Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: KIA Stinger 2.0T
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
0161
Koledzy, szukam dupowozu z większą ilością miejsca z tyłu do trzaskania tras, praktycznie jestem zdecydowany na Kie, ale jedyne co mnie powstrzymuje to ewentualne bolączki wieku dziecięcego.
Jeździłem Stingerem 3.3 i 2.0 (różnica w osiągach niewarta spalania), Superbem i Arteonem. I o ile Stinger daje frajdę z jazdy, to pozostałe są typowymi samochodami do przemieszczania się.
Dodatkowo w Stingerze mam praktycznie każdą możliwą opcję (GT-line, zawias sportowy, pakiet TEC za 168k). Podobnie wyposażone VAGi będą kosztować 40-50% więcej.

Ktoś może coś powiedzieć o tym silniku i ogólnie o pomyśle zakupu tej kijanki?
pawel934
Mają już gdzieś do jazd próbnych 2.0?
flapjck1
silnik jest juz dobrze znany, byl w optimach gt, w USA w optimach i sportkach, generalnie wiekszych problemow nie sprawia, w pierwszych wersjach optimy ( z USA ) zdarzylo sie pekniete zeliwo kolektora wydechowego ( ktore jest jednoczesnie goraca strona turbo ) i fiksowala klapka WG od tego, sam motor bezproblemowy, w tej ewolucji spodziewam sie tego samego

roznica pomiedzy 2,0tben a 3,3 tben jest znaaaaczna, ale odczuwalna powiedzmy od 100kmph smile.gif
mitusm
Jest turbo to pewnie można coś wyciągnąć z 2.0 jak by kiedy brakło. Różnica w cenie też niestety spora do 3.3.
wizard
Jeździłem Stingerem 2.0T. Niestety 3.3T był niedostępny.

Silnik nawet ładnie radzi sobie z tą całkiem dużą budą, na autostradzie rozpedza się do licznikowego 255. Biorąc pod uwagę fakt jak samochód wizualnie wygląda i do jakiej klasy predyscynuje to szału jednak nie ma i wolałbym dopłacić do 3,3T. Chyba, że efekty po sofcie w tym 2.0T będą zadowalające

Skrzynia zmienia bez szarpnięć i jest naprawdę szybka, choć jednosprzęgłowa. Przy szybkim starcie jest lekki delay, może kwestia egzemplarza. Podczas prób na torze w kilku egzemplarzach zawieszała się skrzynia na trójce. Mają to zmienić w sofcie skrzyni.

Zawieszenie określiłbym jako rewelacyjne. Bardzo niewielkie przechyły, zero podsterowności, daleko przesunięty limit bezpieczeństwa, stabilność przy prędkościach >>200km/h pozostawia w tyle superby , arteony i inne. Przy tym naprawdę jest bardzo komfortowe, a egzemplarz był na 19"! Tu odwalili kawał dobrej roboty. Wersja GT line miała szperę.

Ilość miejsca jest wystarczająca. Siedzenia są nisko umieszczone, ale podudzia ładnie podparte na całej długości. Nie poskąpili na długości siedziska.

Materiały to jeszcze nie poziom konkurentów z gwiazdą czy szachownicą na masce, ale nie uważam też by były gorsze od tych w nowym Passacie/Superbie.

Miałem wrażenie, że na drodze ludzie bardziej zwracają na tą Kię uwagę niż na Panamerę laugh.gif

Podsumowując jeśli ktoś potrzebuje świetnie prowadzącego samochodu, dobrze wyglądającego, komfortowego i wystarczająco przestronnego to brałbym w ciemno, ale osobiście skłaniałbym się do 3,3T. Dzwięk 2.0T nie podszedł mi zbytnio.
flapjck1

optymalny w mojej opinii jest gtline z 2,0 turbobena, w pakiecie jest wszystko co sobie mozna sensownego wymyslic z udogodnien i szpera smile.gif


co do dlubania: 7 lat gwary/150 tys km - ale ten motor w usa mial 280 KM kiedys smile.gif
flapjck1
CYTAT(pawel934 @ Mon, 23 Oct 2017 - 13:54) *
Mają już gdzieś do jazd próbnych 2.0?



na pewno Piła, ale z wawy w pieron daleko smile.gif w stolicy chyba wszyscy wzieli 3,3 na demo, u mnie jest expo na salonie 2,0
exocet
W Płocku mają 2.0
0161
CYTAT(pawel934 @ Mon, 23 Oct 2017 - 13:54) *
Mają już gdzieś do jazd próbnych 2.0?



