![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Chyba mam jakies deja vu..
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
No to budżet nieco sie zmienił.. do tego dq500 Panie plany ambitne.
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Panie ale co to za frajda mieć najszybszy wózek już na papierze i wszystkich łoić.
Nie ma nic lepszego jak starym paściem w sleeperze zrobionym w starym dobrym stylu łoić przedsiębiorców w cuprach na sofcie którzy myśleli że za 3k miesięcznie raty leasingu wrzuconej w koszty są królami w mieście. Ale tak na poważnie i technicznie, odnoszę wrażenie że różnica między manualem a dsg nie polega na tym że dsg jest w stanie szybciej biegi zmieniać, tylko dsg jest często wyposażone w launch control i jest tam jakaś forma flat shiftu, przez to różnica jest tak duża w pewnych przypadkach. Poniżej manual z launch control i flat shiftem, myśle że całkiem fajnie sobie radzi. S3 Manual -------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
No to budżet nieco się zmienił.. do tego dq500 Panie plany ambitne. Tylko "nieco". DQ500 niestety się odwlecze w czasie. Na początek manual bo taką skrzynie już mam przygotowaną a DQ500 będzie dopiero inwestycja. Co do skrzyni- najkrócej mówiąc to DSG robi czasy a manual też robi ale gorsze niż DSG. Z DSG trzeba delikatnie przy LC i można mieć turbo które nie wstaje rewelacyjnie bo DSG utrzyma jednak ten wyższy zakres obrotów przy "zdrowej" jeździe. I jeszcze nie jest jasne do końca jak by gadała DQ500 z EMU Black'iem -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Jak nie jest jasne jak by gadała?
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
DSG to inna liga.. zero kłopotów z misshiftami, nie wchodzeniem biegów, czas bicia biegu zawsze taki sam, w zakręcie mamy wolne ręce, no i oczywiście jest duzo szybciej- różnica nieporównywalna.
dsg juz dawno chodzi w polsce po emu. |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ok, a jaki pułap kosztów wychodzi DQ500? Piszemy tutaj o 12kpln czy dużo więcej?
Chodzi mi na gotowo w samochodzie. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Trochę więcej, same skrzynie są drogie.
A odnośnie chodzenia DSG z EMU to po większości stroicieli chodzi to jak chce albo jak się uda, jak ktoś jest ogarnięty i chętny to wtedy chodzi... -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Drogie są skrzynie np z RS3.
Inne dq500 nie są drogie. Ale dostosowanie jej do R32, elektronika, program... Tu złotówki lecą jak wściekłe. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Pytałem cieplaka swego czasu. Na platformie mkIV 12-15k na gotowo dq 500. Oczywiście na emu.
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Panowie a skrzynia DSG SQJ to dq500 ?
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
DQ500 nie pochodzące z RS3/TTRS/RSQ3 wymaga przeróbek z tego co widziałem dodatkowych do zastosowania w VR6.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
kazda dq500 wymaga przerobienia dzwona pod vra
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
tak jest, każda wymaga przeróbek no i koszt zabawy odrobinę potaniał względem wymienionych wyżej kwot.
ale dynamika wtedy gniecie! -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Silnik poskładany.
Teraz kolektory, dolot i wiązka. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: tbu ![]() |
jezdzi juz moze?
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Nie.
-------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Project is discontinued.
Do auta wjeżdża 1.8T AUQ + stage2 na okolice 210KM. Auto pozostaje w rodzinie ale nie w moich rękach. Tyle wspomnień... ![]() Motor R30T wjeżdża w inne auto. Info niebawem. Pozdr. D. -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
User Dołączył: Wed, 02 July 2014 Skąd: LOP ![]() |
O to też dobry plan.
-------------------- 1.8T + DQ250
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:15 |