![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Albo raczej mniejszej masy z przodu
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
raczej nie o masę chodzi
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
w 2018 roku pojawia się w cenniku wersja 2.0 t-gdi AWD.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
i to pewnie będzie najlepiej sprzedający się model Stingera
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
Super User Dołączył: Fri, 12 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
bardziej przydałaby się wersja 3.3TT z napędem tylko na tył
![]() -------------------- mała rzecz, a cieszy
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 January 2018 ![]() |
Ten plastikowy chłam szybko podzieli los hundaja coupé i innych samochopodobnych wyrobów.
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Nie znam się... to się wypowiem.
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Ten plastikowy chłam szybko podzieli los hundaja coupé i innych samochopodobnych wyrobów. Specjalnie się zarejestrowałeś by się tak "elokwentną" wypowiedzią rodem z O... przywitać? Czy ktoś sprawdzał czy wersja 3.3V6 ma jeden czy dwa katalizatory? Może po odetkaniu restrykcyjnego wydechu silnik zareaguje ładnym przyrostem. Ciekaw jestem też od kiedy można będzie zobaczyć opcję głośniejszego wydechu oficjalnie w cenniku zarówno dla 2.0 jak i 3.3. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
bardziej przydałaby się wersja 3.3TT z napędem tylko na tył ![]() z tej strony (USA) wynika, że jest taka opcja... https://www.kia.com/us/en/build/stinger/201...5&model=759 |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Niespecjalnie chce mi się wierzyć, że lżejsze RWD robi gorszy czas 80-180kmh. Poczekam aż łaskawa KIA użyczy mi tego powtórka ![]() |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Zamieszczałem gdzieś wcześniej linki do zupgreadowanego o wydech stingera.
-------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 October 2017 ![]() |
Miesiąc i 3000 km z 2.0T za mną. Prowadzenie jest genialne i pod tym względem deklasuje GT, którym miałem okazję pojeździć kilka dni. W kwestii przyspieszenia różnica jest ogromna na korzyść GT, a w spalaniu wcale nie ma wielkiej różnicy. Na tę chwilę w 2.0T mam średnie 14l, w niedotartym GT miałem 18l. Zawieszenie w obu modelach jest idealne do jazdy na co dzień, wybiera wszystkie nierówności, a samochód przy szybszej jeździe w zakrętach trzyma bardzo dobrze. Hamulców niestety nie miałem jak sprawdzić przez tanie opony w GT przez co droga hamowania była o połowę dłuższa od 2.0T na Sottozero. Fotele dużo lepsze w GT przez możliwość pompowania boczków. Ogólnie warto dołożyć do GT.
A jak ktoś ma problem z tłuczeniem z tyłu to polecam wykręcić odbojniki tylnej klapy przez co półka jest dociśnięta i uderza w plastiki przy nierównościach. Kogo polecacie do zmiany wydechu, bo kwestia dźwięku to chyba największa patologia tego modelu. |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Kogo polecacie do zmiany wydechu, bo kwestia dźwięku to chyba największa patologia tego modelu. To fakt...gdyby mial klapki i w trybie Sport zaczął by mruczec od razu bylby ciekawszy ![]() Moze MG juz maja rozpracowane? -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Miesiąc i 3000 km z 2.0T za mną. Prowadzenie jest genialne i pod tym względem deklasuje GT, którym miałem okazję pojeździć kilka dni. W kwestii przyspieszenia różnica jest ogromna na korzyść GT, a w spalaniu wcale nie ma wielkiej różnicy. Na tę chwilę w 2.0T mam średnie 14l, w niedotartym GT miałem 18l. Zawieszenie w obu modelach jest idealne do jazdy na co dzień, wybiera wszystkie nierówności, a samochód przy szybszej jeździe w zakrętach trzyma bardzo dobrze. Hamulców niestety nie miałem jak sprawdzić przez tanie opony w GT przez co droga hamowania była o połowę dłuższa od 2.0T na Sottozero. Fotele dużo lepsze w GT przez możliwość pompowania boczków. Ogólnie warto dołożyć do GT. Troche zbaraniałem co jest w końcu lepsze ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Przyjemniej się prowadzi/skręca RWD ale... lepsza dynamika i to znacznie lepsza jest w 3.3 AWD.
Dokładnie takie same odczucia miałem po jazdach testowych. |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Przyjemniej się prowadzi/skręca RWD Ok to zrozumiałe. Ale czy słowo deklasacja, nie jest mocno przesadzone? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
jednym slowem czekamy na gt w wersji tylnonapedowej. to bedzie optymalny wybor.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:45 |