![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Wiesz co?Zaufaj mechanikowi.Jasne ze najlepiej jest przehonowac blok.I dopiero wlozyc nowe pierscienie.A najlepiej zrobic pelny remont.Dzisiatki razy wymienialem pierscienie bez honowania .I jak wczesniej z odmy wydobywalo sie takie nadcisnienie,ze moglem sobie opony pompowac.To odrazu po pierwszym odpaleniu,po wymianie nie wydobywalo sie nic.I w dluzszym okresie rowniez bylo tak samo.Musisz wziac poprawke ,ze na tym forum jest duzo onanistow.Wiesz jak chcesz robic cos na 100%.To zamow sobie z serwisu caly nowy dol silnika lub caly motor.Za rownowartosci kilku wartosci tego auta.Wtedy napewno bedzie o.k.
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Ten silnik ktos uznal za sprawny.ale pali pewnie podobne ilosci oleju.Co jest norma w uzywanym prawie pelnoletnim silniku.Do autora tematu- I tak naprawde jest sprawny.Bo idac tym tokiem rozumowania to kazdy podzespol tego samochodu jest do wymiany.Rozbierzesz skrzynie biegow rowniez bedzie daleko od nowej.Amortyzatory,hamulce,sprzeglo,maglownica itd..?To moze jak chcesz miec wszystko 100% o.k to nie lepiej kupic nowe auto?Zaufaj mi nowym hyundaiem coupe bedzie sie przyjemniej jezdzilo.Opony tez wymieniasz co 10 tys km?Bo przeciez te co maja nalatane 10k nie trzymaja juz jak nowe po dotarciu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:04 |