![]() ![]() |
Thu, 24 Aug 2017 - 13:49
Post
#41
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
A tego to jeszcze nie wiem , nie chciało mi się tego przerabiać w sensie stożek w nadkolu bo te rozwiązanie jest nie głupie ,licze z tym że to i kilka innych rzeczy będzie wymagało poprawek
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 24 Aug 2017 - 13:49
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 24 Aug 2017 - 18:32
Post
#42
|
|
|
User Dołączył: Thu, 20 September 2012 Skąd: Limanowa |
Dziękuję za odpowiedź.
Powodzenia i bezawaryjności! |
|
|
|
Sun, 27 Aug 2017 - 15:54
Post
#43
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
To właśnie o tak wyrzeźbiłem puszkę od filtra dodatkowy wlot
![]() pierwszy boost tak z ciekawości https://youtu.be/ElbDcneS7Yk -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
|
Mon, 28 Aug 2017 - 10:26
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Przy jakich obrotach masz jakie ciśnienie doładowania i czy przy wysokich obrotach nie spada doładowanie?
Sprawdzałeś czas 100-200kmh? Ciekaw jestem jakie będę różnice pomiedzy naszymi samochodami, bo kilka kluczowych spraw zrobiliśmy kompletnie inaczej. Niebawem mój będzie po strojeniu i będzie punkt odniesienia. Opróżnij skrzynkę pw bo nie da się nic wysłać. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Tue, 29 Aug 2017 - 22:27
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Nie upalaj tak tego setupu bo jak przy wejściu boosta masz AFR 16 to ten motor zaraz spłynie do miski...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Sat, 16 Sep 2017 - 19:39
Post
#46
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Wiem wiem
Wkońcu po strojeniu Troszkę było problemów , mianowicie klapka wg się zacinała trzeba było zwalać turbo i to wyluzować potem okazało się że mój aktuator się zacina i została wstawiona zwykła gruszka i do tego EBC MAC jak już wszystko grało założyli deta i wystroili w trybie fit ![]() Jest 300KM i 410Nm na 0.8 bara bez ruszania zapłonu bo siemens na to nie pozwala i robią się problemy , problemem też jest przepustnica która na odcince zamyka się i otwiera nie da się zrobić fajnej odcinki 0.8 bara dlatego że na 1 barze coś się działo ze świecami i zmieniłem na inne mi zalecone i niebawem jadę na remap na 1 barze turbo zaczyna pompować od 2 tys i bara robi przy 3 tys wykres z hamowni niestety inercyjnej i cieszącej się słabą opinią warsztatu ktoś mi powie czy te fale wynikają z zapłonu , typu hamowni , jednomasu czy tego że hamowali na 4 biegu zamiast 3 jak kiedyś w v-tech ? bo AFR idealny
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 11:00
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
wykres jest w ogóle z dupy...na górze to wyglada jakby wynik był skłamany bo się uślizgneło - byłoby to widać, gdyby pokazali straty w napędzie...jedź na jakiegoś dynometa.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 11:58
Post
#48
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
wykres jest w ogóle z dupy...na górze to wyglada w ogóle jakby wynik był skłamany bo się uślizgneło - byłoby to widać, gdyby pokazali straty w napędzie...jedź na jakiegoś dynometa. Straty na napędzie mierzy chyba przy opadaniu obrotów, więc wtedy nic się już nie będzie ślizgało? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 13:22
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
no ale bedzie roznica miedzy wybiegiem a opadaniem - będzie widac na górze górkę
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 13:47
Post
#50
|
|
|
User Dołączył: Thu, 20 September 2012 Skąd: Limanowa |
Marcin podczas strojenia Tuner nie marudził że Twój wynalazek dolotowy jest ograniczeniem?
Spełnił powierzone mu zadanie? |
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 18:18
Post
#51
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Pojadę po remapie na 1 barze na hamownie tym razem na obciążeniową ... dynomet czyli drogowa ? hymm też mieli taką opcje
Marcin podczas strojenia Tuner nie marudził że Twój wynalazek dolotowy jest ograniczeniem? Spełnił powierzone mu zadanie? Dolotu się nie czepiał Jak oceniacie ile koni można zyskać po wystrojeniu zapłonu na SA czy warto pakować SA czy nadaje się na daily czy może bezpieczniej nie ruszać zapłonu i zostać przy Det3 ale w planach miał bym 1.5 bara i denerwuje mnie ta elektroniczna przepustnica która się zamyka jak osiągnie odcinkę i po prostu nie da się jechać kawałek na odcince jak ją osiągnę to tak jak bym z całej siły depnął na hamulec i potem brak trakcji i znowu hamulec . -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 21:25
Post
#52
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 |
Pakuj sa koniecznie, nadaje się do daily. Uprzedzając pytania warto dopłacić do emu, choć ee3+ też jest spoko.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
|
Tue, 19 Sep 2017 - 22:54
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
No i emu ogarnie DBW. A warto ogarnąć chocby dlatego, ze Twój setup może wrecz wymagać cofnięcia zapłonów...stroiliście to ze stukowcem?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Wed, 20 Sep 2017 - 09:29
Post
#54
|
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn |
Czujnik stuku jest orginalnie na wyposazeniu , nie wiem co i jak ale mowil ze napewno nie zastuka pozatym pb 98, ok przekonaliscie mnie na nastepny sezon powinno sie udac odlozyc na emu
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
|
Wed, 20 Sep 2017 - 12:47
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
Marcin fajnie, że już jesteś po pierwszym strojeniu. Wartości są obiecujące.
Szkoda, że wychodzą dodatkowe problemy, ale to chyba standard przy tego typu projektach, gdzie się przeciera szlaki. U mnie na SA EMU nie działają żadne systemy, w tym ABS i ASR. Dodatkowo spora część wskaźników na desce jest obsługiwana przez CAN i też nie działają. Teoretycznie da się je ustawić poprzez dołożenie modułu CAN, ale nie ma do naszych samochodów "gotowców", więc jest to nie mała zabawa, i najpewniej mało opłacalna finansowo. Oczywiście wszystko da się zrobić, zastąpić, czy obejść, ale warto uwzględnij to przy dalszych decyzjach. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Wed, 20 Sep 2017 - 21:15
Post
#56
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie |
A to nie można zrobić tak jak widać i niektórych (RX8 z K20 Kompresor?), oryginalne ECU nadal steruje zegarami itp, a dołożone EMU ładnie ogarnia prace silnika?
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
|
Wed, 20 Sep 2017 - 23:01
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Oprócz DET3 pasowałoby tutaj pogrzebać w sofcie fabrycznego Motronica i byłoby git.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance |
|
|
|
Thu, 21 Sep 2017 - 11:56
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa |
drag op nie wiem czy się da, ale podpytam Zibiego. Obecnie korzystam z aplikacji BT na tableta.
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
|
Thu, 21 Sep 2017 - 14:39
Post
#59
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
pewnie że się da, tylko to trzeba zaimplementować w EMU, a to jest już problem bo producent może tylko to zrobić, ja próbowałem u siebie zrobić ale nie ma czasu to nie będzie EMU i tyle:) i tak jak mis pisze jak jest możliwość pogrzebać w ori sofcie i jeździć. Szkoda kasy na EMU.
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
|
Thu, 21 Sep 2017 - 16:57
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
W emu black nie wiem jak zwykly mozna dowolnie definiowac wlasne ramki can. Tylko najpierw trzeba je znac i rozumiec.
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 16:58 |