Ja jeździłem w Radomiu (zresztą tam zamawiam). Mają też w Kielcach, Bydgoszczy i chyba w Gdańsku, więc pewnie jeszcze ich trochę jest na demówkach.
Na początku celowałem w podstawową wersję, ale ostatecznie wezmę GT-line ze względu na niewielką różnicę w cenie i przepasc w wyposażeniu.

Zawieszenie faktycznie jest idealne do jazdy na codzień, nie czuć że jedzie się na 19". Miejsca które przejeżdzałem 20 km/h omijając każdą dziurę w S3 na 18", Stingerem przejeżdżałem normalną prędkoscią bez żadnego dyskomfortu. Skrzynia czasami potrafiła się pogubić i szybkoscią względem DSG nie zachwyca.
Dźwięk silnika to dla mnie zagadka, praktycznie go nie ma. W GT też nie jest ciekawie.
pawel934
Dzięki za informacje. Interesuje mnie to auto, ale właśnie 2.0. Czy ktoś się orientuje, czy da się tam całkowicie dezaktywować ESP?
wizard
Sprzedawca zarzekał się, że można całkowicie odłączyć ESP.
flapjck1
mozna, podobno guzior wylaczenia ESP na 3 sekundy trzeba wdusic smile.gif

ale nie testowalem jeszcze
flapjck1
CYTAT(161 @ Mon, 23 Oct 2017 - 20:11) *
Dźwięk silnika to dla mnie zagadka, praktycznie go nie ma. W GT też nie jest ciekawie.



bedzie prawdopodobnie dostepny akcesoryjny tlumik ktory ma cos dac dzwieku, z gwarancja itepe

co do cichosci: nie kazdemu potrzebny ryczacy motor, wiekszosc woli zeby bylo cicho, i pod tym wzgledem tak jest smile.gif

samochod ma dopracowana aerodynamike ( nawet pod podloga ) i naprawde niezle wygluszenia
pawel934
https://www.autoreduta.pl/sprzedaz-i-odkup-...l-salon-pl-1-wl

Ciekawe, co daje większą frajdę z jazdy. Abstrahując od materiałów, prestiżu i kosztów utrzymania, tylko wrażenia z jazdy. Cena zakupu podobna. I co więcej straci na wartości w ciągu powiedzmy 2-3 lat?
h8r
Dla wrażeń z jazdy i utraty wartości nie trzeba wydawać 200k, zwłaszcza na jedno z najbrzydszych Porsche w dieslu. Nie mam pojęcia po co to wkleiłeś w temacie o Kii?
pawel934
Bo te auta mają zestaw pewnych podobnych cech - duże i dobre w trasę, ale sportowo nacechowane rwd o ciekawej linii nadwozia (mi akurat Panamera się podoba), dobra pozycja za kierownicą. Każdy na co innego zwraca uwagę w aucie, ale dla mnie te samochody w pewien sposób są podobne (oczywiście w żaden sposób nie uważam ich za swoją konkurencję, żeby ktoś mnie źle nie zrozumiał). Oba te modele to coś innego niż nudne jak flaki z olejem np. BMW F10 (podkreślam, że to jedynie moja opinia, nie chcę wywoływać żadnej burzy).
Raceboy
CYTAT(flapjck1 @ Wed, 25 Oct 2017 - 16:14) *
bedzie prawdopodobnie dostepny akcesoryjny tlumik ktory ma cos dac dzwieku, z gwarancja itepe

co do cichosci: nie kazdemu potrzebny ryczacy motor, wiekszosc woli zeby bylo cicho, i pod tym wzgledem tak jest smile.gif

samochod ma dopracowana aerodynamike ( nawet pod podloga ) i naprawde niezle wygluszenia


TomekST
A jak takie auto pojedzie po śniegu. Dalej RWD nie ma co zabierać w górskie kurorty, czy coś się zmieniło. Miałem okazję 3 lata temu jechać BMW 650i po ośnieżonej trasie w górach - masakra.
Joker
CYTAT(TomekST @ Sat, 04 Nov 2017 - 08:24) *
A jak takie auto pojedzie po śniegu. Dalej RWD nie ma co zabierać w górskie kurorty, czy coś się zmieniło. Miałem okazję 3 lata temu jechać BMW 650i po ośnieżonej trasie w górach - masakra.


