![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: z mazowsza ![]() |
na tym turbo z amg trzeba grubiej dmuchac niz na td05, zeby robilo moc. k04-064 hybyda jak wstsnie w takim setupie, bo w tej chwili przy 3k masz ok 280nm?
-------------------- Combo C Z32SE
Astra G Opc Z20LET 505m/600nm Kaudi A6 3.0 Tfsi Vette C6 LS2 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Moc na kołach, wykres z dynometu: To raczej moc i moment na silniku, a nie na kołach. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Pokrec walkami,zmniejsz przerwy na swiecach.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
W przyszły weekend porobię logi może itp itd. Ten weekend zleciał na wariata, auto dostałem dopiero w dniu wyścigu, rano. Jeździłem nim sam, trochę się kasztanil bo się kabelki urywaly ale generalnie auto przeżyło, jest sprawne, trzyma się kupy i coś tam jedzie. O czasach nie mówimy bo żałosne
![]() Dajemy na luz z autem, trzeba odpocząć, przemyśleć temat, przeanalizować soft.. . Wkrótce będzie jakiś update a na chwilę obecną zamknięty na 4 zdrowaski w garażu z bezpieczną mocą z wykresu. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Panowie, jakiś pomysł gdzie kupić regulowane kółko wałka rozrządu nie czekając 3-4 tyg na dostawe i nie wydając powyżej 1000PLN?
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Zrobić
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
RasPL, jakiś kontakt do człowieka zaufanego który to ogarnie? Google tylko Świątek wyskakuje- wrócę do PL to zadzwonię tam.
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
FF2004 dzięki za link, właśnie do nich dzwoniłem i czas oczekiwania 3-4 tyg bo muszą ściągnąć.
Może szybciej ogarnę przerobienie albo dorobienie drugiego. Jest parę firm od wałków rozrządu to podzwonię do nich i spytam co i jak. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
Pisz do Luckash, ogarnie ci to bez problemu.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Poszło PW do niego. Dzięki!
Zobaczymy czy przestawienie wałków coś pomoże. No i może wrócimy chociaż na test do kolektora ssacego z BAMa. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
To najpierw sprawdź na VAgu, jakie masz kąty wałków...nie pamiętam dokładnie, ale kanał bodajże powyżej 91 lub 92
Ja musiałem wsadzić regulowane kółko, bo dałem grubsza uszczelkę i się przesunęły kąty o 7 stopni. -------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Gdzieś tu wcześniej pisałem że mam podwójnie daną uszczelke, muszę sprostować bo jest jedna OEM uszczelka o standardowej grubości z uwagi na oskalpowane tłoki. A z kolei skalp był o 0,7mm a nie 0,2mm jak pisałem. Przeszło też przez myśl czy z odprężeniem nie wyszła lipa i czy czasem tutaj się nie zablokował przepływ...
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
U mnie tylko komp w kółko wywalał różne błędy - od braku synchronizacji wałków, uszkodzenie N249....po błędy sondy lambda. Po montażu kółka błędy przestały się pojawiać.
Przestawienia wałka o 7 stopni nie wpływało u mnie na generowaną moc. -------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
A propos n249. Czy nie będzie on trochę ochroną dla turbiny przy anti-lagu i procedurze startu?
Czytałem ostatnio temat gdzie w 1.8T najpierw go wywalili a później zakładali z powrotem żeby ciśnienie nie walilo turbinie w wirnik. Jeszcze się nie wgryzlem aż tak mocno w ten temat więc wolę spytać... U mnie jest wywalony. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Ja mam N249 i kilka razy ochronił mi dupę, jak się pojawiły przeładowania przy nieszczelnościach.
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Przeplyw zablokowal sie od cr ?
Zrobiles silnik i nie wiesz jakie cr ma ? Nie masz pojecia o tym co chcesz zrobić -------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 October 2007 Skąd: mmz ![]() |
No to masz odpowiedź czemu nie przyjmuje więcej. Tyle co zebrałes z tlokow i głowicy to na jedno wyszło
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Przeciez BAM ma i tak 9,3:1 teraz juz ma pewnie z 8.5:1
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:15 |