![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
MODEL: Bazą projektu jest Opel Kadett B wersja nadwozia LS Coupe z 1967 roku.
Silnik: M50B25 ze strokerem na 2.9 litra (wał korbowy z 2.8 + tłoki nadwymiarowe) blok po rozwiercie i planowaniu, OEM korba M50B25, głowica po pełnym remoncie plus lekki porting kanałów wydechowych, OEM uszczelka pod głowicą, nowy rozrząd, pierścienie, panewki główne Mahle, korbowe King Racing, szpilki głowicy ARP, i wszystko co potrzeba do złożenia na nowo motoru. Układ smarowania: wydajniejsza pompa oleju z M52, podstawa filtra oleju z wyjściami na chłodnicę, chłodnica oleju Opel Frontera. Układ dolotowy: alu kolektor ssący KS Racing, przepustnica 90mm, FMIC w układzie v-mount, silniczek krokowy zastąpiony zewnętrznym zaworem do podtrzymania turbo, BOV HKS Style, duży filtr gąbkowy ITG. Układ wydechowy: custom kolektor wydechowy z nierdzewki, turbo GT3076 na ślizgu (w rezerwie czeka zapasowy rdzeń i ori Garrett), AR na wydechu 1.06, WG 60mm FMIC.PL, bardzo krótki wydech i screamer wychodzące przez błotnik ( bardzo ciekawe efekty wizualne w postaci konkretnych marchew ![]() Układ wtryskowy: zbiornik alu i swirl pot FMIC.PL, dwie pompy Bosch 044, przewody PTFE w oplocie, chłodnica paliwa na powrocie do zbiornika, złączki AN, alu listwa wtryskowa z Aliexpress ![]() Elektronika: oryginalna wiązka silnika przerobiona pod EMU, jednostka sterująca Ecumaster EMU (strojenie Hampel Motorsport), świece NGK BKR7E, cewki zapłonowe Napol Performance dedykowane do M50, wskaźniki: temp wody, ciśnienia oleju i paliwa, boost, EGT, obrotomierz. Układ chłodzenia: alu chłodnica cieczy chłodzącej, główny wentylator ssący z BMW E36 IS, pomocniczo dwa mniejsze Spale tłoczące z przodu chłodnic. Układ napędowy: skrzynia ZF z BMW 2.8, sprzęgło dwutarczowe od K64, custom wał napędowy, dyferencjał BMW E36 duża głowa przełożenie 3.15 (jest też 2.98 i 3.07 w zależności od potrzeb), półosie BMW E32 750i. Zawieszenie: gwint ISC wersja drift, przedni jak i tylny wózek zawieszenia Mazda MX5 NC, przekładnia kierownicza BMW E36, kit skrętu wahacze + zwrotnice Funo Auto Tuning (mega robota!) Układ hamulcowy: OEM hamulce z Mazdy MX5 NC + klocki Hawk, hydrauliczny ręczny na pompie Wilwooda. Body Kit: prócz dachu i słupków całe body z laminatu wykonane przez Mikinka Body Parts (również wielkie podziękowania za spełnienie wizji właściciela i masę roboty aby najpierw ogarnąć i wyprowadzić seryjne elementy karoserii i dopiero potem odbicie z laminatu). Karoseria: Total custom, nowa rama i podłoga zrobione od podstaw przez właściciela, klatka bezpieczeństwa Scheffler Safety Cages, PODZIĘKOWANIA: Mikinka Body Parts, FMIC.PL, Hampel Motorsport, Mickey Garage, K64, Funo Auto Tuning, Forge Racing. Na wstępie napiszę że auto należy do mojego przyjaciela Marcina i temat jest wystawiony za jego zgodą ![]() Budowa auta z mniejszymi i większymi przerwami trwała dwa lata, pierwszy sezon testów, poprawiania fuckupów i wad wieku dziecięcego za nami, obecny rozpoczynający się sezon mamy nadzieję przejechać już bez żadnych niespodzianek, zdjęcia z budowy mogą się nieco różnić od stanu aktualnego auta. Projekt dość nietypowy, z naszych informacji ewenement na skalę światową (znaleźliśmy tylko w Szwecji podobnego Kadetta do driftu ale nowszą wersję C) mieszanka wielu różnych części, może dość dziwna ale po ostatnich testach i dostrojeniu auto na prawdę grubo podaje i dobrze się prowadzi jak na tak customową konstrukcję. Na początku auto było ciemnogranatowe, jednak na ten sezon dostało piękny niebieski kolor z nowego Forda Focusa ST. Jeżeli ktoś ma ochotę zobaczyć Kadetta na żywo w akcji zapraszamy 21-22 kwietnia na Drift Masters Grand Prix do Poznania, lub przed telewizory ![]() Na początek fotki z budowy, potem będę dodawał te bardziej aktualne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Kilka aktualniejszych zdjęć (nowy kolor, kit skrętu od FAT i ostateczny wgląd z pod maski) i parę zdjęć z zeszłego roku z wypadów na zawody