Dobre opony i wyłączenie kontroli trakcji. A tak to AWD zawsze wygrywa w takich warunkach.
TeddyBear
Jechać to jeszcze jakoś się da powoli żeby dojechać. Ja natomiast zastałem taką sytuację, że apartament miałem pod dłuuugą górę z coraz to większym kątem nachylenia i wtedy zapomnij żeby tam podjechać.
Rob-555
Trzeba bylo rodziców spytac ile kg ziemniaków do bagaznika wrzucic by fiat na debicach d-124 mogl podjechac wszedzie tongue.gif

A tak na serio Stinger super wyglada, bardzo przyzwoite materiały wewnatrz - podobno prowadzi sie rewelacyjnie wiec 160tys zl nawet w tylnim napedzie to krzywdy nie ma
exocet
Przejechałem się Singerem 2.0 i nie wiem skąd te wszystkie zachwyty tym samochodem.
Jeździłem głównie po mieście, więc może nie było to wielce miarodajne, ale z tym silnikiem nie jedzie to jakoś wybitnie - wrażenia jak z BMW 520d. Dźwięk jak to nowoczesna 4 cyl. turbo benzyna - bez szału, na szczęście jest przyzwoicie wyciszony. Prowadzenie fajne, ale nie poczułem, żeby to był jakiś game changer. Skrzynia ok, nie wiem jak przy jakiejś sportowej jeździe. Zawieszenie dosyć mocno hałasuje.
Najbardziej jestem zaskoczony jak wszyscy chwalą wnętrze. Dla mnie jest mało oryginalne - zegary jak w audi, kokpit jak w MB, a materiały raczej przeciętne, zwłaszcza kokpit/konsola środkowa. Plastikowa błyszcząca wstawka na kierownicy to już w ogóle niezła tandeta. Pozycja za kierownicą fajna. Miejsce z tyłu jest, ale nie przesadnie dużo. Bagażnik ok.

Całościowo nie jest źle, ale za 190K (tylko kosztowała ta demówka) to wolałbym chyba dołożyć parę złotych i kupić np. mityczne wink.gif 328i w mpaku. Efekt wow (choć wygląda to kwestia gustu, mi Stinger nie do końca się podoba) na pewno mniejszy, ale też mniejszy problem z utratą wartości i późniejszą sprzedażą.
flapjck1
Nie mogla tyle kosztowac, bo max wypchane gt line kosztuje 170 tys
exocet
CYTAT(flapjck1 @ Sat, 04 Nov 2017 - 17:24) *
Nie mogla tyle kosztowac, bo max wypchane gt line kosztuje 170 tys

mhm

ach, ci spekulanci biggrin.gif
lagadula
Zamówiłem Stingera 2.0 na 2018, dostawa w marcu. Cena przed rabatem 186.000. Przypominam że ten samochód RWD ma fabrycznie szperę.

flapjck1
Eee no dobra smile.gif

Niech bedzie moj blad smile.gif
Maciek1234
CYTAT(exocet @ Sat, 04 Nov 2017 - 15:46) *
Przejechałem się Singerem 2.0 i nie wiem skąd te wszystkie zachwyty tym samochodem.
bardzo dobry marketing, zarówno prasa, jak i youtub dobrze kupiony biggrin.gif

200 tysięcy za Kię z 240-konnym silnikiem laugh.gif za 130 tysi masz Opla Insignię 4x4 260KM, a za 200 kupujesz Alfę Gulię 200KM, 330i, A4 252KM. Na razie Stinger jest nowością, za rok-dwa będzie się kurzył w salonach, bo oprócz wyglądu to auto nie oferuje nic ponad konkurencję.
pawel934
O ile faktycznie z zachwytami nad jakością wykonania bym się nie zapędzał, to uważam, że jest ciekawą ofertą. Ma RWD ze szperą, co jest praktycznie niespotykane na rynku i do tego fajnie się prowadzi, jest bezpośrednia. W niektórych aspektach na pewno oferuje sporo ponad konkurencję.
lagadula
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 06 Nov 2017 - 09:07) *
bardzo dobry marketing, zarówno prasa, jak i youtub dobrze kupiony biggrin.gif

200 tysięcy za Kię z 240-konnym silnikiem laugh.gif za 130 tysi masz Opla Insignię 4x4 260KM, a za 200 kupujesz Alfę Gulię 200KM, 330i, A4 252KM. Na razie Stinger jest nowością, za rok-dwa będzie się kurzył w salonach, bo oprócz wyglądu to auto nie oferuje nic ponad konkurencję.



