![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Trzeba bylo rodziców spytac ile kg ziemniaków do bagaznika wrzucic by fiat na debicach d-124 mogl podjechac wszedzie
![]() A tak na serio Stinger super wyglada, bardzo przyzwoite materiały wewnatrz - podobno prowadzi sie rewelacyjnie wiec 160tys zl nawet w tylnim napedzie to krzywdy nie ma -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Przejechałem się Singerem 2.0 i nie wiem skąd te wszystkie zachwyty tym samochodem.
Jeździłem głównie po mieście, więc może nie było to wielce miarodajne, ale z tym silnikiem nie jedzie to jakoś wybitnie - wrażenia jak z BMW 520d. Dźwięk jak to nowoczesna 4 cyl. turbo benzyna - bez szału, na szczęście jest przyzwoicie wyciszony. Prowadzenie fajne, ale nie poczułem, żeby to był jakiś game changer. Skrzynia ok, nie wiem jak przy jakiejś sportowej jeździe. Zawieszenie dosyć mocno hałasuje. Najbardziej jestem zaskoczony jak wszyscy chwalą wnętrze. Dla mnie jest mało oryginalne - zegary jak w audi, kokpit jak w MB, a materiały raczej przeciętne, zwłaszcza kokpit/konsola środkowa. Plastikowa błyszcząca wstawka na kierownicy to już w ogóle niezła tandeta. Pozycja za kierownicą fajna. Miejsce z tyłu jest, ale nie przesadnie dużo. Bagażnik ok. Całościowo nie jest źle, ale za 190K (tylko kosztowała ta demówka) to wolałbym chyba dołożyć parę złotych i kupić np. mityczne ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Nie mogla tyle kosztowac, bo max wypchane gt line kosztuje 170 tys
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie mogla tyle kosztowac, bo max wypchane gt line kosztuje 170 tys mhm ![]() ach, ci spekulanci ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Zamówiłem Stingera 2.0 na 2018, dostawa w marcu. Cena przed rabatem 186.000. Przypominam że ten samochód RWD ma fabrycznie szperę.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Eee no dobra
![]() Niech bedzie moj blad ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Przejechałem się Singerem 2.0 i nie wiem skąd te wszystkie zachwyty tym samochodem. bardzo dobry marketing, zarówno prasa, jak i youtub dobrze kupiony ![]() 200 tysięcy za Kię z 240-konnym silnikiem ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
O ile faktycznie z zachwytami nad jakością wykonania bym się nie zapędzał, to uważam, że jest ciekawą ofertą. Ma RWD ze szperą, co jest praktycznie niespotykane na rynku i do tego fajnie się prowadzi, jest bezpośrednia. W niektórych aspektach na pewno oferuje sporo ponad konkurencję.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
bardzo dobry marketing, zarówno prasa, jak i youtub dobrze kupiony ![]() 200 tysięcy za Kię z 240-konnym silnikiem ![]() Przejedź się każdym z tych aut, potem stingerem, wróć i pogadamy. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Przejedź się każdym z tych aut, potem stingerem, wróć i pogadamy. jeździłem Optimą 240KM - dramatycznie duży lag przy kickdownie - w Stingerze pewnie to samo, bo zespół napędowy jest ten sam.Stinger w Europie pewnie podzieli los Genesisa. Ładnie wygląda, fajnie mruczy, ale jak ktoś ma już w ręku 200-250 tysięcy złotych na auto, to pójdzie do Alfy, BMW, czy Mercedesa. To samo dotyczy Volkswagena, Forda, czy Citroena, które bardzo by chciały sprzedawać auta popularne auta za grube tysiące (Arteon, Vigniale, DS) tylko, że klientów na takie auta niespecjalnie jest wielu. SUVa jeszcze opchnie się w takich chorych pieniądzach, ale nie klasę średnią. Jeśli VW z Passatem CC w Niemczech nie przebił się to tym bardziej Kii się to nie uda. Gdyby Stinger udowodnił swoją wartość na torze, czy w rajdach (niczym Impreza WRX i Lancer Evo) to można byłoby dać jej jakieś szanse. Na razie obiektywnie nie oferuje nic więcej na tle konkurencji (Passat, Mondeo, Talisman, Insignia) niż wygląd - a ten dosyć szybko przeminie. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Widzianne dzis nna zywo.piekne auto.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Tue, 06 May 2014 ![]() |
Gdyby Stinger udowodnił swoją wartość na torze, czy w rajdach (niczym Impreza WRX i Lancer Evo) to można byłoby dać jej jakieś szanse. Na razie obiektywnie nie oferuje nic więcej na tle konkurencji (Passat, Mondeo, Talisman, Insignia) niż wygląd - a ten dosyć szybko przeminie. Na pewno inżynierowie starali się zrobić ze Stingera drugą Imprezę lub Lancera Evo. Maciek1234, czy Ty jesteś przedszkolakiem? ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Powtarzam, porównaj te auta na torze i na ulicy i pogadamy. Ja robiłem to przez tydzień i mimo że mam cee'da GT i serce mam z Kia Motor Polska bo mam tam fantastycznych ludzi,
byłem sceptycznie nastawiony do Stingera. Jednak zaskoczył mnie tak że nie rozumiem porównania go do samochodów z założenia FWD. 2.0 t-gdi ma 255 KM i jeździ inaczej niż Optima. I ma inną skrzynię. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
Przejechalm sie Stingerem chcac kupic moment temu cos wiekszego do DD.
