![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
Temat o wersji "2.0" do wersji 3.3 jest osobny temat... 3 strony tutaj nic nie wnoszących wypowiedzi.
Lugadula dobrze pisze, stinger w tej wersji silnikowej ~150k brutto... konkurenci cenowi: -gulia, -insygnia, -leon/golf, -superb, -mustang eco? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Tak szczególnie do tych dla których 12 letnie a6 3.0tdi z przebiegiem 700tys. km jest synonimem luksusu ![]() Myślę, że dla wielu nadal to jest taki polski synonim luksusu i z pogardą patrzą na marki typu Kia. Mam nadzieję, że dzisiaj wieczorem, po jeździe próbnej Stingerem, wytłumaczę żonie, że Kia jest jednak coś warta, bo z zewnątrz auto nam się bardzo podoba. |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Temat o wersji "2.0" do wersji 3.3 jest osobny temat... 3 strony tutaj nic nie wnoszących wypowiedzi. Lugadula dobrze pisze, stinger w tej wersji silnikowej ~150k brutto... konkurenci cenowi: -gulia, -insygnia, -leon/golf, -superb, -mustang eco? Jeżeli cenowo faktycznie tak to wygląda, to ze względu na napęd i tematykę forum głównym konkurentem powinna być Giulia - a do "pobicia" jej wiele nie potrzeba. |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
wiesz, nie chodzi tu tylko o samo przyspieszenie do 100, bo na dobrą sprawę to mało jest to interesujące i moim zdaniem nie oddaje możliwości auta... lepiej jak już to sprawdzać dynamikę 100-200 czy 100 do 250 ... ![]() bo to jest bardziej użyteczne ogólnie chodzi o całokształt auta, to jak się prowadzi, jak hamuje (OPC też ma układ Brembo), jakie ma fotele, jakie ma wyposażenie i jak wygląda i jak by nie patrzeć, to Insignia OPC też jest autem GT ... dynamicznym na drodze i dobrym do dalszych wyjazdów generalnie mamy takie samo podejście do tego typu aut. Ja po prostu kwestionuję fakt, czy więcej osób zignoruje kwestię znaczka i zapłaci kwotę 200 tysięcy za Kię. Po prostu jest jakaś bariera. Jak mi w Skodzie, za naprawdę dobrze wyposażonego Kodiaqa powiedzieli 202k, po przecenie na 180k to aż się za głowę złapałem - za to, gdy za średnio wyposażoną Alfę Stelvio 280KM krzyknęli mi 200 tysięcy, to traktowałem to niemal jak ofertę dnia. Po prostu coś siedzi w głowie... Kia ma tę przewagę, że ładnie wygląda i na pewno łatwiej przełknąć wysoką cenę. Jakbym był zorientowany na Stingera, to spokojnie bym wyczekał rok na lepsze ceny. Jeszcze 2 lata temu, Superby 280KM chodziły po 200k - dzisiaj bogate wersje kupujesz bez łaski za 160-170k. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Coraz bardziej wygląda na to że zakup Stingera trochę się przesunie w czasie, raczej będę użytkował i30N Perf.
Wrzucę wam jeszcze jeden kamyczek do ogródka hejtu. Stinger 2.0 t-gdi prowadzi się lepiej od 3.3 V6. Nie tylko moja opinia, ale każdego od nas z akademii który miał okazję przycisnąć. Masa i napęd. Natomiast na mokrym trzeba mieć szybkie ręce. Film z naszego szkolenia. Niebieska jest 2.0 daje takiego banan na twarzy. Oczywście sceny są kręcone przez nas na potrzeby produkcji naszego kolegi, reżysera kina akcji. https://www.facebook.com/pg/drivingacademyp...f=page_internal P.S. Jako ciekawostka, napęd 4x4 jest pancerny jak mało który, bo pochodzi z... Sorento. dołączany jest przód przez specjalne sprzęgło. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Fajny ten film
![]() No, szkoda ze inne marki tak do promocji nie podchodzą, ale może są za bardzo zadufane w sobie - mam tu na myśli Alfę Romeo konkretnie. Swoją droga, rzadko bywam w okolicy salonu Kia u nas w niedużym mieście. Ale dziś przejeżdżałem i - kilka okolicznych placów obstawione Kia'mi (nie , nie Stingerami ![]() A w temacie racingforum i bardzo luźnym nawiązaniu do Stingera i toru Jastrząb - to jakoś nikt nie pisze jak się sprawują w użytku trackdayowym Kia Proceed'y po Lotos Racing ? - pojawia się ostatnio trochę ogłoszeń z nimi, wydają się ciekawą opcją przygotowanego auta na trackday'e ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
O3 nowa, 25km 1.4 TSI, po autostradzie full opór jak się dało 12. Myślałem, że w 10 się zamknie.
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Jako ciekawostka, napęd 4x4 jest pancerny jak mało który, bo pochodzi z... Sorento. dołączany jest przód przez specjalne sprzęgło. dość małe sprzęgło.. więc na dobrą sprawę to tylko wspomaganie trakcji inna ciekawostka.. wymiana oleju w 3.3 TT jest przewidziana... co 10.000km widać KIA nie zna się.. albo ma dupne silniki, bo w takim VW jest co 30.000km ![]() |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
gorzej jeżeli po 15k w tej v6 będzie to samo co w vagu po 30... ale to takie gdybanie, wiadomo jak z tym jest. Nie ma co chwalić czy narzekać bo to wyjdzie z czasem. A z drugiej strony, dumne "7lat" gwarancji zobowiązuje do skróconych wymian olejów itp, bo koncern nie może sobie pozwolić na wpadki jak np vag.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
z tego co mi powiedziano... to KIA ma skracać okresy między wymianami
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
no i odebrany ...
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: pomorze ![]() |
-------------------- najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
No ładny prezent
![]() -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Jeździłem dzisiaj Stingerem 2.0 T i uważam, że Koreańczykom udało się stworzyć naprawdę niezłe auto. Nie porywa, nie szokuje, ale z pewnością ma zadatki do tego aby być bardzo porządnym i uczciwym samochodem. Konkurencja? De facto nie ma bezpośredniego konkurenta, bo porównywanie Stingera do Insigni, Mondeo czy Superba to nieporozumienie. Podobnie jak do A5, czy F36. Najbliżej mu do Gulii moim zdaniem. Poza tym, spróbujcie w takiej Insignii postawić boja na zakrecie/ rondzie/ skrzyżowaniu. To jest największa zaleta Stingera - RWD (chociaż wiem, że dla niektórych może być wadą).
Auto dobrze się prowadzi, jest responsywne, ma niezły układ kierowniczy oraz całkiem poprawny hebel. Mocy mu brakuje (2.0 T), chociaż na mokrym tył ucieka, lecz moim zdaniem przewidywalnie. Dostarcza sporo frajdy, ale potrafi być tez spokojne (i bardzo ciche przy prędkościach rzędu 150-160 km/h). Dźwięk silnika i wydechu nie powala, a niektórzy zapominają, że to tylko R4T.. Do jazdy na co dzień dla osób z jakimś zacięciem sportowym i lubiącym gdy cokolwiek dzieje się za kółkiem jest to bardzo dobry wybór i mając do wydania 160k na auto, poszedłbym w te stronę, chrzaniąc przy okazji to jaki znaczek ma na masce. Szczerze, nigdy nie myślałem, że w taki sposób wypowiem się o Kii. P.S. Na żywo wyglada zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
hexx gratki, najładniejszy kolor.
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
dziękuję w imieniu żony
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:25 |