![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#921
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Piwo zgadza się. Dzisiaj w ramach Time Attack Poland na torze Poznań udało się poprawić best na 1:44.8 i ten wynik pokazał mi się 6cio krotnie, więc jest fajna powtarzalność. Nic szybciej się nie dało.
Jestem bardzo zadowolony z wyników i z tego jak samochód się obecnie prowadzi. Jest przepaść względem początku sezonu. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#922
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Brawo. Jestem pod wrażeniem twojego uporu.
|
|
|
![]()
Post
#923
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Czuczu lubię budować
![]() Niebawem zima, a plany są ambitne ![]() 2020r to plan minimum 1:42 (lub lepiej). W tym roku plan minimum to było 1:47 a jest 1:44.8 ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#924
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Podziwiam serio. Żałuje zmiany u mnie, ale szczęście córki mi to wynagradza. A twingo powoli szykuje by wyskoczyć na tor
|
|
|
![]()
Post
#925
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Poniżej onboard z mojego przejazdu 1:44.8 na torze Poznań:
https://youtu.be/1c_TSVkjsDs A tak prezentowała się czołówka zawodników na Time Attack Poland w Poznaniu: https://youtu.be/m7XFys85oAc Czuczu nie buduj, jeździj ![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#926
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#927
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 February 2009 Skąd: belchatow ![]() |
Czuczu lubię budować ![]() Niebawem zima, a plany są ambitne ![]() 2020r to plan minimum 1:42 (lub lepiej). W tym roku plan minimum to było 1:47 a jest 1:44.8 ![]() EssiRS, Gdzie widzisz potencjał? Moc, aero , przyczepność ? Wszystko po trochu ? -------------------- Manta B234 ecopowe
|
|
|
![]()
Post
#928
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Norbi na ostatniej rundzie na torze Poznań bardzo brakowało mi aero z przodu, stąd nie mogłem szybciej wchodzić w część zakrętów. Już w tym roku po uzupełnieniu samego splitera powinien być potencjał na niskie 1:43 lub wysokie 1:42. Niestety najpewniej nie będzie już w tym roku okazji tego sprawdzić.
Ostatnia dla mnie impreza w tym roku to RALLY DAY Biała Podlaska połączona z podsumowaniem Generalki Sezonu RACE DAY. Co ciekawe jest to najpewniej ostatnia impreza na tym obiekcie, bo od nowego roku cały obszar lotniska w Białej Podlaskiej przejmuje wojsko. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#929
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Plany na przyszły rok:
- jeszcze zejść z masą (sporo paneli z laminatu), - dołożyć aero wraz z zabudową całej podłogi (najpewniej się to zbilansuje z odjętą masą), - założyć kute korby i zwiększyć doładowanie (już do mnie jadą), - zmienić skrzynię biegów na "sterowaną z łopatek" przy kierownicy, najpewniej ZF 8HP70 (powinno to bardzo przyśpieszyć zmianę biegów, a także silnik nie będzie "wypadał" z boostu) Wbrew pozorom roboty od cholery, więc mam nadzieję, że wystarczy czasu przed nowym sezonem 2020. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#930
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Plany na przyszły rok: - jeszcze zejść z masą (sporo paneli z laminatu), - dołożyć aero wraz z zabudową całej podłogi (najpewniej się to zbilansuje z odjętą masą), - założyć kute korby i zwiększyć doładowanie (już do mnie jadą), - zmienić skrzynię biegów na "sterowaną z łopatek" przy kierownicy, najpewniej ZF 8HP70 (powinno to bardzo przyśpieszyć zmianę biegów, a także silnik nie będzie "wypadał" z boostu) Wbrew pozorom roboty od cholery, więc mam nadzieję, że wystarczy czasu przed nowym sezonem 2020. Wczoraj w Modlinie tak patrzyłem na Twoje auto że masz jeszcze sporo elementów które istnieją i nie są powiercone dużą otwornicą ;-) A także sporo elementów które trzymają się już chyba tylko powietrza ;-) -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#931
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 January 2013 Skąd: Kraków ![]() |
