinkę bałbym się im dać do przystrojenia na święta po tej akcji...
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
"No a więc" wychodzi na to że wszystkie te filmiki na yt o htg to jednak prawda, że to gcu o kant dupy rozbić, aczkolwiek leo od e46 u jagodowego coś wspominał że te gcu nie współpracują z 8hp i dsg. Współczucia kolego @nomaster za stracony czas, nerwy bo tego ci już nikt nie odda, i szczerze po tym co opisałeś za UJA bym im nie odpuścił, żeby nawet prawnik miał wziąć całe odszkodawanie to i tak bym kręcił aferę bo widać że nie jesteś jedyny po nie miłych przejściach z htg. Jednak to prawda że czasami lepiej dołożyć parę groszy i mieć św. spokój, Lamik to Lamik:) Pozdrawiam i wytrwałości ci życzę w dochodzeniu swojego!
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Następny motor ubity, nieźle.
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:50 |