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() proszę moderatora o pomoc we wstawieniu zdjęć bo coś nie moge tego ogarnąć :/ |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
wez to ogarnij bo nie da sie ogladac
![]() kod musi wygladac tak, ze na poczatku masz [ IMG ] adres z .jpg na koncu [ / IMG ] Tylko bez tych spacji wszystkich, ja musialem wkleic bo inaczej bys nie widzial co napisalem ![]() -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
no robiłem tak właśnie bo dostałem instrukcję ale nie wiem czemu jakiś błąd mi sie pojawiał przy dodawaniu tematu odnośnie zdjęć :/ konkretnie taki: Przepraszamy, ale dynamiczne strony w tagach [IMG] nie są dopuszczalne.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
znacznik url musi być na zewnątrz znacznika img
![]() czyli pierw url potem img, link, /img , /url a najlepiej to zmień url na img w każdym linku i będzie tak ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Paweł jaja Ci urwe za poprawianie tych tagów
![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ogrom pracy. Gratuluje efektu końcowego!
Przy takim rozstawie kół łatwo opanować samochód w drifcie? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Auto trochę inaczej się prowadzi niż typowe auta do tego przeznaczone ale kierowca zadowolony. Ogólnie można powiedzieć że podwozie to mazda mx5 gdzie w drifcie jeżdżą takie sprzęty. Rozstaw osi według danych fabrycznych wygląda tak: Kadett 2416mm a Mx5 NC 2330, czyli Opel jest nawet trochę dłuższy.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Znany mi "problem" stąd zwróciłem na to uwagę.
Trudniej utrzymać taki samochód w poślizgu i bardzo łatwo "przegiąć", szczególnie przy takim poszerzeniu. Wygląda bojowo. Fajny i oryginalny. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
wreszcie coś indywidualnego do jazdy bokiem. Super
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Lubie to
![]() Gratulacje projektu i pochwala za indywidualnosc -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Stylistycznie to kola za duze, poza tym wszystko miodzio
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Początkowo były 16" ale ciężko o sensowne szersze opony do upalania i wjechały 17. Śmieszne to on w serii wyglądał na 13" i kwadratowych nadkolach :-P
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
no wlasnie wiem ze klopot z sensownymi gumami, a nawet jak sa to 13tki sa pieronsko drogie aktualnie...
Mi tam stara gwardia na 13tkach pasuje miodzio |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 December 2015 ![]() |
Wygląda to nieźle, dzięki za zdjęcia! Nie ma co, jednak warto zaufać jakości Mahle.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 19 April 2017 Skąd: olsztyn ![]() |
genialnie to wyglada
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Pięknie to chodziło w Poznaniu na DMGP! Naprawdę szacun dla Marcina, który szedł piecem. Jaka moc i waga obecnie? Bo zastanawiało mnie od piątkowych treningów
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Ani waga ani moc nieznana
![]() ![]() ![]() P.S. Kywak masz może jakieś foty albo filmy z DMPG? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie widziałem tego tematu wczesniej i byłem mega zaskoczony oglądając live z Poznania
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Podobno transmisja w TV to straszne dno było, 3/4 gadania a 1/4 to przejazdy dopiero od top 8 chyba...
Znalazłem nagrania przejazdów z kwalifikacji Pierwszy na 74pkt https://youtu.be/2yCInDZDqLk I drugi na 92pkt który był drugim najlepszym wynikiem kwalifikacji, przed Marcinem był tylko James Deane z 93pkt, cała reszta Polskiej czołówki za nim, także jest się z czego cieszyć. https://youtu.be/K_TYpeoUQ5k Szkoda tylko że sędziowie mówią jedno na briefingu a robią co innego podczas oceniania przejazdów w parach. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 18 February 2025 - 08:18 |