Przejedź się każdym z tych aut, potem stingerem, wróć i pogadamy.
Maciek1234
CYTAT(lagadula @ Mon, 06 Nov 2017 - 13:37) *
Przejedź się każdym z tych aut, potem stingerem, wróć i pogadamy.
jeździłem Optimą 240KM - dramatycznie duży lag przy kickdownie - w Stingerze pewnie to samo, bo zespół napędowy jest ten sam.

Stinger w Europie pewnie podzieli los Genesisa. Ładnie wygląda, fajnie mruczy, ale jak ktoś ma już w ręku 200-250 tysięcy złotych na auto, to pójdzie do Alfy, BMW, czy Mercedesa. To samo dotyczy Volkswagena, Forda, czy Citroena, które bardzo by chciały sprzedawać auta popularne auta za grube tysiące (Arteon, Vigniale, DS) tylko, że klientów na takie auta niespecjalnie jest wielu. SUVa jeszcze opchnie się w takich chorych pieniądzach, ale nie klasę średnią.

Jeśli VW z Passatem CC w Niemczech nie przebił się to tym bardziej Kii się to nie uda.

Gdyby Stinger udowodnił swoją wartość na torze, czy w rajdach (niczym Impreza WRX i Lancer Evo) to można byłoby dać jej jakieś szanse. Na razie obiektywnie nie oferuje nic więcej na tle konkurencji (Passat, Mondeo, Talisman, Insignia) niż wygląd - a ten dosyć szybko przeminie.
piwo
Widzianne dzis nna zywo.piekne auto.
grale
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 06 Nov 2017 - 15:28) *
Gdyby Stinger udowodnił swoją wartość na torze, czy w rajdach (niczym Impreza WRX i Lancer Evo) to można byłoby dać jej jakieś szanse. Na razie obiektywnie nie oferuje nic więcej na tle konkurencji (Passat, Mondeo, Talisman, Insignia) niż wygląd - a ten dosyć szybko przeminie.


Na pewno inżynierowie starali się zrobić ze Stingera drugą Imprezę lub Lancera Evo. Maciek1234, czy Ty jesteś przedszkolakiem? biggrin.gif
lagadula
Powtarzam, porównaj te auta na torze i na ulicy i pogadamy. Ja robiłem to przez tydzień i mimo że mam cee'da GT i serce mam z Kia Motor Polska bo mam tam fantastycznych ludzi,
byłem sceptycznie nastawiony do Stingera. Jednak zaskoczył mnie tak że nie rozumiem porównania go do samochodów z założenia FWD.

2.0 t-gdi ma 255 KM i jeździ inaczej niż Optima. I ma inną skrzynię.
gucior
Przejechalm sie Stingerem chcac kupic moment temu cos wiekszego do DD.
Bylem w salonie KiA, przejechalem sie 250 konna benzyna i auto jest fajne, szczegolnie z perspektywy kierowcy i nisko posadzonego stolka ale skad te zachwyty nie wiem bo auto jest fajne ale ni oferuje nic co urywa glowe badz co sankcjonuje ten poziom cen. Nie wiem tez kto autem z takim zawiasem i hamulcem mowi o wjezdzaniu nim na tor

Za cene 190k jest teraz spokojnie do wyjecia nowe a6 z motorem o tej samej mocy, quattro i wszystkimi zabawkami na miejscu i jednak troche inna jakoscia. Ja kupilem a6 ale ewidentnie auta z Korei ida w coraz lepszym kierunku i dogonia jakoscoa niemcow bo cenowo juz tam z nie do konca jasnego powodu sa
0161
Kolega Maciek to chyba widział samochód w Auto Świecie. KIA zrobiła fajny samochód jako alternatywę dla Superba, Arteona czy Insigini, więc jak czytam coraz bardziej niedorzeczne porównania to smiać mi się chce. Już widziałem przytyki, że jednak w A7 są lepsze materiały, ale czytając o Stingerze w WRC aż oniemiałem.
To samo z pisaniem, że za 190k można mieć rozsądnie wyposażone A6 z 2.0 TFSI. Albo "rozsądnie wyposażone" oznacza cztery koła i kierownicę, albo ja nie potrafię negocjować 30% rabatów.
CrocodileReggae
Ciasny Stinger to nie jest alternatywa dla przepastnego superba.
Może dla alfy? Ale alfista kupi raczej gulię.
U mnie czar prysł jak przejechałem się z tyłu... nogi się nie mieściły pod fotelem a głową dotykałem sufitu.
Za ok 175 tys cennikowo mozna kupić superba z 2.0tsi 280KM 4x4 dsg w wersji L&K .
Wg RL 5.1 do 100.
Programem robi się ok 360KM.