- zmienić skrzynię biegów na "sterowaną z łopatek" przy kierownicy, najpewniej ZF 8HP70 (powinno to bardzo przyśpieszyć zmianę biegów, a także silnik nie będzie "wypadał" z boostu) Ciekawy jestem efektu, czy szybkość takiej skrzyni zrekompensuje jej wagę. Mam wątpliwości bo to straszny kloc. -------------------- BMW e30
Stage 1 : M50B25 + kompresor Eaton M62 0.5 bar. 230KM/305Nm Stage 2 : M50B25 + turbo GT35/30 1.0 bar. ???KM/???Nm Stage 3 : M50B29TU + turbo s200sx 490KM/640Nm |
|
|
![]()
Post
#932
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Ciekawy jestem efektu, czy szybkość takiej skrzyni zrekompensuje jej wagę. Mam wątpliwości bo to straszny kloc. Nie jest aż tak źle. Jak by Tomek zrezygnował z konwertera (a są takie rozwiązania) to wogóle było by nieźle. DKG to dopiero kloc, waży 80kg -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#933
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Nie jest aż tak źle. Jak by Tomek zrezygnował z konwertera (a są takie rozwiązania) to wogóle było by nieźle. A co zamiast? Podrzuć linka ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#934
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#935
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wg sieci 85 kg nie wiem czy z konwerterem, ale z nią jest inny problem. Przełożenia wykluczające jej użycie w sporcie. Oczywiście znajdzie się niejeden taki co napisze ze warto pakować 8b skrzynie co waży 85 po to żeby wykorzystywać 3 lub 4 biegi.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#936
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
A co zamiast? Podrzuć linka ![]() Wrzuć w google Clutch Flite . Myśle że dla auta typowo torowego można by po prostu realizować ruszanie poślizgiem 1 biegu i nawet zrobić sztywne połączenie silnik-skrzynia. 8hp70 zdaje się sporo ponad 100kg do audi, do rwd pewnie mniej, ale dalej blisko 100 zdaje się będzie... Sprawdzę wagę DKG ale jest wyczuwalnie cięższa od 8HP70 z BMW. Nie ma szans żeby jedna normalna osoba ją podniosła, w dwie osoby jest ciężko, gdzie 55kg CD009 mogę włożyć do auta bez problemu. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#937
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
W niedzielę odbyła się finałowa runda Race Day na torze Modlin.
Nie specjalnie trasa pod mój samochód, a do tego odrywało mi 4 koła na wiadukcie przy około 140kmh, więc musiałem tam hamować przed szczytem by nie wydzwonić w latarnię lub moją ulubioną skarpę... Nie do końca jestem zadowolony. Na pewno nie doszedłem do optimum, ale robiłem co mogłem i finalnie udało się zająć: 3 miejsce w Generalce 2 miejsce w klasie RWD 2 miejsce w klasie RWD 2500+ Mój onboard z najszybszego przejazdu: -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#938
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Odnośnie skrzyni to waga jest porównywalna do tej co mam teraz z BMW e60 więc to nie jest problem.
Oczywiście mażyłaby mi się skrzynia "na łopatki" w układzie transaxle, ale ciężko coś sensownego znaleźć. Może macie jakieś pomysły. Szybkość skrzyni i overboost przy zmianie zrekompensuje mi wszystko. Dzisiaj skrzynia znowu jest najsłabszym elementem mojej taksówki. Beemix nie spotkałem się wcześniej z takim pomysłem. Z chęcią zgłębię temat. Oczywiście komfortu w tym samochodzie już dawno nie ma. Liczą się osiągi i bezawaryjność. Nie widzę problemu z przełożeniami. Zawsze można to wyregulować dyfrem jakby był jakiś problem -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#939
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dyfer nie ma wpływu na przełożenia skrzyni, a przy takiej rozpiętości przełożeń jaka jest w tej skrzyni każdy dostępny Dyfer będzie wychodził 'na to samo'
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#940
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Oczywiście mażyłaby mi się skrzynia "na łopatki" w układzie transaxle, ale ciężko coś sensownego znaleźć. Może macie jakieś pomysły. https://allegro.pl/oferta/skrzynia-biegow-k...0402-7510252500 Skrzynia z MB GT AMG to to samo co DKG z BMW tylko w innym opakowaniu. Bez problemu sterownik HTG to wysteruje. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 23:40 |