Bylem w salonie KiA, przejechalem sie 250 konna benzyna i auto jest fajne, szczegolnie z perspektywy kierowcy i nisko posadzonego stolka ale skad te zachwyty nie wiem bo auto jest fajne ale ni oferuje nic co urywa glowe badz co sankcjonuje ten poziom cen. Nie wiem tez kto autem z takim zawiasem i hamulcem mowi o wjezdzaniu nim na tor Za cene 190k jest teraz spokojnie do wyjecia nowe a6 z motorem o tej samej mocy, quattro i wszystkimi zabawkami na miejscu i jednak troche inna jakoscia. Ja kupilem a6 ale ewidentnie auta z Korei ida w coraz lepszym kierunku i dogonia jakoscoa niemcow bo cenowo juz tam z nie do konca jasnego powodu sa |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 October 2017 ![]() |
Kolega Maciek to chyba widział samochód w Auto Świecie. KIA zrobiła fajny samochód jako alternatywę dla Superba, Arteona czy Insigini, więc jak czytam coraz bardziej niedorzeczne porównania to smiać mi się chce. Już widziałem przytyki, że jednak w A7 są lepsze materiały, ale czytając o Stingerze w WRC aż oniemiałem.
To samo z pisaniem, że za 190k można mieć rozsądnie wyposażone A6 z 2.0 TFSI. Albo "rozsądnie wyposażone" oznacza cztery koła i kierownicę, albo ja nie potrafię negocjować 30% rabatów. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Ciasny Stinger to nie jest alternatywa dla przepastnego superba.
Może dla alfy? Ale alfista kupi raczej gulię. U mnie czar prysł jak przejechałem się z tyłu... nogi się nie mieściły pod fotelem a głową dotykałem sufitu. Za ok 175 tys cennikowo mozna kupić superba z 2.0tsi 280KM 4x4 dsg w wersji L&K . Wg RL 5.1 do 100. Programem robi się ok 360KM. Stinger wygrywa pozycją za kierownicą, prowadzeniem, nieopatrzoną stylistyką, długością gwarancji. PS jak konfigurowałem A6... do poziomu superba za trochę ponad 200kzl to wyszło mi ponad 330 tys zl. Owszem za 175 tys dało się kupić a6 avant quattro stronic ale to była podstawa plus pakiet sline, skóra, dobry fotel i jakieś lepsze miltimedia (ale i tak z epoki kamienia łupanego). Extrasy kosztują krocie. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Za cene 190k jest teraz spokojnie do wyjecia nowe a6 z motorem o tej samej mocy, quattro i wszystkimi zabawkami na miejscu i jednak troche inna jakoscia. Ja kupilem a6 ale ewidentnie auta z Korei ida w coraz lepszym kierunku i dogonia jakoscoa niemcow bo cenowo juz tam z nie do konca jasnego powodu sa 190k brutto? Możesz opisać specyfikację, wlepić foto auta? Bez ironii piszę ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
No chyba jednak nie wszystkie zabawki były na miejscu...
![]() Ale prawda jest taka, że siadając do konfiguratora powinno się mieć obok wiadro z lodem. Bo wszystko wydaje się naprawde niezbędne... -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Bo wszystko wydaje się naprawde niezbędne... Co takiego z "ekstrasów" wydaje się takie niezbędne? Serio pytam, bo poza klimą, nawigacją, grzanymi dupami i BT cała reszta wyposażenia dla mnie jest mało istotna. Zwłaszcza wszelkie "asystenty" - jak ktoś ich potrzebuje, to wg mnie jest słabym kierowcą. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Szklany dach, dotykowa navi z info o korkach, skóra, wentyle, masaże, kamera, nagłośnienie które czyta flac z 256gb karty, klejone szyby boczne, aktywny tempomat który jedzie sam w korku, światła z funkcją wycinania pojazdów jadących przed tobą i z naprzeciwka, automatyczna klapa, s bezkluczykowy, czarny sufit, ciemne szyby, ładny lakier, 19 cali
![]() ...no piszę, że "wydaje się niezbędne" ![]() -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 14:14 |