Stinger wygrywa pozycją za kierownicą, prowadzeniem, nieopatrzoną stylistyką, długością gwarancji.

PS jak konfigurowałem A6... do poziomu superba za trochę ponad 200kzl to wyszło mi ponad 330 tys zl. Owszem za 175 tys dało się kupić a6 avant quattro stronic ale to była podstawa plus pakiet sline, skóra, dobry fotel i jakieś lepsze miltimedia (ale i tak z epoki kamienia łupanego). Extrasy kosztują krocie.
Joker
CYTAT(gucior @ Mon, 06 Nov 2017 - 18:45) *
Za cene 190k jest teraz spokojnie do wyjecia nowe a6 z motorem o tej samej mocy, quattro i wszystkimi zabawkami na miejscu i jednak troche inna jakoscia. Ja kupilem a6 ale ewidentnie auta z Korei ida w coraz lepszym kierunku i dogonia jakoscoa niemcow bo cenowo juz tam z nie do konca jasnego powodu sa


190k brutto? Możesz opisać specyfikację, wlepić foto auta? Bez ironii piszę smile.gif (może być PW nawet).
CrocodileReggae
No chyba jednak nie wszystkie zabawki były na miejscu... smile.gif
Ale prawda jest taka, że siadając do konfiguratora powinno się mieć obok wiadro z lodem. Bo wszystko wydaje się naprawde niezbędne...
exocet
CYTAT(CrocodileReggae @ Mon, 06 Nov 2017 - 21:45) *
Bo wszystko wydaje się naprawde niezbędne...

Co takiego z "ekstrasów" wydaje się takie niezbędne? Serio pytam, bo poza klimą, nawigacją, grzanymi dupami i BT cała reszta wyposażenia dla mnie jest mało istotna. Zwłaszcza wszelkie "asystenty" - jak ktoś ich potrzebuje, to wg mnie jest słabym kierowcą.
CrocodileReggae
Szklany dach, dotykowa navi z info o korkach, skóra, wentyle, masaże, kamera, nagłośnienie które czyta flac z 256gb karty, klejone szyby boczne, aktywny tempomat który jedzie sam w korku, światła z funkcją wycinania pojazdów jadących przed tobą i z naprzeciwka, automatyczna klapa, s bezkluczykowy, czarny sufit, ciemne szyby, ładny lakier, 19 cali smile.gif

...no piszę, że "wydaje się niezbędne" smile.gif
Honada
CYTAT(gucior @ Mon, 06 Nov 2017 - 18:45) *
Przejechalm sie Stingerem chcac kupic moment temu cos wiekszego do DD.
Za cene 190k jest teraz spokojnie do wyjecia nowe a6 z motorem o tej samej mocy, quattro i wszystkimi zabawkami na miejscu i jednak troche inna jakoscia. Ja kupilem a6 ale ewidentnie auta z Korei ida w coraz lepszym kierunku i dogonia jakoscoa niemcow bo cenowo juz tam z nie do konca jasnego powodu sa

Ile?smile.gif ja za tyle nie jestem w stanie A4 2.0 tfsi złożyć. A6 to lekka rękę 280 tys. Bogata wersja z 3.0 TDI 380-420 tys. zł.
gucior
QUOTE (Honada @ Tue, 07 Nov 2017 - 01:50) *
Ile?smile.gif ja za tyle nie jestem w stanie A4 2.0 tfsi złożyć. A6 to lekka rękę 280 tys. Bogata wersja z 3.0 TDI 380-420 tys. zł.


Polecam zamiast bawic sie konfiguratorem porozmawiac z czlowiekiem w salonie Audi. Na a6 rabat na poziomie 30%+ nie jest zadnym rekordem,
OVE
U mnie to niewykonalne. Jeśli możesz jakoś pomóc to prośba o info na pw
CrocodileReggae
Pytanie czy bierzesz na firmę?
Jeśli tak! i nie chcą dać rabatu - zacznij rozmowę od nowa w innym salonie.
smile.gif
Maciek1234
CYTAT(lagadula @ Mon, 06 Nov 2017 - 19:15) *
Powtarzam, porównaj te auta na torze i na ulicy i pogadamy. Ja robiłem to przez tydzień
jakby mi dali Stingera na tydzień do jazd po torze, to też bym zachwalał ten samochód pod niebiosa biggrin.gif

