Shoutbox 0 nowych PW 


85 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> MERCEDES w202 DTM lightweight body - było M111.975 + hybryda Turbo A45 AMG Borgwarner B03, Obecnie 928kg - było najszybsze torowe kombi w Polsce
marcin24
post Mon, 02 Jul 2018 - 18:16
Post #601


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





CYTAT(GIB @ Sun, 01 Jul 2018 - 23:31) *
i może czas założyć własny temat?

Jak będę miał ochotę to założę moja sprawa
Pytania kieruje w stronę założyciela tematu "w202 kompresor, turbo"
Nikt nie prosi o twoją poradę itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Jul 2018 - 18:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
EssiRS
post Fri, 06 Jul 2018 - 21:01
Post #602


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Aby kolegom nie ułatwiać zadania, prace nad poprawianiem samochodu trwają. Z każdą nową modyfikacją kombiak staje się coraz mniej nudny wink.gif
Poprzednio samochód bardzo płużył przodem co na krętym torze było katastrofą i miało ogromny wpływ na wynik końcowy. By temu zapobiec z przodu zawitał też szeroki zestaw opon. Samochód obecnie jest o około 20cm szerszy od serii:


Trwają też prace nad innymi elementami, ale o tym napiszę jak już będą zakończone.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 07 Jul 2018 - 10:09
Post #603


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





20 cm to konkretnie. Jak poszerzałeś rozstaw kół na przedniej osi? Wydłużałeś wahacze? Niskie ET z dystansem? Zmieniałeś kąty Ackermanna?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Tue, 10 Jul 2018 - 06:44
Post #604


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Madeinpoland ET felgi + dystanse.
Geometria, wysokości, corner weight itd to wszystko będzie ustawiane w przyszłym tygodniu, bo jeszcze czeka mnie kilka zmian w zawieszeniu.

Najbliższa impreza to Race Day Ułęż 21.07.2018.
Następnie w kolejny weekend Tor Poznań i to właśnie pod ten wyjazd szykowanych jest tyle zmian w samochodzie.
Jestem ciekaw jaki uda się wynik zrobić.
Jakie czasy na TPTD obstawiacie?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 10 Jul 2018 - 07:46
Post #605


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





TPTD 1:45 +/- 1 sec


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 11 Jul 2018 - 13:14
Post #606


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(EssiRS @ Tue, 10 Jul 2018 - 06:44) *
Madeinpoland ET felgi + dystanse.
Geometria, wysokości, corner weight itd to wszystko będzie ustawiane w przyszłym tygodniu, bo jeszcze czeka mnie kilka zmian w zawieszeniu.

Najbliższa impreza to Race Day Ułęż 21.07.2018.
Następnie w następny weekend Tor Poznań i to pod ten wyjazd szykowanych jest tyle zmian w samochodzie.
Jestem ciekaw jaki uda się wynik zrobić.
Jakie czasy na TPTD obstawiacie?

Ile koksu i masy? Jeździć umiesz, więc obstawiam w okolicach tego, co Albert 1:42-1:44.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Wed, 11 Jul 2018 - 21:28
Post #607


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Optymistyczne są wasze prognozy, za co dziękuję, aczkolwiek sam mniej więcej na taki wynik liczę. Muszę poprawkę wziąć na zapoznanie z torem po dłuższej przerwie. Każdy wynik poniżej 1:50 będzie zadowalający.
Silnikowo bez większych zmian. Dopiero jak drugi silnik wjedzie pod maskę to powinna być spora różnica. Silnik jest w trakcie składania.
Odnośnie masy to równolegle pracuję też nad tym. Wynik będę znał pod koniec przyszłego tygodnia. Kluczowy jest dla mnie rozkład mas. Sam jestem ciekaw co uda się uzyskać.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 11 Jul 2018 - 22:10
Post #608


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Silnik to nadal kotwica czy jakiś lekki? W sensie ten drugi, który składasz.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Wed, 11 Jul 2018 - 22:14
Post #609


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Nadal kotwica? Co masz na myśli? Btw Ciekawe określenie...


