![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tu nie trzeba matematyki, a przejazdu jednego z manometrem wpiętym w układ i położonym za wycieraczkę...
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
No i w końcu coś pało. Nie do końca ale jednak... Turbo zaczeło puszczać bąki w wydech. Przynajmniej tak stawiam, kopci czasem na małych obciążeniach i przy odpalaniu na ciepło. Śmierdzi nie przepalonym olejem tylko jakby oparami więc wnioskuję, że leci w wydech. Na zimno nie ma dymu. Turbo też już leci raczej swoim maxem, nabija 1,4b max przy około 4k i spada do 1,1b nawet czasem do 1b pod odcinką i nie idzie juz tego podbić. Na co zmienić? Plany się jednak zmieniły, chcę 7 z przodu
![]() |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Niby sporo słyszałem ostatnio pochwał na temat chińczyków od PowerSpirit na ceramicznej kulce, ceny przystępne bardzo.
https://www.racingparts.pl/turbosprezarki/7...osprezarka.html |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A na mało miejsca nie lepsze jest biturbo? zaraz przy kolektorach ? jakieś dwa td05 ?
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Zdecydowanie gdybym budował to jeszcze raz były by 2 turbiny ale nie chcę już tego przerabiać więc musi zostać jedna. Może w przyszłości. Spadł poziom oleju i kopcenie ustało. Może jeszcze jakieś pomysły co do turbo?
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Bierz markowy sprzęt z zapasem.
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Tylko czego szukać? Tak jak pisałem wcześniej mam bardzo mało miejsca na muszlę ssącą. Dupa może być ciut większa niż obecna ale też nie dużo. Ten GTX uciągnie 700+? Jest jeszcze seria gtw na kulce która niby daje radę 900+ to byłoby w sam raz tylko nie wiem jak z wielkością? A ten chinol co kolega wyżej wstawił? Moje turbo dostało w dupę przez błąd konstrukcyjny o którym od początku wiedzialem tzn. bardzo nisko turbo w stosunku do lustra oleju ale nie dało się inaczej. Mam patent z elektryczną pompka oleju i mini zbiorniczkiem do zrobienia co powinno załatwić sprawę.
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A moze jakie BW s300?
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Napisz do sprzedawcy, niech Ci zmierzy jakie wymiary zewnętrzne ma to turbo i z głowy
![]() Ale raczej bym szedł w Borga - dobre, w miarę tanie sprężarki. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z markowych to S300sx cenowo nie ma podjazdu, taniej się chyba nie da
![]() |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Jezdze na S300SXE w 4.2 i wstaje naprawde fajnie 1.4b 700KM. Jest to najwieksze s300 u kumpla zalozulem to z wirnikami 64 /76 i wstaje mega fajnie 3500tys ogien ale okolice 650km max z niego
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
S369-sxe.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Właśnie ten chinol którego mam chyba nie jest zły jeśli chodzi o wstawanie vs Max moc bo przy 3k na ostatnim biegu nabija bara. Myślę że 600hp było przekroczone u mnie spokojnie bo 6.9s zrobiłem 100-200 przy masie 1960kg powtarzalne robię 7,2 pomiar logami z emu prędkość GPS różni się może 2 kmh. Jak te turbo wielkoscowo wygląda miś? Może iść w coś na kulce? Nie chcę mieć boosta pod odcinka tyko wolałbym żeby było tak jak jest albo lepiej.
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jest duże, ale nie umiera i robi przepływ, wstawanie najs.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
https://fmic.pl/turbo/166514-garrett-gtw388...super-core.html
Co myślicie o czymś takim? Jak z wielkością fizycznie? |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dolicz żeliwo i zobacz ile wyjdzie siana. Wyjdzie podobnie wydajnościowo i cenowo jak s369-sxe.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=oxiUWVWft9U...eature=youtu.be
nagrałem w końcu film z zegarów, ostatnie przejażdżki na puszczającym bąki turbo. Nie wiem dlaczego ciągnie mnie do chińskich turbin ![]() Założony będzie s Quick spool valve mojej produkcji którego chcę też sprzedawać po testach (tytanowa przepustnica i takie tam) Dodatkowo narodził mi się szalony pomysł, jako że cały setup jaki mam obecnie ciśnie już swojego maxa (turbo, wtryski, sprzęgło, skrzynia) postanowiłem kupić skrzynię 8hp95a a SQ7. Jeszcze nawet nie wiem czy uda mi się to upchać ale po wstępnych pomiarach powinno jakoś dać radę. Silnik poleci maksymalnie do grodzi (ok 8cm) resztę chcę zniwelować dystansem między skrzynię a silnik ale co z tego wyjdzie to nie mam pojęcia... Nawet nie wiem jeszcze czy się da ![]() |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A sterownik skąd?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
HTG. Lamik powalił mnie ceną. Jestem już dogadany Na wszystko tylko muszę ogarnąć mechanicznie tego potwora a jak się uda to powinno to mega latać i przy okazji rozkład masy się poprawi.
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Dotarła skrzynia? To wielka locha, jak się uda ją upchnąć to i nowe turbo będzie za małe
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:48 |