Może wyłuszczę, bo nie do końca się rozumiemy. Wg mojej opinii ta Kia jest ładna, pewnie szybka, komfortowa, dobrze wykonana, dobrze się prowadzi. Ale to samo mogę powiedzieć o Insigni, Passacie, Gulii, BMW 3, Mercedesie C. To są auta absolutnie porównywalne, reprezentują na tyle wysoki poziom, że różnią je drobnostki. Insignia, Passat to klasa średnia, za którą płacisz 120-150 tysięcy, Gulia, 3, Mercedes to już premium, za który ludzie chcą płacić więcej (200-250 tysięcy). To premium wzięło się m.in. z historii tych marek, które odnosiły sukcesy w sportach motorowych - po prostu na tle konkurencji, kiedyś te marki były wybitne. Ta sama historia dotyczy po dziś dzień Subaru, Hondy czy Mitsubishi - 20 lat temu te marki odnosiły sukcesu w sportach motorowych, ludzie zakodowali sobie, że kupując to auto otrzymują kawałek sukcesu.

Kia zrobiła ładny samochód, ale wysoka cena nie jest niczym uzasadniona. Gdyby to chociaż na Nurburgringu wykręciło jakiś rekordowy czas, albo wystartowało w WTCC i zgarnęło mistrza. Kia cierpi na brak historii, brak sukcesów, dlatego piszę, że nie ma specjalnie dużo do zaoferowania na tle konkurencji. Ładna buzia to zdecydowanie za mało, by wejść do kręgu producentów, którzy za samochód klasy średniej mogą wołać 200 tysięcy złotych.
lagadula
Chciałbym widzieć ofertę na nowy wóz, nie demo, jakikolwiek, z rabatem 30%+.
Honada
CYTAT(gucior @ Tue, 07 Nov 2017 - 09:25) *
Polecam zamiast bawic sie konfiguratorem porozmawiac z czlowiekiem w salonie Audi. Na a6 rabat na poziomie 30%+ nie jest zadnym rekordem,

Nie że się czepiam czy naśmiewam, bo do tej pory mój rekord to 21 % w Oplu na auto kupowane w czerwcu, ale w Audi więcej jak 15% nie chcieli dać (choć negocjatorem pewnie nie jestem). A możesz na PRIV podrzucić namiar na tego dilera? Bo wczoraj kolega do mnie pisał, że ma problem z VW na ustalony wcześniej rabat (10%) i będzie się chciał wycofać. Uderzy gdzie indziej. A rabat taki dostałeś na flotę? Bo na firmę to nic specjalnego nie zaoferowali. Jedyna opcja to podpiąć się pod kolegi flotę, ale chcę na własną "markę" pracować.

Sikor44
Odnośnie Stingera 2.0 vs 3.3

https://www.youtube.com/watch?v=Bk2WvF58QcM
hubi91
Ja widzialem rabaty ponad 40% ale na bmw5 f10 jak weszla nowa i juz starej nikt nie chciał...
pawel934
CYTAT(Maciek1234 @ Tue, 07 Nov 2017 - 11:50) *
jakby mi dali Stingera na tydzień do jazd po torze, to też bym zachwalał ten samochód pod niebiosa biggrin.gif

Może wyłuszczę, bo nie do końca się rozumiemy. Wg mojej opinii ta Kia jest ładna, pewnie szybka, komfortowa, dobrze wykonana, dobrze się prowadzi. Ale to samo mogę powiedzieć o Insigni, Passacie, Gulii, BMW 3, Mercedesie C. To są auta absolutnie porównywalne, reprezentują na tyle wysoki poziom, że różnią je drobnostki. Insignia, Passat to klasa średnia, za którą płacisz 120-150 tysięcy, Gulia, 3, Mercedes to już premium, za który ludzie chcą płacić więcej (200-250 tysięcy). To premium wzięło się m.in. z historii tych marek, które odnosiły sukcesy w sportach motorowych - po prostu na tle konkurencji, kiedyś te marki były wybitne. Ta sama historia dotyczy po dziś dzień Subaru, Hondy czy Mitsubishi - 20 lat temu te marki odnosiły sukcesu w sportach motorowych, ludzie zakodowali sobie, że kupując to auto otrzymują kawałek sukcesu.
[...]


Naprawdę powinieneś się przejechać tym autem. Jeździłem 2.0 ze szperą i auto ma swoje mankamenty, ale naprawdę, nie można pod względem prowadzenia (frajdy z jazdy po zakrętach) porównywać tego auta do Insignii, czy Passata.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.