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 11 Jul 2018 - 22:52
Post #610


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kotwica to zwykle określenie na ciężki silnik z żeliwnym blokiem. M111 to ciężki motor dlatego pytam czy przy nim zostajesz.
P.S. Ważyłeś może ten motor kompletny z tą turbiną?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 12 Jul 2018 - 05:46
Post #611


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Kotwicą byłoby m104 tak przez wszystkich uwielbiane...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 12 Jul 2018 - 07:36
Post #612


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





A jakie silniki nie mieszczą się w tym określeniu? Hondowskie K serie?
Ile kg (z płynamu i osprzętem)?

Ile waży m104?
M119 AMG leży w garażu to mogę z ciekawości sprawdzić, ale to zupełnie inna liga wagowa.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 12 Jul 2018 - 07:51
Post #613


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Jest trochę lekkich silników na rynku, przy których Kserie można uznać za ciężka. Ale zadałem konkretne pytanie i otrzymałem odpowiedź więc dzięki. Każdy ma wagę i wybiera co mu pasuje. Nie mi to oceniać czy dokonał dobrego wyboru.
P.S. Dziku z tego co tutaj widzę to m104 ma żeliwny blok:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M104_engine

Nie znam wielbicieli tego silnika ani jego masy. Lekki to on raczej nie jest.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 12 Jul 2018 - 08:48
Post #614


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Silnik zostaje to pewne, ale przy okazji tego tematu chciałem porównać masy.
Jaki inny silnik przy wadze ok 100-120kg z płynami i osprzętem, na seryjnych gratach jest w stanie wydać około 400KM?
Turbo waży około 10kg, jak każde.

M104 ma również żeliwny blok.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 12 Jul 2018 - 09:55
Post #615


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Ja znam wielbicieli, ba czcicieli niejakiego turbobandita...
A to ciężki długi kloc jest. Masa prawie 1.4x m111
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Thu, 12 Jul 2018 - 12:21
Post #616


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





EssiRS są takie silniki, nie zapominaj, że K20 ma już prawie 20 lat. 120kg to nie kotwica, ale lekki silnik. Nie znam dokładnej masy slupka i kompletnego K20 mimo iż się o 5 sztuk w garażu potykam, ale w sieci jest napisane 150 kg, a waży słupek 90kg +/- 10kg. Pytając o kotwice miałem na myśli M111, który jest bardzo ciężka 4 cylindrowa rzedowka, jak nie najciezsza w ogóle z dostępnych na rynku.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 12 Jul 2018 - 13:19
Post #617


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A co oznacza dry weight dla silnika? To jest z osprzetem? Bo takie GMowe b207/z20net ma dry weight 139-150kg i 350hp/550nm bylo empirycznie sprawdzane smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 12 Jul 2018 - 14:18
Post #618


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(MadeInPoland @ Thu, 12 Jul 2018 - 12:21) *
Pytając o kotwice miałem na myśli M111, który jest bardzo ciężka 4 cylindrowa rzedowka, jak nie najciezsza w ogóle z dostępnych na rynku.

To nie nosiłeś chyba b234 saabowego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Thu, 12 Jul 2018 - 17:54
Post #619


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Madeinpoland ale cały czas piszesz, że m111 to kloc, a ja wyżej piszę, że tak nie jest... sam twierdzisz, że 120kg z osprzętem to mało.
Moje M111 z płynami i większością osprzętu waży dokładnie 125kg, a jak wiecie generuje 370KM i 550Nm. Goły słupek bez płynów (to chyba jest dry) waży niewiele poniżej 100kg.

Nowy silnik składam też na m111 i na pewno będzie 4xx i 6xxNm.


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Thu, 12 Jul 2018 - 18:37
Post #620


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Mam akurat wszystko w częściach to zwarzyłem z ciekawości i tak
Blok 66kg
Głowica 24kg
Alternator 6.5kg
Turbo i kolektor 12kg
Kolektor ssący 2.5kg
Sprzegło 16kg
Razem 127kg plus płyny z 10kg i drobne części których nie liczyłem 5kg smile.gif


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post

85 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 15:13