![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 14 October 2010 ![]() |
Proste CFD fajnie może pokazać interferencję płata z bryłą auta, aczkolwiek w dokładne wartości liczbowe nie ma co wierzyć
![]() Jak wiecie ile mniej więcej docisku chcecie uzyskać to relatywnie łatwo jest dobrać rozpiętość/cięciwę/profil/kąt natarcia używając uproszczonych wzorków np. z mechaniki lotu. Można pi raz drzwi oszacować docisk i opór przy różnych prędkościach. Ważne jest zapewnienie możliwości regulacji kąta natarcia, żeby się później nie okazało, że na podciśnieniowej powierzchni przepływ jest sturbulizowany i płat generuje głównie opór ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Pyrlandia ![]() |
Bardzo ciekawy wątek .
A jak to się ma do skrzydeł sprzedawanych na aliexpress - tych droższych karbonowych, gdzie ich koszt to ok 400$ ? Czy one są nic nie warte, i dlatego się warto bawić w "custom" ? Druga sprawa - czy w PL ktoś to ogarnia na profi poziomie ? Sam myślę nad tylnym skrzydłem - znacie kogoś ? |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Tue, 26 January 2016 Skąd: Świecie ![]() |
Przy temacie skrzydeł (a konkretnie wycinania z twardego styropianu) zastanawiam się jak rozwiązać mocowanie podpór do skrzydła. Ma ktoś jakieś pomysły? Rozważam parę opcji, ale jak ktoś ma konkretne doświadczenia to proszę o info
![]() -------------------- woop woop
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 04:51 |